Gå til innhold

Holder stayupsene seg oppe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte noen par i går siden jeg ikke liker så godt tynne strømpebukser, og tenkte å bruke de i morgen på jobb og på 17. mai. Hun i butikken skrøt veldig og nevnte at jeg selvsagt måtte finne riktig størrelse, ikke bruke body lotion der silikonet skal feste seg osv, men at det da ikke var noe problem med at de holder seg på plass. 

Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 510de...036

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte mye stay ups på jobb før uten at de gled ned. Husker ikke hvilken type, men mener jeg kjøpte de på Lindex så de var ikke av de dyreste. Nå finner jeg ingen som holder seg oppe, men mulig det er fordi jeg har fått tykkere lår. 

Anonymkode: 8f7c5...82a

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo det hun i butikken sa, silikonbåndet må feste seg. Bodylotion, fingeravtrykk, døde hudceller osv på silikonbåndet gjør at de sitter dårlig. Det er lett og vaske av. Er du på do og merker at det glipper litt, tar du bare bittelitt håndsåpe og vann og vasker av flekken på silikonbåndet. Når du skal bruke de 2 dager på rad, vask av silikonbåndet på kvelden. Har aldri hatt problemer selv ( men jeg er jo oppmerksom ) var på fest på nyttårsaften med en som klagde over at stay- upsene skled. Det var ikke så rart , silikonbåndet var fullt av glitterbodylotion. Fikset det på do på 30 sekunder. 

Anonymkode: 54335...aef

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg sitter de fint :) IKKE kjøp one-size. Selv bruker jeg medium, kjøper kun kvalitet. Men Lindex sine er veldig ok :) Dra godt i stømpene før du tar de på...jeg har det helt øverst på lårene. Aldri opplevd å skli, men om du har de midt på låret osv går de kanskje lettere ned. Lårene må være tørre...ikke fuktige av krem osv.

Anonymkode: 06492...5ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er jo det hun i butikken sa, silikonbåndet må feste seg. Bodylotion, fingeravtrykk, døde hudceller osv på silikonbåndet gjør at de sitter dårlig. Det er lett og vaske av. Er du på do og merker at det glipper litt, tar du bare bittelitt håndsåpe og vann og vasker av flekken på silikonbåndet. Når du skal bruke de 2 dager på rad, vask av silikonbåndet på kvelden. Har aldri hatt problemer selv ( men jeg er jo oppmerksom ) var på fest på nyttårsaften med en som klagde over at stay- upsene skled. Det var ikke så rart , silikonbåndet var fullt av glitterbodylotion. Fikset det på do på 30 sekunder. 

Takk for tips. For ordens skyld; jeg skal ikke bruke de sammen to dager på rad. Skifter undertøy hver dag. Så kjøpte flere par, i både nude og sort. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for tips. For ordens skyld; jeg skal ikke bruke de sammen to dager på rad. Skifter undertøy hver dag. Så kjøpte flere par, i både nude og sort. 

Det er det beste ja.. og ha flere par, og å vaske de ordentlig mellom hvert bruk. 

Skrevet

Stay ups har aldri fungert på meg. De sklir bare ned så jeg gav opp å prøve. Heldigvis sjelden jeg har bruk for strømper siden jeg er "buksemenneske". 

AnonymBruker
Skrevet

Kan melde fra om at stayupsene holder seg fint på plass og sitter umerkelig. Heldigvis og mye mer behagelig enn tynne strømpebukser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...