AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Typen min kommer så fort! Jeg har prøvet ta det opp og løse problemet, men han anser det ikke som et problem og er fornøyd med sånn ting er For det første så har vi veldig forskjellig tennings mønster og han er veldig rett på sak. Sex for han er selve penetreringen. Jeg bruker litt tid på å føle meg komfortabel pga tidligere overfall voldtekt. Og da føler jeg meg litt forlatt når han får utløsning så tidlig. Det er vanskelig å føle meg trygg, når jeg også vet at det hele kommer til å vare så kort. Det er vanskelig å finne trygghet når jeg vet det bare er for noen sekunder. Noen ganger så kommer han første gangen han er inni meg. Noen ganger får han 3 jokk. Han sier det er fordi det er alt for godt. Og fint at han liker det. At han er fornøyd. Men for meg er nesten sexlivet ikke eksisterende. Han sier det er bedre om han får kommet noen ganger først. Jeg har foreslått at han burde runke mer, men det orker han ikke. Jeg føler også litt på at det ikke er min buisness å blande meg inn i hans private onanerings liv. Han sier det blir bedre om vi har sex 3-4 ganger først. Og ja, det stemmer jo det at han holder ut lenger på runde nr 5. Men da er han bare såvidt hard og jeg kjenner ikke så mye da og den glir ut av meg hele tiden, siden han ikke er hard nok. Har foreslått sleeve, men det likte han ikke tanken på. Han sier det vil føles latterlig å kle ut pikken. Problemet nå er at jeg klarer ikke komme meg til runde nr 5, eller 1, for jeg klarer ikke slippe meg løs når jeg vet det varer så kort. Så nå er det ikke noe sex. Anonymkode: ba358...593 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Men i alle dager. Dere er jo totalt seksuelt inkompatible Mest pga. hans ræva innstilling. Anonymkode: c3ec2...808 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men i alle dager. Dere er jo totalt seksuelt inkompatible Mest pga. hans ræva innstilling. Anonymkode: c3ec2...808 Ja 😕 ts Anonymkode: ba358...593
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Det er bare å dumpe. For tidlig utløsning kan skje den beste, men han virker jo totalt uinteressert i å jobbe med problemet, i tillegg til å være ego på flere måter. Anonymkode: bb8c6...dc7 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bare å dumpe. For tidlig utløsning kan skje den beste, men han virker jo totalt uinteressert i å jobbe med problemet, i tillegg til å være ego på flere måter. Anonymkode: bb8c6...dc7 Ja, jeg føler meg litt rådløs når han ikke er villig til å gjøre noe tiltak, da han er fornøyd selv. Jeg får jo ikke gjort noe med det. Og jeg vet ikke om det er sånn her jeg vil ha det resten av livet ts Anonymkode: ba358...593 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 Eh…. han har enda ikke kommet på tanken at poenget er du også skal nye sexen og få orgasme? Han er jo flett umulig å ha sex med Anonymkode: 72353...cc5 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eh…. han har enda ikke kommet på tanken at poenget er du også skal nye sexen og få orgasme? Han er jo flett umulig å ha sex med Anonymkode: 72353...cc5 Ja det var det da 🤨 Det blir veldig umulig ja. Føler jeg har prøvd, men det er ikke noe mer jeg kan gjøre med det, om han ikke er villig ts Anonymkode: ba358...593 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 Han her høres jo helt idiotisk egoistisk ut. Ikke fordi han kommer raskt, men fordi han ikke skjønner at han må gjøre en innsats for å gi deg nytelse FØR penetreringen. De fleste kvinner trenger mer enn bare penetrering for å nyte sex. Han burde f.eks. slikke/fingre deg eller bruke leketøy med deg før han penetrerer deg. Forstår godt at du ikke orker å ha sex med han. Hvorfor skulle du gidde det? Anonymkode: 57993...dec 2
Miss91 Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 For en innstilling han har.. han må jobbe mer med deg før penetrering da, såpass bør han klare.. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 Vel, om en såpass idiot av en lavkvalitets fyr er det du klarer å hale i land så vet ikke jeg. Ganske trasig, men sånn er det vel i de nedre datingsjiktene Anonymkode: 0efaa...91e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, jeg føler meg litt rådløs når han ikke er villig til å gjøre noe tiltak, da han er fornøyd selv. Jeg får jo ikke gjort noe med det. Og jeg vet ikke om det er sånn her jeg vil ha det resten av livet ts Anonymkode: ba358...593 Er han like egoistisk på andre områder? Anonymkode: c3ec2...808 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #12 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Er han like egoistisk på andre områder? Anonymkode: c3ec2...808 Jaa han kan avlyse planer vi har samme dag og ikke helt forstå problemet med det. Jeg forstår om noe uforutsett dukker opp, men det handler da bare om at han fikk lyst til å gjøre noe annet. Det jeg syntes er egoistisk med det er måten han sier ifra på. Han bare forteller (på sms) hva han skal, uten å nevne våres planer. Og han har ikke glemt det heller. Men i hans hode så er det helt greit å gjøre det på den måten Også er han litt egoistisk ift økonomi. Ikke ovenfor meg, men bare økonomi generelt. Kan låne penger fordi han vil gjøre noe, men tar ikke ansvar med å betale det tilbake før det kommer tvangstrekk på lønna ts Anonymkode: ba358...593 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #13 Skrevet 15. mai 2022 Du er sammen med ham fordi?? Jeg sier bare dump her. Egoistisk mann! Anonymkode: c4022...ca7 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #14 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han her høres jo helt idiotisk egoistisk ut. Ikke fordi han kommer raskt, men fordi han ikke skjønner at han må gjøre en innsats for å gi deg nytelse FØR penetreringen. De fleste kvinner trenger mer enn bare penetrering for å nyte sex. Han burde f.eks. slikke/fingre deg eller bruke leketøy med deg før han penetrerer deg. Forstår godt at du ikke orker å ha sex med han. Hvorfor skulle du gidde det? Anonymkode: 57993...dec Ja jeg gidder jo ikke det ja 😕 og relasjonen er i ferd med å dø ut Alt som er innenfor sex leketøy liker han ikke, bortsett fra om jeg skulle kledd meg ut som sexy nurse eller noe Du sier det så bra, han skjønner ikke at han må gjøre en innsats! ts Anonymkode: ba358...593 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #15 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vel, om en såpass idiot av en lavkvalitets fyr er det du klarer å hale i land så vet ikke jeg. Ganske trasig, men sånn er det vel i de nedre datingsjiktene Anonymkode: 0efaa...91e Hm 😕 Han sa så mye bra i starten… men ingenting av det har blitt realiteten 😞 «Det kommer snart, jeg trenger bare litt tid på å få bevist det! Har ikke fått sjansen til det enda!», men nå har det gått et halvt år, og jeg vil ikke bli sittende i samme posisjon om et halvt år igjen fra nå av. Sexen er så død, at jeg tror ikke jeg vil fortsette dette med han uansett🙈 ts Anonymkode: ba358...593 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #16 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er sammen med ham fordi?? Jeg sier bare dump her. Egoistisk mann! Anonymkode: c4022...ca7 Nei jeg vet ikke… Jeg trodde det skulle bli annerledes, og har gått rundt og håpet på noe som ikke ble. Han sa så mye riktig i starten, så jeg fikk et helt annet bilde av han da som jeg har holdt alt for hardt fast i. Men jeg begynner å skjønne nå at realiteten er det jeg må anse at forholdet er. Det er sånn det har vært det til bli fremover også, med han. ts Anonymkode: ba358...593 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #17 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jaa han kan avlyse planer vi har samme dag og ikke helt forstå problemet med det. Jeg forstår om noe uforutsett dukker opp, men det handler da bare om at han fikk lyst til å gjøre noe annet. Det jeg syntes er egoistisk med det er måten han sier ifra på. Han bare forteller (på sms) hva han skal, uten å nevne våres planer. Og han har ikke glemt det heller. Men i hans hode så er det helt greit å gjøre det på den måten Også er han litt egoistisk ift økonomi. Ikke ovenfor meg, men bare økonomi generelt. Kan låne penger fordi han vil gjøre noe, men tar ikke ansvar med å betale det tilbake før det kommer tvangstrekk på lønna ts Anonymkode: ba358...593 Jamen da er det ikke håp. Er bare å avslutte, du vil aldri komme noen vei med han her. Helt dødfødt, han er i bunn og grunn en egoistisk og lite omtenksom person. Anonymkode: c3ec2...808 1
Ulla Ullsokk Skrevet 15. mai 2022 #18 Skrevet 15. mai 2022 Her kan det bare bli bedre! Dvs etter at du har dumpet den egoistiske fyren! 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #19 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jamen da er det ikke håp. Er bare å avslutte, du vil aldri komme noen vei med han her. Helt dødfødt, han er i bunn og grunn en egoistisk og lite omtenksom person. Anonymkode: c3ec2...808 Ja 😕 Har hatt en veldig lang og tung periode å faktisk innse det! Har sett meg så blind på håp og ord ts Anonymkode: ba358...593 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #20 Skrevet 15. mai 2022 Ulla Ullsokk skrev (12 minutter siden): Her kan det bare bli bedre! Dvs etter at du har dumpet den egoistiske fyren! Ja 😅 Jeg tenker jo mye på at jeg har det bedre som singel Anonymkode: ba358...593 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå