Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #41 Skrevet 29. november 2005 Jeg har nettopp brukt den "pilla" igjen, og ja det bruker litt tid på å komme ut, men jeg merker ikke noe ubehag ved det. Bortsett fra synet av det som kommer ut da.. Et spørsmål: Hvis samboer skal bruke krem han og hvor og hvor lenge skal han bruke det? Altså akkurat hvor skal han smøre??
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #42 Skrevet 29. november 2005 Hvor lang tid brukte det på å komme ut igjen?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #43 Skrevet 29. november 2005 Pilla kommer ut helt etter tre dager? værst første kvelden, og tidlig andre mårran.. Siden jeg leste her at de grove sandkorna som kommer ut gjør vondt kjenner jeg det og.. de gjør vondt, hvertfall når man kjenner etter
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #44 Skrevet 29. november 2005 Jeg gidder ikke bruke sånne piller jeg, det smuldrer opp og detter ut igjen med en gang, så jeg bruker bare krem
Fakse Skrevet 29. november 2005 #45 Skrevet 29. november 2005 Jeg gidder ikke bruke sånne piller jeg, det smuldrer opp og detter ut igjen med en gang, så jeg bruker bare krem ← Detter den ut med en gang selv om du tar den om kvelden når du har lagt deg?
Gjest vimse Skrevet 29. november 2005 #46 Skrevet 29. november 2005 Jeg gidder ikke bruke sånne piller jeg, det smuldrer opp og detter ut igjen med en gang, så jeg bruker bare krem ← Hvis den kommer ut igjen med en gang vil jeg tro du ikke har fått den langt nok inn? Forøvrig er det greit med krem, men man har jo bare visse områder denne skal brukes på, den smitter av på truse, papir o.l, slik at sjansen for at man ikke får tatt knekken på soppen er større. Det viktigste er uansett, at man får tatt totalt knekken på soppen, slik at den ikke ligger og ulmer. Man kan, på lang sikt, risikere en sopp som er resistent mot medikamentet, og det kan bli litt jobb å finne noe som kan virke, dessuten kan det koste litt mer enn det nødvendigvis hadde gjort hvis man hadde fulgt bruksanvisningen og kuren. Og jeg må si, heller en vagitorie enn en stikkpille
Fakse Skrevet 2. desember 2005 #47 Skrevet 2. desember 2005 Fant akkurat en notis i et ukeblad der det står at det nå finnes en test å få kjøpt på apoteket. Denne kan si om man har soppinfeksjon, bakteriell eller parasittisk infeksjon. Testen heter VI-SENSE.
Malama Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #48 Skrevet 2. desember 2005 Så sparer man seg det å ringe til legen, vente i et par uker før timen og deretter få beskjed om at "jo, dt er sopp, kjøp canesten"? For det er jo såååå mye mer fristende å få ordne dette og starte behandlingen med en gang, ikke gå med kløe og ubehag i et par uker inntil legen har en time til deg... For sopp er jo ikke akkurat en hastesak vil jeg tro.. Og hos min lege i alle fall pleier det være 2-4 uker fra jeg ringer til jeg får time når det ikke er noe som haster...
Fakse Skrevet 2. desember 2005 #49 Skrevet 2. desember 2005 Ikke sant. Og jeg tenkte på denne tråden med en gang jeg leste det, skulle ha visst det første gang du spurte, men nå er det "lagra" her og forhåpentligvis til hjelp for andre som lurer .
Malama Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #50 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Genialt. Og jeg skal lagre det i bakhodet i tilfelle det dukker opp igjen. Men ettersom canesten fjerna mine plager så var det nok sopp jeg hadde. Men om andre spør mener jeg, så vet jeg hvor jeg har ditt svar Endret 2. desember 2005 av Malama
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #51 Skrevet 24. desember 2005 Lukter aldri utfloden om det er sopp? :?
Væren Skrevet 25. desember 2005 #53 Skrevet 25. desember 2005 Nei, det trenger ikke nødvendigvis å lukte så mye. Men det svir noe grusomt.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #54 Skrevet 25. desember 2005 Det svir periodevis hos meg. Er det det da?
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #55 Skrevet 31. januar 2006 Pevaryl legger seg ikke i trusa som "grus". Det er en 'myk' stikkpille, og jeg sverger til den fremfor canesten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå