AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Min samboer forlot meg for fem år siden, og da ble det ordnet meklingsattest og regler for samvær. For to år siden kom han tilbake, og har bodd her siste året, og jeg sa opp barnetrygd og særfradrag. Desverre fungerer det overhode ikke denne gangen heller, og han skal flytte igjen. Må vi på ny mekling for at jeg kan søke om utvidet barnetrygd igjen, eller kan den gamle fremdeles brukes? Jeg skal selvfølgelig ringe i morgen, men om noen vet i dag? For ordens skyld trenger jeg ingen påminnelse om hvor håpløse foreldre vi er, det vet jeg veldig godt og jeg skammer meg over hvor dum og lettlurt jeg er, som trodde,det skulle fungere denne gangen. Heldigvis har vi trygge og fornuftige barn, som er mye klokere enn oss foreldre, så de tar dette veldig med ro. ( det er ingen krangling og bråk, vi fungerer bare ikke bra sammen i samme hus) Anonymkode: c89bf...cad 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 Ja, dere må på nytt. Meklingsattesten skal ikke være eldre enn 6måneder og dere må lage ny samværsavtale Anonymkode: 3c9a2...d05 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, dere må på nytt. Meklingsattesten skal ikke være eldre enn 6måneder og dere må lage ny samværsavtale Anonymkode: 3c9a2...d05 Ok. Takk for svar. Anonymkode: c89bf...cad
Gjest O.G. Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Jeg er sjokkert over at TS lot denne samboeren få komme tilbake etter tre år....
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 O.G. skrev (45 minutter siden): Jeg er sjokkert over at TS lot denne samboeren få komme tilbake etter tre år.... Som regel så ønsker man vel at barna skal få vokse opp med begge foreldre og gjør alt man kan for å få det til å skje. Og dermed er litt naiv i troen på at denne gangen kommer det til å funke. Nå vet de i alle fall begge at de har prøvd og gjort det de kunne, men det gikk ikke. Anonymkode: b7c53...e36 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 O.G. skrev (50 minutter siden): Jeg er sjokkert over at TS lot denne samboeren få komme tilbake etter tre år.... Fordi? Klokt p gjøre et nytt forsøk om man fortsatt har følelser for hverandre Anonymkode: 9334a...0ac
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som regel så ønsker man vel at barna skal få vokse opp med begge foreldre og gjør alt man kan for å få det til å skje. Og dermed er litt naiv i troen på at denne gangen kommer det til å funke. Nå vet de i alle fall begge at de har prøvd og gjort det de kunne, men det gikk ikke. Anonymkode: b7c53...e36 Å for noen fungerer det Anonymkode: 9334a...0ac
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 O.G. skrev (54 minutter siden): Jeg er sjokkert over at TS lot denne samboeren få komme tilbake etter tre år.... Dette er da hverdagskost på KG. Anonymkode: 91503...d83
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min samboer forlot meg for fem år siden, og da ble det ordnet meklingsattest og regler for samvær. For to år siden kom han tilbake, og har bodd her siste året, og jeg sa opp barnetrygd og særfradrag. Desverre fungerer det overhode ikke denne gangen heller, og han skal flytte igjen. Må vi på ny mekling for at jeg kan søke om utvidet barnetrygd igjen, eller kan den gamle fremdeles brukes? Jeg skal selvfølgelig ringe i morgen, men om noen vet i dag? For ordens skyld trenger jeg ingen påminnelse om hvor håpløse foreldre vi er, det vet jeg veldig godt og jeg skammer meg over hvor dum og lettlurt jeg er, som trodde,det skulle fungere denne gangen. Heldigvis har vi trygge og fornuftige barn, som er mye klokere enn oss foreldre, så de tar dette veldig med ro. ( det er ingen krangling og bråk, vi fungerer bare ikke bra sammen i samme hus) Anonymkode: c89bf...cad Ja er hver gang Anonymkode: cf2f7...14c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som regel så ønsker man vel at barna skal få vokse opp med begge foreldre og gjør alt man kan for å få det til å skje. Og dermed er litt naiv i troen på at denne gangen kommer det til å funke. Nå vet de i alle fall begge at de har prøvd og gjort det de kunne, men det gikk ikke. Anonymkode: b7c53...e36 Takk. Det var sånn i allfall jeg tenkte. Jeg var nok naiv, ja, men trodde det skulle gå annerledes denne gangen. Skjønner at noen blir sjokkert, jeg er det igrunn selv, meg og ungene hadde det helt perfekt de årene vi var alene, og nå ser jeg frem til det igjen. Ts Anonymkode: c89bf...cad
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 O.G. skrev (6 timer siden): Jeg er sjokkert over at TS lot denne samboeren få komme tilbake etter tre år.... Det er jo totalt irrelevant for TS. Anonymkode: 2e464...c25 1
Hr. Aktiv Skrevet 15. mai 2022 #12 Skrevet 15. mai 2022 O.G. skrev (7 timer siden): Jeg er sjokkert over at TS lot denne samboeren få komme tilbake etter tre år.... Noen prøver faktisk og de skal ha kred for det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå