Gå til innhold

Optimale penis størrelse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heeeeeeerreguuuuud!

MOD! For guds skyld. Rydd bort alle disse idiotiske «størrelse å penis» trådene som fullstendig forsøpler forumet.

Anonymkode: 722b9...402

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Minst 18 cm. Liker å kjenne at jeg blir fylt opp og at det gjør litt vondt. Hadde blitt skuffa over 15cm

Anonymkode: 7ac50...dd6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det optimale er 18 - 20 cm, men alt behøver ikke å være optimalt! 15 er helt greit det.

Anonymkode: f8863...0c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

22cm i stiv tilstand. Hvordan penisen er i slapp tilstand er akkurat det samme for meg.

Anonymkode: cd08a...716

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

22cm i stiv tilstand. Hvordan penisen er i slapp tilstand er akkurat det samme for meg.

Anonymkode: cd08a...716

Er du trang?

Anonymkode: 63f40...66d

AnonymBruker
Skrevet

24 cm når den står.

Og ønsker ikke noe under 20 cm.

Anonymkode: 21634...80d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare usikre menn spør om slikt.

Lær deg først som sist dette:

Det er ikke str som er avgjørende men måten du har sex med henne på og da mener jeg hele deg! Hvis du tror at str gjør deg til en god elsker så vil du bli skuffet! Damer bryr seg ikke mye om str så lenge du er normal, men vet du derimot åssen du skal gi henne god nytelse så kan jeg love deg at om noen spør henne etterpå hvor stor penis du hadde så hadde hun svart at hun ikke husker, men det var superdigg og han hadde peil!

Stor penis er spennende men ikke å foretrekke for de fleste kvinner. Normal penis er å foretrekke for de fleste kvinner og det er nok. De fleste kvinner setter pris på så mye mer enn din lille penis når de vil kapre en mann eller beholde en mann. 

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Minst 18 cm. Liker å kjenne at jeg blir fylt opp og at det gjør litt vondt. Hadde blitt skuffa over 15cm

Sånn er det når du er vid og ikke kan stramme... Ellers hadde 15 vært mer enn nok. 

Anonymkode: 905a4...f18

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

22cm er MINIMUM for å tilfredsstille ei dame. Hvis du har mindre penis så er nok anal den eneste utveien (hehe) for at du skal gi nytelse til ei dame.

Anonymkode: 6b9b5...ef8

Word. 

Anonymkode: f54f3...2b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2022 den 5.21):

Hvor stor er den optimale penisen for deg? Er 15cm for lite?

Anonymkode: 06de7...9d0

Det er visst en ny vår for penisstørrelsesnakk for tiden.  Kan ikke dere gutter (ja, og kanskje noen menn) som er så opptatt av mannlige kjønnsorgan oppsøke steder hvor det er mange av dem? På gaysir er det sikkert bedre muligheter.

Anonymkode: 8f834...d5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinner her inne dumme eller noe? De forstår ikke hvorfor menn er bekymret for sin størrelse, men menn skal lissom forstå hvorfor 90 prosent av kvinner har komplekser for enten små pupper(alle tar jo silikon i dag) eller at de har litt ekstra fett!? Det er jo fy fy å prate negativt om, både her inne og i media generelt!

Altså, jeg bare spør jeg, men er det mulig ha så lav innsikt og forståelse?

Så klart menn bryr seg om hva kvinner tenker om penis størrelse, for det jo ganske relevant for en del kvinner. Tror ganske mange menn har erfart det, uavhengig av hva som skrives her inne. Meg selv inkludert!

Anonymkode: fea2f...22f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt avhengig av kjøttstykke den er montert på. En ufyselig type med 25 cm, næj takk.  En sjarmerende nerd med minimum 1,5 mil i året med 5 cm, oh yes daddy 🤤

Anonymkode: d6646...b7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta fram en linjal. Se på den. Ser du hvor lite 1cm er? Eller 2 cm eller 3cm?
Man kan ikke merke en forskjell om en penis er 14cm, 15cm eller 16cm.
Det er kun dersom en penis er unormalt liten eller unormalt stor at man begynner å merke noe.

Dessuten varierer penisen utifra mannen. En mann kan ha en knallhard 16cm lang penis og i tillegg være en gud i senga. En annen mann kan ha en 16cm penis som egentlig aldri blir helt stiv, samtidig som han er en egoist i senga. Hva ville du valgt?

Det har ikke noe å siiiii.
Å diskutere penisstørrelser på milimetere og centimetere er latterlig.

Anonymkode: a2bea...f7a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er kvinner her inne dumme eller noe? De forstår ikke hvorfor menn er bekymret for sin størrelse, men menn skal lissom forstå hvorfor 90 prosent av kvinner har komplekser for enten små pupper(alle tar jo silikon i dag) eller at de har litt ekstra fett!? Det er jo fy fy å prate negativt om, både her inne og i media generelt!

Altså, jeg bare spør jeg, men er det mulig ha så lav innsikt og forståelse?

Så klart menn bryr seg om hva kvinner tenker om penis størrelse, for det jo ganske relevant for en del kvinner. Tror ganske mange menn har erfart det, uavhengig av hva som skrives her inne. Meg selv inkludert!

Anonymkode: fea2f...22f

Ehh, du er jo langt utpå jordet og sykler. 
Hvis du leser svarene til de fleste kvinner i alle trådene som er om dette så ser du at de fleste av oss ikke bryr oss om størrelse. 

Anonymkode: c9fea...863

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sånn er det når du er vid og ikke kan stramme... Ellers hadde 15 vært mer enn nok. 

Hilsen mann med under 15 cm pikk 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lengden på penis har vel ingen sammenheng med vidheten på vaginaen når det kommer til hva som kjennes? 

For min del har lengde lite å si, men vil gjerne at den skal være litt grov.

Var gift i nesten 20 år og har nå hatt samboer i 3 år. Ligget med rundt 20 menn, men jeg aner ikke hvor mange cm noen av dem var/er..

Anonymkode: dcb1a...d6b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 8.46):

Er forskjell på å ha lang og tykk penis, herr blyanttiss.

Anonymkode: 6b9b5...ef8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er kvinne. Så godt under 15 cm. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er kvinne. Så godt under 15 cm. 

er du trans kvinne? hvor liten er den?

Anonymkode: 80058...cbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

er du trans kvinne? hvor liten er den?

Anonymkode: 80058...cbc

Er en helt vanlig kvinne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...