Green_Harmony Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Hvilke sider besøker du hver dag/ uke, sånn utennom KG? Selv er jeg daglig innom lokalavisene for nærområdet og KG. Bare scroller for å slappe av. Er innom bloggen til Ida Wulff og Ida Gran Jansen en gang i blant. Så litt spennende å høre hvor dere andre bruker tiden 😁
Nikea Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 Stort sett nyheter, netthandel og to svenske blogger: Sandra Beijer og Elsa Billgren.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Tror jeg er litt yngre en den gjennomsnittlige bruker her men jeg bruker internett til alt. Youtube, pinterest, netflix osv. Leser veldig mye manga på nett. Anonymkode: 662db...0dc
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Vg. Dagbladet. 9gag. Kvinneguiden.. og så googler jeg mye random jeg lurer på innimellom😄 Anonymkode: 1a8dc...123
Gjest Geitis Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 Jeg googler😅 alt mellom himmel og jord som jeg lurer på, ellers har jeg ikke så mange faste ting jeg er innom. Finn.no kanskje😅
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 Sitter masse på Wikipedia!! 0ppretter nye artikler, for eksempel. Eller legger til fotografier. Ganske mange artikler som eksisterer der fra før, men som behøver en del forberedninger. Anonymkode: 3bfdc...eb0
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Sitter masse på Wikipedia!! 0ppretter nye artikler, for eksempel. Eller legger til fotografier. Ganske mange artikler som eksisterer der fra før, men som behøver en del forberedninger. Anonymkode: 3bfdc...eb0 Jøss, takk til deg som oppdaterer Wikipedia. Dere gjør en utrolig jobb. Anonymkode: fc0e5...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå