AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 https://veientilhelse.no/9-farer-ved-a-bruke-trange-klaer/ Er det for å fremheve figuren at de fleste jenter går rundt i trange klær ? Anonymkode: 41c25...38e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 For å få oppmerksomhet fra gutta, for så å klage på sexisme, mannssjåvinisme og seksuell trakassering. Anonymkode: a27a2...326 9 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 For å vise pupper og lår vet du. Anonymkode: a81a5...e92
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 For å fremheve sin fine kropp? Nei si det. Er jo slike klær som selges. At menn går ut av sitt gode skinn kan ikke damer for. Anonymkode: e8e8c...474 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 Til tross for at det er vel dokumentert helseskadeleg går de fleste kvinner rundt i stramtsittende klær. Dette er avgjordt for å fremheve figuren, og det har en sexuel påvirkning ovrfor menn. Kvinner flest vet at menn synes brystene er facinerende, og her det nok ofte eit bevist valg av bekledning, Mange kvinner går i så stramtsittende bekledning at ein kan se kløfta på kjønnsorganet. Anonymkode: 41c25...38e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 I går så jeg ei med svart Adidas- treningsjakke, med hvite striper, og en sexy rød Adidas- tights, også den med hvite striper. Stripene hjelper visuelt med en slags dynamikk andre treningsklær liksom mangler. Noe man ikke ser spesielt ofte er at hun hadde dratt hvite Nike- sokker opp til knærne. Man så de Adidas- stripene gjennom sokkene helt til de ble borte midt nedpå leggen omtrent, bak et par hvite Adidas- sokker med tre svarte striper og logo i mer vanlig tennis-sokk lengde. Disse så man faktisk ganske godt selv om de var inni Nike-sokkene. Det ytterste paret var ganske gjennomsiktige. Men da hun gikk var det noe med denne kombinasjonen som gjorde at man så musklene bevege seg gjennom disse lange sokkene. Kanskje fordi de stripene beveger seg såvidt under? Vet ikke helt. Jeg ble helt bergtatt. Syntes det var skikkelig sexy. Hun gikk med dette på hele dagen. Så henne først på bussen, så gikk jeg bak henne på togstasjon, var på samme tog til flyplassen, skulle på samme flight, hun satt en rad foran meg på motsatt side av midtgangen, så jeg så leggene og disse sokkene i timesvis. Hvite Adidas- joggesko med noe svart og rødt også. Alt matchet. Tenkte kjæresten var heldig, han hadde svart Adidas hettegenser joggebukse med hvite striper og hadde stappet buksa nedi hvite Nike- sokker, også de kunne man se var med Adidas- sokker under. Var egentlig litt sexy å se sokker gjennom sokker. Fulgte ikke så med på ham. Jeg er ikke den som vanligvis synes tights er det mest sexy, men dette syntes jeg var helt utrolig sexy. Jeg synes knehøye strømper er supersexy. Hun hadde jo en helt utrolig flott kropp, noe som jo teller i tights. Anonymkode: fadde...bc5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 Det blir ofte sånn fordi det er slike klær som selges til kvinner, ja selv JENTER får prakka på seg trange klær. Har du sett hvor forskjellig klærne er på gutte- og jenteavdelingen? Og det selv om en gutt og jente som bruker samme størrelse statistisk sett har samme fysiske størrelse. Anonymkode: 56ea2...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 15.5.2022 den 13.14): https://veientilhelse.no/9-farer-ved-a-bruke-trange-klaer/ Er det for å fremheve figuren at de fleste jenter går rundt i trange klær ? Anonymkode: 41c25...38e Hater å gå i trange klær. Derfor gjør jeg det heller ikke. Anonymkode: 71eff...af0 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #9 Skrevet 24. mai 2022 De fleste kjøper klær ut fra en eller annen trend, ikke minst kroppsfasong. Jeg går mye i kjole, grunnet sykdom som gjør at tettsittende bukser ikke er bra for meg. Jeg er noe lubben, så en kjole som går inn i livet og uthever at jeg har en midje, hjelper til med å få meg til å se litt mindre ut. Men den sitter da litt tett i livet, den viser at jeg har bryster. Om folk rundt meg ikke takler det, da er det deres problem. Anonymkode: 65270...45f
Gjest Paramount Skrevet 24. mai 2022 #10 Skrevet 24. mai 2022 Kvinner har ofte større lår, større rumpe og større bryster enn menn, da blir klærne trangere også. Det er grenser for hvor store klær en skal gå rundt i. Dessuten, kvinnekroppen er en estetisk nytelse, spesielt for den ene halvdelen av menneskeheten. Det er ikke noe galt i å kle seg fint, for seg selv, og for andre. At kvinner på død og liv ønsker å framstå som sexy, i en vanlig hverdag, er bare tull. De er seg selv, for minst halvparten av oss er det sexy nok.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #11 Skrevet 24. mai 2022 De aller fleste går egentlig i relativt inntilsittende klær. Menn og kvinner. Men hos kvinner vises det at de har former, derfor tenker menn at vi viser oss frem. Hva mener du vi skal gjøre? Bruke burka? Anonymkode: c99c7...6b9 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #12 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De aller fleste går egentlig i relativt inntilsittende klær. Menn og kvinner. Men hos kvinner vises det at de har former, derfor tenker menn at vi viser oss frem. Hva mener du vi skal gjøre? Bruke burka? Anonymkode: c99c7...6b9 Dette lurer jeg også på. Hvilke klær mener disse mennene vi skal bruke? Anonymkode: aae37...33d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #13 Skrevet 24. mai 2022 Elsker det ikke. Men er det mulig å få tak i noe annet da? Har litt jeg ikke vil fremheve. Og sliter sjukt med å finne klær som ikke sitter som pølse skinn. Med mindre det ligner pysj. Tur tøy, går jeg rett i herre avd å finner. Ei turbukse som sitter klistret til beina blir jo iskalde, dessuten ingen plass til stillongs ol under. Så har gitt opp å finne noe som funker på å holde seg varm i dame avd. Samme med tur jakker. De er jo så trange oppunder erme hulene, at ullgenser under kan du bare glemme, uten å se ut som en tømmerstokker. Skal jeg til fjells, har jeg lag på lag, siden været skifter fort. Og vil etter værdkifte raskt ta av og på plagg, så jeg ikke feks blir svett. Og svett blir du lett når klærne ikke har litt luft imellom plagg og kropp. Luftrommet regulerer også kropps varmen Anonymkode: 874c0...2f9 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #14 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette lurer jeg også på. Hvilke klær mener disse mennene vi skal bruke? Anonymkode: aae37...33d Jeg liker at dere bruker tettsittende klær syntes det er sexy, men det er vel mer behagelig og bruke noe som sitter litt mer løst? Anonymkode: 19d75...385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå