AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Bruker JIF universal, funker, men det må likevel gnis en del. Eddik synes jeg ikke funker sånn veldig. Men har sett Europris har en fettfjerner. Den heter Effekt. Er det noen som har prøvd den? Funker den bra? Anonymkode: f3604...93d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 Du kan prøve zalo eller ovnsrens. Jeg har ikke prøvd den fettfjerneren du nevner. Anonymkode: f3df9...ee6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Fettfjerneren er genial på kjøkkenet iallefall, ikke prøvd den på badet. På badet bruker jeg en oppvaskmaskintablett oppløst i varmt vann, på sprayflaske... veldig effektivt 👌👍😊 Anonymkode: 0e9ac...e49
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Jeg sprayer litt dovask, lar det virke, og bruker en gammel oppvaskbørste for å få det vekk. Anonymkode: fc540...b7e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 Det enkleste er dampvasker. Ellers har du jo det som er laget for å løse opp fett; Zalo. Jif Spray & mopp er også, som er generelt god til å løse opp flekker. Anonymkode: 17393...aa9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 Jeg pleier først å gå utav dusjen, da er mesteparten av fettet vekk. Så lager jeg en blanding med en slik oppvasktablett, blander den ut med litt vann og så skrubber jeg dette på, lar det stå og så er den fettfri inntil jeg tar meg en dusj. Anonymkode: 91cc3...156 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 En blanding av Zalo og eddik fungerer bra i dusjen. Zalo løser fett og eddik senker ph slik at kalk og såperester løses opp. Hver for seg funger de ikke like bra, siden skitten er en blanding. Jeg pleier å først spyle hele dusjen, så påføre blandingen med en våt mikrofiberklut. Når jeg er ferdig spyler jeg hele dusjen igjen. Jeg gjentar der jeg slurvet første gang. En gang i blant tar jeg også kanter, hjørnet og vanskelige steder med en tannbørste dyppet i blandingen. Jeg brukte skurekrem før. Da trengte jeg ofte en dusj etterpå. Anonymkode: 7ad2b...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå