Gå til innhold

Datter 18 år sover i samme seng som pappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har en venninne som er sammen med en mann som har to relativt voksne døtre. De er 18 og 21 år. Hun flyttet inn til dem for et år siden. Hun fortalte at døtrene bruker å legge seg i senga til henne og mannen og sove der når hun ikke ligger der, men  når mannne ligger der. Dette syns hun er rart. Jeg personlig syns dette er veldig rart? 

Endret av Sienna1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sienna1 skrev (1 minutt siden):

Hei, jeg har en venninne som er sammen med en mann som har to relativt voksne døtre. De er 18 og 21 år. Hun flyttet inn til dem for et år siden. Hun fortalte at døtrene bruker å legge seg i senga til henne og mannen og sove der når hun ikke ligger der, men  når mannne ligger der. Dette syns hun er rart. Jeg personlig syns dette er veldig rart? 

Incest..?😰

Anonymkode: 8ee38...10f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som noe som burde forblitt hemmelig.

Anonymkode: 9d161...959

• Liker 2
Skrevet

Too small, didn't read.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sov i samme seng som mamma da jeg var 18. Hvorfor skulle det være verre å sove med mor enn med far?

Anonymkode: 7db26...711

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Incest..?😰

Anonymkode: 8ee38...10f

I hvilken verden er dette incest?

Anonymkode: 718ed...d0a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg data en fyr som hadde en datter Jos seg annenhver uke. Han bodde i en enroms, og datteren var 10 år. Lurte veldig på om hun sov i dobbeltsenga med han også 🤨 det er rimelig spesielt! Han fyren var en veldig seksuell fyr, og om man våkner opp med morrabrød og datteren er ved siden av- det er bare litt for intimt uansett om noe har skjedd eller ikke!

Anonymkode: faa0f...dc5

• Liker 1
Gjest Hippokrates
Skrevet

Altså, fy fader. Dette høres så sinnsykt feil ut for meg. Slike ting burde vært obligatorisk å skrive på Tinder-profilene. 

"Sov i samme seng som pappa til jeg var 18/21 år". 

Dealbreaker.

Skrevet

Herregud det er da helt normalt! Min sønn på 20 legger seg inntil meg om morran når mannen min står opp?! Det er jo bare sånn man kan gjøre om man har et godt nært forhold. Jeez! Ikke lage noe ekkelt ut av sånt da... Det er pappaen hennes jo! 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg data en fyr som hadde en datter Jos seg annenhver uke. Han bodde i en enroms, og datteren var 10 år. Lurte veldig på om hun sov i dobbeltsenga med han også 🤨 det er rimelig spesielt! Han fyren var en veldig seksuell fyr, og om man våkner opp med morrabrød og datteren er ved siden av- det er bare litt for intimt uansett om noe har skjedd eller ikke!

Er det ikke i alle fall litt forskjell på at en tiåring sover i foreldrenes seng og et voksen dame gjør det?

Anonymkode: 31761...504

• Liker 6
Skrevet

Ikke greit å dele seng på fast basis uansett om det er sammen med mor eller far.

Noe annet om de måtte dele seng en gang de sov over ett sted, leide ett hotellrom på en reise.. Men ikke normalt for foreldre å dele seng med ungdommen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det ikke i alle fall litt forskjell på at en tiåring sover i foreldrenes seng og et voksen dame gjør det?

Eh, jeg veit ikke.. din første erfaring med morrabrød er fra faren din liksom 🤢 litt spesielt kan man si.. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Faktisk mer bekymringsfult med den 10åring spør du meg.. En man voksen kan man ta sine egne beslutninger. 

AnonymBruker
Skrevet

I vårt hus kommer barna våre opp i sengen vår stadig vekk. De er i alderen 4-14 år og ingen av de har sett faren sitt morrabrød 🙄 Snakk om å se spøkelser på høylys dag! Kvalmt av folk antyde at noe upassende skjer. 

Anonymkode: a2545...bc6

• Liker 13
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Faktisk mer bekymringsfult med den 10åring spør du meg.. En man voksen kan man ta sine egne beslutninger. 

Så en 10-åring skal ikke kunne være fysisk nær sine foreldre uten at det ropes om incest? Herre for noen holdninger enkelte har...

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så en 10-åring skal ikke kunne være fysisk nær sine foreldre uten at det ropes om incest? Herre for noen holdninger enkelte har...

Å sove i samme seng med en mann som bor aleine 🤨 veldig spesielt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er faren hennes. Hva er det slags syke tanker og lyster folk her har som tror det må skje overgrep bare fordi man sover i samme seng?? Skjerp dere!

Anonymkode: a2545...bc6

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Noe mer spesielt enn at barn sover i samme seng som mor eller begge foreldre? Selv hadde jeg nok for lengst sluttet å krype opp i mine foreldres seng da jeg var 10, men barn er jo forskjellige.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, skjønner. Så det var mannen som var problemet her...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noe mer spesielt enn at barn sover i samme seng som mor eller begge foreldre? Selv hadde jeg nok for lengst sluttet å krype opp i mine foreldres seng da jeg var 10, men barn er jo forskjellige.

Ja jeg synes det er mer spesielt, men synes å sove med barn (eldre enn spebarn) er spesielt uansett. Aldri noe jeg har gjort selv.

Vil også minne om at pedofili skjer i norske hjem hver eneste dag, og det som er mest kvalt av alt er å lukke øynene for det! Men så klar, menns "rettigheter" er viktigere enn barns rettigheter, eller hva? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...