Gå til innhold

Blir kvinner kåte av danse ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tradisjonelt sett så har det vert menn som " byr opp" en dama til dans, men den tradisjonen er  iferd med å endre seg.

Mange kvinner elsker å danse, og dansing  er en attraktiv måte å bli kjent på, og mange både kvinner/ menn har utvilsamt funnet sin elsker, og sexualpartner på dansegulvet. Igjennom dansing kommer ein tett på hverandre, og når  ein kjenner  duften  barbærvann, parafyme, og svette.  

Det virker som ein har fått en genrasjonskløft  på dansegulvene  rundt om  ettersom  mange  ungdomer ikkje danser, og igjennomsnittsalderen er   rundt om på de fleste dansegalla / arrangement er 40 +   

Anonymkode: 82ab3...958

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri blitt kåt av å danse. 

Anonymkode: 02527...34b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel. Når jeg er på nattklubb, det nærmer seg stengetid og slowdance, skjer det ofte jeg får ståpikk når jeg danser med en jente. Hun kjenner åpenbart stålet mitt trykke mot henne. Veldig ofte kan jeg kjenne at hun blir mer tungpustet og tent når hun kjenner ståpikken på dansegulvet. 

Anonymkode: c3020...986

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kåt da jeg danset med min mann back in the days. Han var/er en veldig flink danser da, og jeg var stormende forelsket. Jeg tror nok det kunne funket i dag også (nesten 20 år senere), men vi går ikke ut og danser lenger.

Anonymkode: 9b5ce...384

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Vel. Når jeg er på nattklubb, det nærmer seg stengetid og slowdance, skjer det ofte jeg får ståpikk når jeg danser med en jente. Hun kjenner åpenbart stålet mitt trykke mot henne. Veldig ofte kan jeg kjenne at hun blir mer tungpustet og tent når hun kjenner ståpikken på dansegulvet. 

Hva skjer videre da? Drar dere hjem og har sex eller?

Anonymkode: 052d8...8a0

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg danser med en jeg er betatt av eller forelska i, helt klart, pga. nærheten. Om jeg danser med andre menn, absolutt ikke.

Anonymkode: bf0e1...a9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva skjer videre da? Drar dere hjem og har sex eller?

Anonymkode: 052d8...8a0

Det har hendt ja. Men ofte er de bare opphisset der og da. Alkoholen spiller en et puss osv.  Når musikken skrus av og lokalet tømmes så kan man av og til føle det som man danset med en luremus som bare ville flørte litt. 😀 Jenter elsker å flørte når de er drita fulle. Men når det er alvor og tid for evt sex så trekker de seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kanskje blitt kår av magedans. Mest fordi jeg kjenner press i underlivet når,jeg bruker magemusklene slik at jeg ofte blir kåt. Det gjelder under vanlig trening også. Koser meg kanskje mer enn de fleste på treningsstudio😅

Tror derimot ikke jeg hadde blitt like kåt av Swing eller Quickstep😄

Anonymkode: 7a46d...e88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hadde kanskje blitt kår av magedans. Mest fordi jeg kjenner press i underlivet når,jeg bruker magemusklene slik at jeg ofte blir kåt. Det gjelder under vanlig trening også. Koser meg kanskje mer enn de fleste på treningsstudio😅

Tror derimot ikke jeg hadde blitt like kåt av Swing eller Quickstep😄

Anonymkode: 7a46d...e88

Vel, nå er det vel ingen som blir kåt av selve  dansen, men kanskje  bli smigret og kåt av dansepartneren

Anonymkode: 82ab3...958

Skrevet

Det kommer helt an på dansepartneren, og hva slags dans det er. En "slow dance" eller en annen type dans der man er mye tett på hverandre, med en fyr som er veltrent kan gjøre meg litt kåt, ja. Er det fugledansen skjer det ikke så mye. :P 

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Eneste dansen jeg blir kåt av, som mann, er når jeg ser profesjonelle dansere, i tights eller treningsbukser, med leggvarmere dratt over, som gjør de villeste bevegelser. Med total kroppsbeherskelse. Det, det er sexy det!

Anonymkode: 35bd1...f33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...