AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Jeg har 2 fra før på 19 ( han er russ, så han skal nok på sine egen aktiviter og har planer ) og ei jente på 13 som liker og være sammens med oss, han har 3 fra før han største er også russ,men i en annen by, så han er sikkert opptatt også , så har han en på 11 og ei på 7, og så har vi tvillinger på 6mnd sammen. Jeg har sagt at vi kanskje bør dele oss, siden barna hans bor i en by ca 45min unna oss, de vil jo være med sine venner, aktiviter på skolen og gå i tog der og samme med mine 2 går jo i toget her og hun på 13 går siste året på barneskolen og vil sikkert være med sine venner, være på skolen sin og selvsagt gå i tog her. så hvordan hadde dere løst dette? jeg må selvsagt ha tvillingene også siden jeg ammer ennå, så de kan jo ikke være med far når de ikke tar flaske. hvordan hadde dere løset dette? og er det andre som har erfaring med dette? Er hans uke og ha barna hans, så de kommer jo etterpå og tenkte og grille med alle sammen på kvelden Anonymkode: 8ba2d...59a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 Jeg hadde delt opp. Far drar til byen der barna hans bor, mens du tar med deg babyene til din elleveårings skole. Tvillingene deres er uansett så små at de ikke har noe behov for far, og de vil ikke ha noen minner av denne dagen. Så jeg hadde helt klart prioritert de barna som går på barneskolen. For fars syvåring er det vel også første gang han/hun skal gå i barnetog (pga. Covid avlysning i fjor), så det hadde jeg prioritert å få med meg hvis jeg var far. Neste år går vel din trettenåring på ungdomsskolen og skal ikke lenger gå i tog, så da blir det nok enklere for dere. Anonymkode: d9529...1fd 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Jeg ville delt opp om formiddagen og samlet hele gjengen om kvelden. Naturlig at hans barn vil være med sine venner, og da må han være der. Du er med tvillingene og 13-åringen. Tvillingene er jo uansett så små at de bare er med der det skjer. Eventuelt allier deg med venninne/foreldre til 13-åringens venner, sånn at du har noen å rusle sammen med eller sitte med. Anonymkode: 0ef69...81c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 takk for fine svar Ja er lurest og dele oss opp på dagen og være sammen på kvelden Anonymkode: 8ba2d...59a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har 2 fra før på 19 ( han er russ, så han skal nok på sine egen aktiviter og har planer ) og ei jente på 13 som liker og være sammens med oss, han har 3 fra før han største er også russ,men i en annen by, så han er sikkert opptatt også , så har han en på 11 og ei på 7, og så har vi tvillinger på 6mnd sammen. Jeg har sagt at vi kanskje bør dele oss, siden barna hans bor i en by ca 45min unna oss, de vil jo være med sine venner, aktiviter på skolen og gå i tog der og samme med mine 2 går jo i toget her og hun på 13 går siste året på barneskolen og vil sikkert være med sine venner, være på skolen sin og selvsagt gå i tog her. så hvordan hadde dere løst dette? jeg må selvsagt ha tvillingene også siden jeg ammer ennå, så de kan jo ikke være med far når de ikke tar flaske. hvordan hadde dere løset dette? og er det andre som har erfaring med dette? Er hans uke og ha barna hans, så de kommer jo etterpå og tenkte og grille med alle sammen på kvelden Anonymkode: 8ba2d...59a Dere deler dere ja, og så griller dere sammen på kvelden. Anonymkode: fbcf4...060
Luckiness Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har 2 fra før på 19 ( han er russ, så han skal nok på sine egen aktiviter og har planer ) og ei jente på 13 som liker og være sammens med oss, han har 3 fra før han største er også russ,men i en annen by, så han er sikkert opptatt også , så har han en på 11 og ei på 7, og så har vi tvillinger på 6mnd sammen. Jeg har sagt at vi kanskje bør dele oss, siden barna hans bor i en by ca 45min unna oss, de vil jo være med sine venner, aktiviter på skolen og gå i tog der og samme med mine 2 går jo i toget her og hun på 13 går siste året på barneskolen og vil sikkert være med sine venner, være på skolen sin og selvsagt gå i tog her. så hvordan hadde dere løst dette? jeg må selvsagt ha tvillingene også siden jeg ammer ennå, så de kan jo ikke være med far når de ikke tar flaske. hvordan hadde dere løset dette? og er det andre som har erfaring med dette? Er hans uke og ha barna hans, så de kommer jo etterpå og tenkte og grille med alle sammen på kvelden Anonymkode: 8ba2d...59a Felles frokost/lunsj, dele dere når det gjelder aktiviteter/tog på skolene og samles for felles grilling/kos etterpå.
Chantielle Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 Ryddet for avsporing,samt svar til dette. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå