AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Hei! i en mnds tid har samboeren min blitt venn med ei (forlovet) jente som jobber rett ved jobben hans. Han jobber som en type mekaniker så han er veldig «kjekt å ha» i kretsen sin. Greia er at denne jenta har dårlig råd, og nå som han har hjulpet hun et par ganger så ringer hun han ned og har møtt opp på døren vår 3 ganger. Senest igår i 23 tiden kom hun grinende på døren vår fordi hun trodde bilen skulle stoppe når som helst. Samboer sa hun fikk la bilen stå og gå hjem (hun bor 15 min gange unna oss og jobben) så kan han evt titte på den imorgen (idag), men hun fortsatte å ringe og sende meldinger og snaps hele natten (han svarte ikke og varslene bare haglet inn). Hun sendte tilslutt meld om at siden han ikke svarer så kommer hun til å kjøre rundt hele natten å overtenke…?!? Han blokkerte hun for to dager siden pga jeg ble forbanna over at dette går over streken min, men samtidig sa jeg at å blokkere er litt vel drøyt mot henne så han godtok venneforespørslene igjen.. tingen er at dette er ekstremt unormal oppførsel fra en jente som bare er en «venn». I tillegg er det veldig selvmotsigende å si at man skal kjøre rundt hele natten når hun trodde det var noe galt med bilen sin? han har sagt til henne flere ganger om å møte opp hos oss og å holde på sånn ikke er greit, men hun holder ikke opp og han syns synd på henne siden hun «ikke er som alle andre». En kompis av meg kjenner hun og har sagt hun er meget spesiell skrue med dårlig råd… jeg får helt vondt i magen av hele opplegget og det frister å ta kontakt med henne å spørre hva i hekken hun driver med? Hun jobber rett her borte, så jeg kan jo forsåvidt bare kjøre bort å snakke med hun? Har kjørt forbi hun et par ganger og hun ser bare stygt på meg, og den ene gangen hun prøvde å komme på døra vår så stakk hun så fort hun så meg. Samboer sier hun bare er veldig merkelig , men jeg reagerer veldig på hele greia. Jeg blir skikkelig påvirket av hele opplegget. Wtd? Hva hadde du gjort? Anonymkode: 018d1...845
Badesåpe Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Hun virker til å ha en skrue løs. Samboern din bør slette og blokke henne for å unngå mer kontakt. Er jo ganske enkelt. 13 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 Herregud. Her hadde jeg faktisk følt meg ekstremt usikker på om ikke noe har skjedd mellom dem... Og jeg er aldri av typen som overanalyserer eller opplever sjalusi. Dette høres bare ekstremt merkelig ut for min del. Enten er hun keen på han, ellers har det vært en flørt mellom dem - eller til og med utroskap, tenker jeg 😐 Anonymkode: 17362...c1e 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 Jeg ville forresten forsøkt å prate med henne neste gang du ser henne, men på hyggelig måte og gjerne invitere henne på middag! Bli kjent med henne. Da finner du ut om det er noe muffens eller ikke. Anonymkode: 17362...c1e 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 Hun er forlovet? Hvor er forloveden? Er det ikke han som burde kunne trå til litt i stedet for at hun skal renne ned døra hos dere? Veldig spesiell oppførsel. Med tanke på hennes oppførsel, er det ikke sikkert forloveden er helt god heller. Sende meldinger hele natta og samtidig forvente svar, vitner om dårlig sosial kompetanse. Anonymkode: 42e70...6b6 7 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 Veldig spesiell oppførsel. Jeg hadde vel ønsket at samboer gav henne en eneste advarsel om å slutte å møte opp på døren og terrorisere ham på telefon. Bryter hun den er det jo bare å blokkere med god samvittighet. Hadde kanskje vårt litt bekymret om han ikke kom til den konklusjonen selv, da. Anonymkode: 0ec98...2fd 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 De har hatt sex. Helt klart🙌🏻 Anonymkode: 32671...14c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 Hvor gammel er denne damen? Slik du beskriver henne minner hun meg veldig om en tidligere bekjent. (Hun er vel et sted mellom 35 og 40-år nå) Anonymkode: e0128...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 Jeg har hørt om mange gifte/forlovet/samboere/kjærester som søker ut for det de mangler hjemme. At hun er forlovet har veldig lite å si for denne ferske relasjonen hun har til din samboer. Spør din samboer om hva han hadde tenkt om det var en slik mann i ditt liv. Anonymkode: 4cdf0...a34 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #12 Skrevet 15. mai 2022 Ei jente var omtrent sånn mot min eks da hun forelsket seg i ham. Anonymkode: 0b565...6b5 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #13 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor gammel er denne damen? Slik du beskriver henne minner hun meg veldig om en tidligere bekjent. (Hun er vel et sted mellom 35 og 40-år nå) Anonymkode: e0128...e8b Da er det nok bare fler som er sånn, jeg har også opplevd lignende med min x, og den dama er også rundt 40 nå. Anonymkode: 4bad1...51e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #14 Skrevet 15. mai 2022 Hun er 22 år tror jeg, samboer er 25. Jeg vet ikke hvordan jeg skal si dette, men hun er en 2’er på skalaen hvis man skal si det sånn. Hun er regelrett mindre pen å se på og ser litt rar ut.. men altså, jeg vil bare finne ut av sannheten så jeg evt bare kan stikke fort som faen Anonymkode: 018d1...845 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #15 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er denne damen? Slik du beskriver henne minner hun meg veldig om en tidligere bekjent. (Hun er vel et sted mellom 35 og 40-år nå) Anonymkode: e0128...e8b 22 Anonymkode: 018d1...845
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #16 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud. Her hadde jeg faktisk følt meg ekstremt usikker på om ikke noe har skjedd mellom dem... Og jeg er aldri av typen som overanalyserer eller opplever sjalusi. Dette høres bare ekstremt merkelig ut for min del. Enten er hun keen på han, ellers har det vært en flørt mellom dem - eller til og med utroskap, tenker jeg 😐 Anonymkode: 17362...c1e Var akkurat den følelsen jeg fikk også. Men jeg har opplevd mye, så jeg stoler ikke på magefølelsen min lenger pga all manipuleringen jeg har gjennomgått. Anonymkode: 018d1...845 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #17 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er forlovet? Hvor er forloveden? Er det ikke han som burde kunne trå til litt i stedet for at hun skal renne ned døra hos dere? Veldig spesiell oppførsel. Med tanke på hennes oppførsel, er det ikke sikkert forloveden er helt god heller. Sende meldinger hele natta og samtidig forvente svar, vitner om dårlig sosial kompetanse. Anonymkode: 42e70...6b6 Aldri sett han, men det er offentlig så det forholdet er legit, men «han» jobber tydeligvis mye og «hun» jobber bare litt. Ja, det syns jeg også.. jeg blir helt matt av hele opplegget. Jeg spurte samboer om det samme og da svarte han bare med at ingen av dem har verktøy og det har han. Jeg kunne ikke komme til der han fikser ting når henne skulle være der å få noe fiksa i 2 timer elns her for litt siden. Jeg gikk innom uansett og det var helt normalt, men han ble helt rar.. hun sa ikke ett pip Anonymkode: 018d1...845 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #18 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville forresten forsøkt å prate med henne neste gang du ser henne, men på hyggelig måte og gjerne invitere henne på middag! Bli kjent med henne. Da finner du ut om det er noe muffens eller ikke. Anonymkode: 17362...c1e Jeg tror ikke det går, fordi da kommer samboer til å bli sur og si at jeg oppsøker hun og at han må få ha egne venner utenom at jeg må ha noe med det å gjøre?🫣 Anonymkode: 018d1...845 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #19 Skrevet 15. mai 2022 Jeg tipper hun er mindre begavet og det er nok forloveden også. Så blir hun kjent med snill mann som i tillegg kan noe, og med bøyde sosiale antenner klamrer hun seg fast til snill mann som hjelper med å fikse bil gratis. Neste gang hun kommer på døra klokken 0 om natten ber du henne om å slutte med det, siden typen din tydeligvis er litt for ettergivende og grei 😊 Anonymkode: 2d538...f68 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #20 Skrevet 15. mai 2022 virker som hun er forelska og desperat. ingen vanlig venn ville holdt på sånn. itillegg skrev hun at hun skulle kjøre rundt og kom til å overtenke? overtenke hva da tenker jeg. Anonymkode: fa949...83a 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå