AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 De siste gangene jeg har drukket alkohol, så har det gått i Cider. Etter et par bokser, så begynner det brenne i magen, og jeg får skikkelig magesyre/halsbrann. Må drikke melk for at det etter hvert skal roe seg ned. Noen andre som opplever dette? Hva er det Cider inneholder, som påvirker magen min slik? Noen foreslo kullsyre, men jeg reagerer ikke når jeg drikker f.eks brus? Anonymkode: f4bc9...3a6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 Cider er gjæret. Det er helt normalt å reagere slik på cider og øl. Anonymkode: 0e34c...a05
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Sikkert kombinasjonen kullsyre, fruktsyre og alkohol. Mange som får halsbrann av alkohol. Anonymkode: 671d9...a19
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Du sier at du ikke tror det er kullsyre pga at du ikke reagerer på samme måte når du drikker brus, men pleier du å drikke like store mengder når du bare drikker brus? Det kan ha med mengdene kullsyre du får i deg. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg drikker mye større mengder av noe når jeg drikker alkohol enn når jeg er alkoholfri. Anonymkode: 796ee...9ed
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Du sier at du ikke tror det er kullsyre pga at du ikke reagerer på samme måte når du drikker brus, men pleier du å drikke like store mengder når du bare drikker brus? Det kan ha med mengdene kullsyre du får i deg. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg drikker mye større mengder av noe når jeg drikker alkohol enn når jeg er alkoholfri. Anonymkode: 796ee...9ed Hender jeg drikker store mengder brus (helger), men får ikke magesyre av dette Anonymkode: f4bc9...3a6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Cider er gjæret. Det er helt normalt å reagere slik på cider og øl. Anonymkode: 0e34c...a05 Reagerer ikke på øl 🤔 Anonymkode: f4bc9...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå