Gå til innhold

Norske Naked Attraction sesong 2 våren 2022

CrazyCatLady2500

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke fått sett det enda 😊når går det på TV? Vet man kan streame på Dplay men har ikke konto der lenger. Bruker telia appen som casting og da må det ha gått på TV eller jeg kan se direkte når det går.

Ventet utålmodig på å få sett det😂elsket sesong 1 med naturlige kropper og morsom og litt wird program leder 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, jeg har Discovery+-appen…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 15.5.2022 den 17.04):

Hva synes dere? 

Synes det er kleint, rett og slett. Nettopp sett alle episodene. De som står i boksene vet ikke hvem de skal på date med engang, så hva vil programmet oppnå? Det «beste» som har skjedd er vel et ONS :ler: Kropp er flott og alt det, for all del, men synes den engelske versjonen er bedre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler

Han som ble valgt i første episode hadde jo skikkelig sugemerke dagen derpå, så de hadde det nok hyggelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtilliten blir nok ikke noe bedre av å være på det programmet. Skikkelig teit konsept ! Basert på kroppen. Må være flaut å være en av de første som går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg synes sesong 2 har vært bra sålangt. Tuva har roet seg bittelitt og deltakerne er varierte og stort sett normale. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Visningsnavn null

Savner egentlig flere transer til å være med, både pre-op og post-op. Synes ikke de viser hele mangfoldet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...