Gå til innhold

En massasje som ikke gikk helt som forventet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sann og egenopplevd historie.

Jeg er samboer med ei dame. Etter at hun var på badet en stund, kom hun naken ut og spurte om jeg ville massere henne litt. Dette gjør vi ofte, og jeg sa seff ja, og vi gikk inn på soverommet. Hun legger seg ned på senga på magen. I det jeg setter meg over henne og skal begynne å massere, ser jeg at hun har en del bajs øverst i sprekken. Typ umulig å unngå å se. Mer enn litt. Normalt er jeg veldig lite nøye på sånt, skifter bleier på barna og holder på, men akkurat denne gangen var det j turnoff fordi disse massasjene alltid ender i sex og det fristet lite. Jeg innså at jeg her hadde et problem.

Hun er en meget skjør kvinne på den måten at den minste «kritikk» tas voldsomt ille opp, og jeg risikerer å bli skjelt ut og det som verre er. Derfor forsto jeg at jeg bare måtte holde kjeft. Et sunt forhold ville sikkert tålt at man sa ifra, om enn på en fleipete måte. Men her er det umulig, uansett hvor lite alvorlig jeg kunne sagt det.

Jeg masserte henne en stund, men etter 15 min. sa jeg «Sånn!», ga meg og gikk ut. Det fristet virkelig ikke å ha sex. Hun ble liggende på magen i senga en god stund. Hele situasjonen ble klein fordi den endte helt annerledes enn det som normalt ville skjedd, og jeg ikke kunne si noe. Heller ikke etterpå.

Hva ville dere gjort? Kunne dere sagt fra til deres partner om noe slikt? 

Anonymkode: 22b36...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...