Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet min kjærlighet til min mann .. vi har vært gift 2 år men alt han gjør irriterer meg. Jeg vil ikke ha sex med han og unngår å prate med han. Hver samtale blir til krangel og jeg tenker det er tydelig tegn på at vi bør gå hvert vår vei? Ser ingen framtid med han. Han prøver ikke å gjøre noe fint for oss, jeg har gitt opp å "please" han. Og lei av å stadig ha dårlig samvittighet for å ikke få forholdet til å fungere,. Men det går jo begge veier?

Anonymkode: 4e7f8...c6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok på tide å gå videre, ingenting av det man trenger for å være i forhold eksisterer hos dere nå. 

Gjest Hippokrates
Skrevet

Samliv går begge veier ja, på alle mulige måter. Ofte handler det om å møte hverandre midtveis og skape kompromisser man kan leve med. Når det ikke nytter så må man ta affære. Jeg ville tatt det opp med han at du holder på å miste kjærligheten, og for at du skal komme på rett spor igjen så må dere finne ut av ting og bli mer enige. 

Det bør være nok for å danne en dannet og rolig samtale hvor dere "kjemper for dere" sammen. 

Hvis ikke, så vil ikke dette løse seg med det første... og da har du vanskelige valg å ta. Rådet jeg har til deg da er at du må tenke på deg selv og ta valg utifra dine behov og følelser. Særlig i situasjoner andre ikke gjør det for deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...