Gå til innhold

Når tror dere at hasj blir fullt lovlig i norge?

Når tror du at hasj blir lovlig i Norge?  

15 stemmer

1. 1. Når tror du at hasj blir lovlig i Norge?

• 2023
      0
    • 2024
      0
    • 2025
      2
    • 2026
      1
    • 2027
      1
    • 2028
      0
    • 2029
      2
    • 2030
      4
    • 2031
      0
    • 2032
      0
    • 2033
      1
    • Aldri
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vi har vel alle hørt om avkriminaliseringen av stoffer, men tror dere vi kommer til å nå Amerikanske/Kanadiske tilstander hvor du kan dra rett til en butikk og kjøpe masse lovlig kannabis?

Selv så vet jeg ikke helt mtp at vi har politikere som er ganske rare i hodet (kanskje de røyker tjall i smug), men jeg vil gjette at det blir lovlig i slutten av 20-tallet.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
TacoTore skrev (2 minutter siden):

Så vi har vel alle hørt om avkriminaliseringen av stoffer, men tror dere vi kommer til å nå Amerikanske/Kanadiske tilstander hvor du kan dra rett til en butikk og kjøpe masse lovlig kannabis?

Selv så vet jeg ikke helt mtp at vi har politikere som er ganske rare i hodet (kanskje de røyker tjall i smug), men jeg vil gjette at det blir lovlig i slutten av 20-tallet.

Hva tror dere?

Ila 10-20 år. 

Anonymkode: 9b293...bd0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ila 10-20 år. 

Anonymkode: 9b293...bd0

I løpet av 0-1000 år!!!!!! 😲

Anonymkode: 0e387...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Tror vi kommer til å bevege oss andre veien, der røyk og smus også blir forbudt. Deretter er det alkohol sin tur. Skal ikke si det blir innen de neste 10 årene, men kanskje de neste 100-200 årene.

Anonymkode: 49827...7f3

AnonymBruker
Skrevet

Ikke i butikken da, men på utsalg av typen Vinmonopolet, enten på polet vi har i dag, eget utsalgssted, eventuelt apotek. Ja, vi vil nok henge etter som vanlig. Jeg tror det kan skje allerede i 2025 ved valget. Vi har vel bare 2 partier som ville ha det fra i fjor høst. Blant de yngre er flere for. Det må et generasjonsskifte til, de som henger igjen med myter fra 60- tallet vil være vanskelige og snu. Mulig vi må til slutten av 20- tallet. 
de må for pokker også få mer fokus på gevinsten av og dyrke det her hjemme. Litt dobbeltmoralsk av vi har tjent milliarder på aksjer på plantasjer i utlandet, og ikke kan dyrke her? Arbeidsplasser og skattekroner gull verdt, og bedre for bøndene og få nye lønnsomme muligheter enn dårlige subsidier. Den biten føler jeg blir glemt i debatten. 
( og hvor mye det vil lette arbeidet for tollere og politi så de kan bruke tid på viktigere saker) 

Anonymkode: 35b66...6ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror vi kommer til å bevege oss andre veien, der røyk og smus også blir forbudt. Deretter er det alkohol sin tur. Skal ikke si det blir innen de neste 10 årene, men kanskje de neste 100-200 årene.

Anonymkode: 49827...7f3

Alkohol har vært prøvd før. Ser for meg harryhandel om 100 år da, smugle alkohol, tobakk og cannabis. 

Anonymkode: 35b66...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...