Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og samboeren min ble uplanlagt gravide i slutten av februar og mistet bare ved 5 uker 2 dager. Vi skal gifte oss til høsten og hadde ikke planlagt å prøve før det, men så ble vi plutselig og vi fikk veldig lyst til å prøve igjen. Spontanaborten gikk egentlig veldig greit. Hadde mer smerter enn vanlig mens, men blødde bare maks 5 dager. Vi forhørte oss med legen om vi burde vente litt eller om vi bare kunne prøve igjen. Legen svarte vi kunne leve som normalt, men unngå stress og alkohol. Samboeren min ble syk når eggløsning kom igjen (ihvertfall når vi trodde den kom), så då tenkte vi at vi kunne vente til neste eggløsning. Men i påsken da mensen skulle komme uteble den. Først tenkte vi at det var på grunn av spontanaborten, men uken etter var det positiv test igjen. (Jeg hadde negativ test etter spontanaborten i mars). Brystene ble ømme igjen, som de hadde blitt første gang. Vi var veldig spente, men også forvirret over at vi var gravide igjen så kjapt. Men gleden varte bare en uke, for da ble den enda en spontanabort. Denne gangen 6 uker og 0 dager. Vi forhørte oss med legen, og vi ble rådet om å vente litt nå. Fikk også mulighet til å ta blodprøve for å sjekke hormoner el. så venter på svar fra det nå. Er det noen som har vært borti noe lignende, men har nå fått barn? Vil gjerne høre fra dere, at det vil gå bra etterhvert 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde to spontanaborter på rad, ca uke 6-7 begge ganger.

ventet en syklus før vi prøvde igjen, og da gikk det fint. Har i dag 2 barn. 

• Liker 1
Skrevet

Så godt å høre 😊 Tusen takk for svar!

• Liker 1
Skrevet

Lykke til! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...