AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg har Googlet meg gul og blå, men finner kun artikler om hvordan vaske malekoster rett etter man har malt og malingen fortsatt er fersk, eller at gamle størknede koster må stå i såpevann i 2-3 døgn, noe jeg ikke har tid til 😅 Så, er det noen her inne som har et genialt triks de vil dele med en amatørmaler som meg? 😁 Håper på å få malt I kveld 💙 Anonymkode: 32d98...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Del Skrevet 15. mai 2022 Hva slags maling er det? Oljemaling så hjalp det å senke den i kokende vann med zalo, akryl er jeg ikke sikker på Anonymkode: aaa6f...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Del Skrevet 15. mai 2022 Vannbasert maling 😊 Men jeg kan vel prøve zalo-trikset likevel? Eller har det ikke noe for seg når det ikke er oljemaling? 🤔 Anonymkode: 32d98...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vannbasert maling 😊 Men jeg kan vel prøve zalo-trikset likevel? Eller har det ikke noe for seg når det ikke er oljemaling? 🤔 Anonymkode: 32d98...a01 Ah vannbasert er enda enklere med kokt vann og zalotrikset! Anonymkode: aaa6f...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Del Skrevet 15. mai 2022 Gjerne rør nedi med kosten og press den rundt i gryta eller bollen, eller hva du gjør det i Anonymkode: aaa6f...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Del Skrevet 15. mai 2022 Tusen takk 😊 skal prøve det Anonymkode: 32d98...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå