AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Hva synes du, liker du at mannen tar første initiativ til å bli bedre kjent eller treffes? Anonymkode: 8401e...8f3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Ja jan må ta initiativ. Jeg rar aldri første steg uansett hva. La kvinner være kvinner. Anonymkode: ccf9e...6e2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jan må ta initiativ. Jeg rar aldri første steg uansett hva. La kvinner være kvinner. Anonymkode: ccf9e...6e2 Dette Anonymkode: cd08f...9a5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jan må ta initiativ. Jeg rar aldri første steg uansett hva. La kvinner være kvinner. Anonymkode: ccf9e...6e2 Du er en kvinne av 50-tallet, altså? Anonymkode: 390ac...5fa
sicario Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 Som mann har jeg aldri tatt initiativet i noen av forholdene jeg har vært i. Det har vært kvinnene hver gang. Dog litt tilfeldig. Det der «mannen som skal ta initiativ» la menneskeheten igjen på 1950 tallet. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 6 minutter siden, sicario said: Det der «mannen som skal ta initiativ» la menneskeheten igjen på 1950 tallet. Ikke meningen å kapre tråden eller virke støtt, men hva er egentlig greia her inne med å gjenta nøyaktig det samme som allerede er blitt sagt rett før i tråden? Leser dere ikke tråder før dere svarer, selv om den bare er noen få poster lang? Merkelig! Anonymkode: 390ac...5fa
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 Spiller ikke så stor rolle, jeg kan godt ta første initiativ selv. Men er jo praktisk om mannen gjør det, da slipper jeg å dumme meg ut 😄 Anonymkode: d6ded...c8c
pocahontas88 Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 Selvfølgelig! Hva er egentlig galt med måten man datet før? Veldig mange menn som føler seg truffet og går rett i forsvar på at det hører til gamle dager. Ja, og så? Hva er egt poenget deres? Ingenting er mer hot en menn som tar lead. 2
sicario Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 pocahontas88 skrev (2 minutter siden): Ingenting er mer hot en menn som tar lead. Ingen ting er mer hot en kvinner som tar initiativ og går for det man vil 😊
Curiousine Skrevet 15. mai 2022 #12 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva synes du, liker du at mannen tar første initiativ til å bli bedre kjent eller treffes? Anonymkode: 8401e...8f3 Jeg liker veldig godt at mannen tar iniativ, men jeg har ikke problemer med å gjøre det først 😊
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #13 Skrevet 15. mai 2022 1 minutt siden, pocahontas88 said: Selvfølgelig! Hva er egentlig galt med måten man datet før? Veldig mange menn som føler seg truffet og går rett i forsvar på at det hører til gamle dager. Ja, og så? Hva er egt poenget deres? Ingenting er mer hot en menn som tar lead. Poenget er at det ikke gir mening med tanke på likestillingen. Som mann digger jeg at damer har guts nok til å ta initiativ. Har i og for seg ikke noe i mot å ta initiativ selv heller, men er sjeleglad det ikke lenger er obligatorisk, slik du sikkert foretrekker. Anonymkode: 390ac...5fa
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #14 Skrevet 15. mai 2022 Ja det synes jeg de skal, men ikke være for pushy. Anonymkode: df1b2...dbd
pocahontas88 Skrevet 15. mai 2022 #15 Skrevet 15. mai 2022 2 minutter siden, sicario said: Ingen ting er mer hot en kvinner som tar initiativ og går for det man vil 😊 Ikke noe i veien med kvinner som tar lead, men det var ikke spm. Og uansett, har aldri hørt om en mann som ville ha en dame og ikke gjorde noe med det.
sicario Skrevet 15. mai 2022 #16 Skrevet 15. mai 2022 pocahontas88 skrev (Akkurat nå): , har aldri hørt om en mann som ville ha en dame og ikke gjorde noe med det. Om en mann liker en kvinne og ikke vet om interessen er gjengjeldt, så tar han jo selvfølgelig initiativ. Det er jo sånn man finner ut av om det kan bli noe. Samme må jo kvinner gjøre. Om ikke så får man jo aldri vite, og kan potensielt gå glipp av en bra relasjon. Menn er jo ikke tankelesere de heller.
pocahontas88 Skrevet 15. mai 2022 #17 Skrevet 15. mai 2022 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Poenget er at det ikke gir mening med tanke på likestillingen. Som mann digger jeg at damer har guts nok til å ta initiativ. Har i og for seg ikke noe i mot å ta initiativ selv heller, men er sjeleglad det ikke lenger er obligatorisk, slik du sikkert foretrekker. Anonymkode: 390ac...5fa Klassisk - likestillingsargumentet. Det gir ikke mening. Hva har likestilling med dette å gjøre? Edit; har selv guts nok til å ta initiativ, og gjort det flere ganger enn jeg kan huske i løpet av mitt liv. Det forandrer ikke poenget mitt uansett. Endret 15. mai 2022 av pocahontas88
pocahontas88 Skrevet 15. mai 2022 #18 Skrevet 15. mai 2022 2 minutter siden, sicario said: Om en mann liker en kvinne og ikke vet om interessen er gjengjeldt, så tar han jo selvfølgelig initiativ. Det er jo sånn man finner ut av om det kan bli noe. Samme må jo kvinner gjøre. Om ikke så får man jo aldri vite, og kan potensielt gå glipp av en bra relasjon. Menn er jo ikke tankelesere de heller. Tror du velger å misforstå meg.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #19 Skrevet 15. mai 2022 pocahontas88 skrev (7 minutter siden): Ikke noe i veien med kvinner som tar lead, men det var ikke spm. Og uansett, har aldri hørt om en mann som ville ha en dame og ikke gjorde noe med det. Det er jo kjempemange av dem her på KG da!! 😂 Anonymkode: df1b2...dbd 1
sicario Skrevet 15. mai 2022 #20 Skrevet 15. mai 2022 pocahontas88 skrev (1 minutt siden): Tror du velger å misforstå meg. Egentlig ikke. Jeg tolker deg dit hen at du liker at en mann tar initiativ..? Om du mener det er like naturlig at kvinner tar initiativ vet jeg ikke. Litt vanskelig å tolke ut i fra det du skriver. Jeg mener det ikke er forskjell på om kvinner eller menn tar initiativet, og vet selv at forholdene mine har startet med at hun har tatt initiativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå