Gå til innhold

Jeg er forelsket i ei dame, problemet er at hun har type.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I snart to år har jeg vært forelsket i ei dame (er dame selv) problemet er at hun har type og virker ikke som hun er bifil eller noe. Og det er umulig for meg å unngå henne. Så hva gjør jeg, hvordan få bort denne forelskelsen? Jeg drømmer seriøst om henne om natten til og med. 

Anonymkode: 190c7...e82

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er denne damen? Kollega, venninne, nabo?

Anonymkode: 187fd...638

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem er denne damen? Kollega, venninne, nabo?

Anonymkode: 187fd...638

Venninne. 

AnonymBruker
Skrevet

Må du ha den bort da? Det går fint an å leve med en forelskelse i skjul. Den gjør godt den også.  :) 

Anonymkode: 7b21f...4ca

• Liker 1
Gjest Hippokrates
Skrevet (endret)

Ettersom hun ikke er bifil eller lesbisk, så har du vel ikke sjanse i havet på henne. 

Da har du to valg, slik jeg ser det.

1) Du kan prøve å jobbe hardt for å gå videre i livet. Let etter hennes negative sider og alt du misliker ved henne, og dyrk disse negative følelsene ovenfor henne, slik at du får litt "avsmak" på henne og da glemmer henne. Gjerne i kombinasjon med at du prøver å få kontakt med noen andre du synes er interessante, og som faktisk er bifil eller lesbisk.

2) Du kan velge å nyte forelskelsen mens du har den. Det er gode følelser satt i sving, som opplagt gir deg noe godt, selv om du ikke lykkes med følelsene. Det er lov å være forelsket, dagdrømme om personer og kose seg med det. Det er noe som plutselig kan gå over av seg selv når du møter andre eller at det bare sakte svinner hen. Så ikke stress deg opp med at du er forelsket, aksepter det og la tiden bare jobbe for deg. Det er utrolig mange mennesker som ikke blir forelsket eller at det er så lenge siden sist at dem savner følelsen. Så nyt det mens du har dem. 

Endret av Hippokrates
AnonymBruker
Skrevet

Takk, for svar. Får vel bare nyte det så lenge det varer.

AnonymBruker
Skrevet

Heldiggris som i det hele tatt kan være forelsket. Det betyr jo at du har en hot person i din krets. Det er jo superpositivt. Hva med oss som kun har fastlegen som hot person å forholde seg til?? Ellers er det jo bare rusk&rask og de som er hotte er jo alltid opptatt da, og hvis de blir ledig er det alltid 10 stk som har den personen i kikkerten og blir kapret av dem med superduper jaktinstinkt, som nærmest sniffer når noen blir single. 

Hmmm, dessuten er det jo litt deilig da at de er opptatt? Da slipper man jo stresset med at noen har veldig mye behov, og det ser alltid mye mer sexy ut på avstand ... Og man kan spise masse godterier, ingen som dømmer en for å være en gris. 

Anonymkode: 5c347...c64

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

I snart to år har jeg vært forelsket i ei dame (er dame selv) problemet er at hun har type og virker ikke som hun er bifil eller noe. Og det er umulig for meg å unngå henne. Så hva gjør jeg, hvordan få bort denne forelskelsen? Jeg drømmer seriøst om henne om natten til og med. 

hvordan ser hun ut?

Anonymkode: 37fb0...247

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

hvordan ser hun ut?

Er det helt ut å spørre om fylke nå for tiden?  

Hvis du lurer på om det er deg, så si det da, i stedet for å begynne med 20 spørsmål. 

Anonymkode: c633b...257

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

hvordan ser hun ut?

Hvorfor spør du om det?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...