AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Kjæresten min har en veninne som jeg er veldig sjalu på. De bodde sammen et halvt år og det ble aldri noe mellom dem. Det som gjør meg sjalu er at han alltid vil henge med henne alene. En dag inviterte han henne hjem til seg i leiligheten, der han bor alene ,for å se film sammen. Da hadde jeg det så vanskelig med det, at han til slutt valgte å avlyse. En dag mens vi så på telefonen hans så jeg at det kom en melding fra henne. Da hadde de tekstet fram og tilbake uten at jeg visste det. Han vet at jeg får det utrolig vanskelig, men likevell skal han ta en kaffe med henne senere i kveld. tilleggsinfo: Han kjenner henne kun fra det halve året og har ikke møtt henne på over et år, han sier han ikke har nevnt meg(fordi det aldri har vært en grunn), og vi er i avstandsforhold. Er jeg urimelig og vanskelig? Hvordan hadde dere reagert? Jeg begynner å vurdere om jeg skal forlate han, fordi han har sånt behov får å møte henne selv om jeg blir knust. jeg er kanskje overfølsom, men jeg kan ikke styre det Anonymkode: b70c0...50f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 Jeg hadde absolutt ikke likt at en kjæreste inviterte en annen jente hjem til seg for å se film, som han ikke en gang hadde fortalt at han har kjæreste til. Høres ut som om han vil skjule at han har kjæreste. Anonymkode: cc3b4...55a 10 2
Blod Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Han sier de er venner, men det har aldri vært en grunn til å nevne at han har fått seg kjæreste? Om ikke alt det andre var red flags, så var ihvertfall dette det. 10 1
powerpuffen Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Dette synes jeg er snodig. Å ha jentevenner er ikke nødvendigvis et problem. Problemet oppstår når han ikke tenker at det er på sin plass å fortelle at han har kjæreste. Nå får han i både pose og sekk, og det er urimelig. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 Lacuna skrev (5 minutter siden): Dette synes jeg er snodig. Å ha jentevenner er ikke nødvendigvis et problem. Problemet oppstår når han ikke tenker at det er på sin plass å fortelle at han har kjæreste. Nå får han i både pose og sekk, og det er urimelig. Helt enig. Sitter bare hjemme nå og venter til han er ferdig. Forferdelig vondt Anonymkode: b70c0...50f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 Det høres ikke ut som at det bare er et vennskap fra hans side ihvertfall. Jeg er kvinne som har en bestevenn av motsatt kjønn, og jeg har alltid møtt damer han har vært sammen med og motsatt. Det skal jo være sånn at hvis de f.eks snakker sammen i tlf, så skal du kunne be han hilse til henne. Det betyr trygt vennskap og trygt forhold. Anonymkode: 0ff64...8ec 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjæresten min har en veninne som jeg er veldig sjalu på. De bodde sammen et halvt år og det ble aldri noe mellom dem. Det som gjør meg sjalu er at han alltid vil henge med henne alene. En dag inviterte han henne hjem til seg i leiligheten, der han bor alene ,for å se film sammen. Da hadde jeg det så vanskelig med det, at han til slutt valgte å avlyse. En dag mens vi så på telefonen hans så jeg at det kom en melding fra henne. Da hadde de tekstet fram og tilbake uten at jeg visste det. Han vet at jeg får det utrolig vanskelig, men likevell skal han ta en kaffe med henne senere i kveld. tilleggsinfo: Han kjenner henne kun fra det halve året og har ikke møtt henne på over et år, han sier han ikke har nevnt meg(fordi det aldri har vært en grunn), og vi er i avstandsforhold. Er jeg urimelig og vanskelig? Hvordan hadde dere reagert? Jeg begynner å vurdere om jeg skal forlate han, fordi han har sånt behov får å møte henne selv om jeg blir knust. jeg er kanskje overfølsom, men jeg kan ikke styre det Anonymkode: b70c0...50f Det er sikkert ingenting å bekymre seg for, men jeg styrer unna gutter med såkalte venninner. Jeg er altfor sjalu og usikker til å takle det. Anonymkode: 2ddc4...cbf 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 Dette hadde jeg ikke godtatt. Hun vet ikke engang at han er sammen med deg? Flagget kan ikke bli rødere! Anonymkode: 21a8e...dd1 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er jeg urimelig og vanskelig? Ja. Anonymkode: a7879...0d7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #10 Skrevet 16. mai 2022 Nei, her går alarmen. Syns alle vennskap man ikke inkluderer partneren i er problematiske. Anonymkode: c84b6...5da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå