Gå til innhold

Hva skal jeg servere i barnedåpen på søndag ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi skal ha barnedåp på søndag, og i den forbindelse kommer det endel barn. Jeg har tenkt å bestille snitter til de voksne, men barn og snitter går da ikke i hop, er altfor mye dill og dall oppå, ser for meg at kruspersille og slikt kommer til å fly veggimellom.

Eller at de små demonterer snittene og sier " liker ikke det, liker ikke det "

Så derfor tenkte jeg å lage noe eget til barna, pappa foreslo rundstykker eller brødskiver med barnevennlig pålegg, ei venninne foreslo hotdog.

Men jeg er så i tvil, har dere noen gode forslag til meg ??

Håper iherdig på gode ideer fra dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minipizza slo veldig an i vår dåp. Det er bare å lage vanlig pizzadeig og trykke ut sirkler med kjøkkenglass, og ta på forskjellig fyll. Lite gris, og veldig godt!

Skrevet

liker forslagene til din far jeg.

Og det kan jo være voksne som også liker den "barenvennlige" maten.

Trenger jo ikke være "den for de voksne, og den for barna"

Skrevet

Jeg serverer alltid pizzahorn jeg, en "kjedelig" sort, og en spennede sterk en! ettvint, kan lages lenge før og halvstekes, fryses og ferdigstekes rett før servering. Smaker da som ferske ;)

Skrevet

Hos oss hadde vi snitter til de voksne og pølser til barna. Og de voksne som ikke ble mette av snitter spiste pølser de også :grine2:

Så gjør det gjerne enkelt. Barn elsker pølser og det er det letteste for deg i en litt hektisk og veldig viktig dag i ditt liv. :)

Skrevet

Ett lite tips. Snitter må hentes lørdag, og er ofte da våte søndag.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...