AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Er en mann på 52 som ønsker kjæreste. Men synes det er vanskelig og få kontakt på sosiale medier. Virker som kvinner på min alder er vanskelig å komme i kontakt med. Jeg ønsker å taste litt og forhåpentligvis snakke sammen og se hva som skjer. Hvordan skal man ordlegge seg for å få kontakt? Har prøvd å sende høflige hilsener, er en helt vanlig mann så bør jo være mulig. Eller er alle ute etter noen yngre nå for tiden? Ønsker tips fra kvinner hvis mulig Anonymkode: a002f...61c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er en mann på 52 som ønsker kjæreste. Men synes det er vanskelig og få kontakt på sosiale medier. Virker som kvinner på min alder er vanskelig å komme i kontakt med. Jeg ønsker å taste litt og forhåpentligvis snakke sammen og se hva som skjer. Hvordan skal man ordlegge seg for å få kontakt? Har prøvd å sende høflige hilsener, er en helt vanlig mann så bør jo være mulig. Eller er alle ute etter noen yngre nå for tiden? Ønsker tips fra kvinner hvis mulig Anonymkode: a002f...61c Hvorfor prøver du å sjekke via sosiale medier? Anonymkode: c1393...cea 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Nummer 1: Hva slags sosiale medier tar du kontakt på? Nummer 2: Hva skriver du i dag? Skriver du utrolig kjedelige meldinger av typen som absolutt alle andre som ikke eier fantasi skriver? Type "Hei hvordan går det med deg?" Nummer 3: Hva slags bilder har du? Selfier fra sofaen funker ikke. Anonymkode: 2a4d3...7e7 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Hvorfor bruker du ikke heller datingsider? Tror ikke at det fungerer å sjekke damer på sosiale medier. Jeg er kvinne på din alder og har vært på mange datingsider. Det er vanskelig å finne noen generelt, men på sosiale medier tror jeg sjansene er nesten lik null. Anonymkode: b40bb...c67 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 Tinder er full av kvinner på din alder, og ja, de vil ha kjæreste. Les gjennom alle gode tips om hvilke bilder du bør bruke, og hvordan du presenterer deg selv. Bli den beste utgaven av deg selv. I vår alder er det utrolig mye dårlig på mannefronten, og det er lett å bli ansett som en av de bedre. M53 Anonymkode: 600aa...271 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tinder er full av kvinner på din alder, og ja, de vil ha kjæreste. Les gjennom alle gode tips om hvilke bilder du bør bruke, og hvordan du presenterer deg selv. Bli den beste utgaven av deg selv. I vår alder er det utrolig mye dårlig på mannefronten, og det er lett å bli ansett som en av de bedre. M53 Anonymkode: 600aa...271 Jeg er på Tinder og TS (og du) er i min alderspreferanse. Og når det gjelder hvilke bilder som bør brukes, lytt til hva vi damer i passende alder mener, IKKE andre menn. Anonymkode: a831f...6e4 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 Som singel kvinne i samme aldersgruppe kan jeg ihvertfall si jeg får krupp av venneforespørsel fra menn jeg har felles venner med, som så sender meldinger som «Møtes?» «Hvordan har dagen din vært?» «Hva skjer?» Det engasjerer meg ikke. Send heller en melding om noe jeg har lagt ut, og ikke gnål om fest og treffing før man har chattet en eneste setning. Selv om jeg er singel er jeg ikke desperat, og det er jævli usjarmerende med menn som er det! Anonymkode: b8c46...1a1 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 Jeg er kvinne 45, kunne godt tenke meg å bli kjent med en vanlig mann på 52. Jeg er ikke på Tinder. Hva med å prøve å bli kjent med nye folk på generell basis, i stedet for å aktivt "jakte" på en kjæreste på diverse usjarmerende digitale plattformer? Anonymkode: 22e11...f98 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 Kom deg på Tinder. Ikke legg ut bilder av død fisk, premier du har ervervet deg, bilen din, en fotballbane eller deg selv i fotballdrakt med mindre dette er noe du bruker ukentlig. Legg ut bilder av deg selv hvor du er stelt på hår og i klesveien, et litt profesjonelt eller med dress/pyntet/skjorte. Gjerne treningsbilde, men ikke bar overkropp eller fleksebilde. Mer sånn : her er jeg glad og ute i naturen. Men ikke femti toppturbilder. Gjerne et bilde tatt ute på restaurant eller i en båt eller et eller annet sted med stemningsfulle lyskilder som er tatt av noen andre. Ikke legg ut selfier tatt undenifra der du ser dritmacho ut på alle, men egentlig ikke er det. Ikke legg ut repetitive bilder som er nesten like. Ikke bruk filter. Legg et som viser hvor høy du er. Legg et hvor du smiler. Legg et hvor du ser profesjonell ut. Legg et hvor du er aktiv/gjør noe. Skriv høyde. Skriv om du har barn. Ikke skriv"no drama" da tenker man kun at du er drama. Skriv hva du jobber med. Skriv at du søker noe seriøst. Dette i bio. På melding sier du hei og at det er hyggelig med match. Eller et kompliment som "flotte bilder du har, hvordan var helgen din?" Anonymkode: b4edb...968 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kom deg på Tinder. Ikke legg ut bilder av død fisk, premier du har ervervet deg, bilen din, en fotballbane eller deg selv i fotballdrakt med mindre dette er noe du bruker ukentlig. Legg ut bilder av deg selv hvor du er stelt på hår og i klesveien, et litt profesjonelt eller med dress/pyntet/skjorte. Gjerne treningsbilde, men ikke bar overkropp eller fleksebilde. Mer sånn : her er jeg glad og ute i naturen. Men ikke femti toppturbilder. Gjerne et bilde tatt ute på restaurant eller i en båt eller et eller annet sted med stemningsfulle lyskilder som er tatt av noen andre. Ikke legg ut selfier tatt undenifra der du ser dritmacho ut på alle, men egentlig ikke er det. Ikke legg ut repetitive bilder som er nesten like. Ikke bruk filter. Legg et som viser hvor høy du er. Legg et hvor du smiler. Legg et hvor du ser profesjonell ut. Legg et hvor du er aktiv/gjør noe. Skriv høyde. Skriv om du har barn. Ikke skriv"no drama" da tenker man kun at du er drama. Skriv hva du jobber med. Skriv at du søker noe seriøst. Dette i bio. På melding sier du hei og at det er hyggelig med match. Eller et kompliment som "flotte bilder du har, hvordan var helgen din?" Anonymkode: b4edb...968 Tinder er stedet man definitivt ikke burde oppsøke dersom man legger noe i ordet "ærlighet"; rollespillet folk spiller der, er så patetisk at det er vanskelig å finne ord for det. Anonymkode: dbd46...7ec
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Skriv hva du jobber med. Skriv at du søker noe seriøst. Dette i bio. På melding sier du hei og at det er hyggelig med match. Eller et kompliment som "flotte bilder du har, hvordan var helgen din?" Anonymkode: b4edb...968 Heiheihei. Tinder er ikke så seriøst, at du trenger å være så formell! Må da være bedre å slå av en artig kommentar? Anonymkode: ac2eb...66f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #12 Skrevet 15. mai 2022 Jeg synes treningssenter er et fint sted å sjekke kvinner. Jeg meldte meg også inn i en seilforening der jeg møtte mange hyggelige og ressurssterke kvinner. Tinder var helt håpløst. Nå er jeg samboer med ei jeg faktisk møtte når jeg skulle vente på dekkskift på dekkhotell. Jeg er m48 år. Anonymkode: 3c58c...1d2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #13 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Tinder er stedet man definitivt ikke burde oppsøke dersom man legger noe i ordet "ærlighet"; rollespillet folk spiller der, er så patetisk at det er vanskelig å finne ord for det. Tror jeg ikke så mye på. Voksne folk på 50+ spiller stort sett de samme spillene overalt. De som er på Tinder, skiller seg ikke ut, fra min erfaring. Anonymkode: 600aa...271 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #14 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg synes treningssenter er et fint sted å sjekke kvinner. Jeg meldte meg også inn i en seilforening der jeg møtte mange hyggelige og ressurssterke kvinner. Tinder var helt håpløst. Nå er jeg samboer med ei jeg faktisk møtte når jeg skulle vente på dekkskift på dekkhotell. Jeg er m48 år. Anonymkode: 3c58c...1d2 Åh! Hvordan får man til det at et dekkskift kan utvikle seg til kjæresteforhold?;-) ble nysgjerrig…. Anonymkode: ac2eb...66f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #15 Skrevet 15. mai 2022 Det er lettere å møte noen om man utvider nettverket sitt 😊 Noen hobbyer du liker? Noen venner og venners venner du kan møte på en hyggelig sammenkomst? Be en gjeng på en hyttetur, velg en hytte som har flere senger enn de du ber og be de be med noen flere 😊 Vil ikke si at du finner kjærligheten på hytteturen, men plutselig så dukker en snasen dame opp i en hyggelig setting senere! Det lønner seg alltid å bli kjent med flere Skal du gå helt amok så meld deg på en hobby som det ofte er mange kvinner på, da skal jeg love deg du får oppmerksomhet 😂 malekurs for nybegynnere, stikke kurs, sykurs. Gjør ikke noe at du er helt håpløs, da får du hjelp av damene og da er man allerede i prat. Si du bare ville lære noe nytt og utfordre deg litt! Her setter bare fantasien stopper Nå er jeg bare 30 år, og mangler nok en del erfaring enn de damene på 50 år. Men jeg har danset før, og der var det 1 mann i gruppen på 20 damer. OM han fikk mye oppmerksomhet da! 😅 Anonymkode: 8c830...641
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #16 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Heiheihei. Tinder er ikke så seriøst, at du trenger å være så formell! Må da være bedre å slå av en artig kommentar? Anonymkode: ac2eb...66f Enig, man trenger ikke være så seriøs, men det gjør også at man skiller seg ut og tiltrekker de som ser etter noe sånt. Anonymkode: b4edb...968
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #17 Skrevet 16. mai 2022 Prøv Facebook dating, fått endel treff der Anonymkode: 7f740...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå