Gå til innhold

RAD - Reaktiv tilknytningsforstyrrelse. Noen som har denne diagnosen i voksen alder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke symptomer har du? Hvordan preger det deg i hverdagen? Føler det er lite informasjon å finne om dette på nett.

Anonymkode: 8c21e...ca7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvilke symptomer har du? Hvordan preger det deg i hverdagen? Føler det er lite informasjon å finne om dette på nett.

Anonymkode: 8c21e...ca7

Hva er reaktiv tilknytningsforstyrrelse? Du må jo vite litt? Hvordan er det for deg. Er ikke frekk, men tror jeg noe av det samme, har aldri hørt om den diagnosen før. Er det den samme som å være mer enn normalt avhengig av foreldre og partner? 

Anonymkode: 5f251...320

• 6 måneder senere...
Skrevet

Dytter litt på denne..

Anonymkode: fbaf3...fe9

• 6 måneder senere...
Skrevet

Eg lagde nettopp en ny tråd om temaet. Under samliv og relasjoner..  eg har funnet ut at eg lider av denne diagnosen.. eg jobber masse for å få flink til å like meg. (Partnere särlig), når relasjonen blir for när/ tett, skyver eg de unna meg, med å si og gjöre mye merkelig (såre de, med handlinger og ord).. har tre forhold bak meg, hvor partner har gått). Når eg ser tilbake så har mye av skylden värt meg.. :( ps eg er adoptert fra Asia, og kom til Norge da eg var 2 år gammel. De sier at omsorgssvikt de förste 3-4 leveårene er avgjörende, for å utvikle reaktiv tilknytningsforstyrrelser. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...