AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Rosaullteppe skrev (Akkurat nå): Har så lyst til og oppleve det live en gang 😀 Da det var i køben betalte jeg og eksen rundt 7000kr for 2 stk, mener jeg det var. Det var helt inn med scena også. Anonymkode: 768bb...5d4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 Det er faktisk veldig lett å finne ut av https://eurovision.tv/tickets-22 Anonymkode: 80c08...43c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Det dyreste er gjerne overnattingen da hotellene skrur opp prisene under Eurovision. Anonymkode: fedef...264
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det dyreste er gjerne overnattingen da hotellene skrur opp prisene under Eurovision. Anonymkode: fedef...264 Får håpe de har noen hoteller igjen i Mariupol neste år Anonymkode: 2cffd...adc
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Får håpe de har noen hoteller igjen i Mariupol neste år Anonymkode: 2cffd...adc Sånn helt ærlig altså kommentaren er en ting men hvorfor i huleste skulle neste PRs Eurovision være i mariupol?? Den kommer uansett til p bli holdt i Kiev Anonymkode: afa35...2f0
Polarisstella Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn helt ærlig altså kommentaren er en ting men hvorfor i huleste skulle neste PRs Eurovision være i mariupol?? Den kommer uansett til p bli holdt i Kiev Anonymkode: afa35...2f0 Kanskje fordi Zelenskyj sa at hans ønske er å arrangere Eurovision i et fritt Mariupol. Utover det, kommentaren om hotellene var unødvendig ufin. Endret 15. mai 2022 av Polarisstella 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Får håpe de har noen hoteller igjen i Mariupol neste år Anonymkode: 2cffd...adc Fy faen.. Anonymkode: 768bb...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 23 minutter siden, Polarisstella said: Kanskje fordi Zelenskyj sa at hans ønske er å arrangere Eurovision i et fritt Mariupol. Utover det, kommentaren om hotellene var unødvendig ufin. 19 minutter siden, AnonymBruker said: Fy faen.. Anonymkode: 768bb...5d4 Hva for noe? Håper dere ikke det samme? Dette var ikke ironi, jeg håper finalen kan holdes i et fritt Mariupol. Anonymkode: 2cffd...adc
Ny Bruker Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 Rosaullteppe skrev (12 timer siden): Har så lyst til og oppleve det live en gang 😀 I Oslo kostet det rundt 800 kr for selve billetten.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 Det siste et krigsherjet land trenger er kostnaden ved å arrangere Eurovision. Anonymkode: 74047...ead 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #12 Skrevet 15. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Det siste et krigsherjet land trenger er kostnaden ved å arrangere Eurovision. Anonymkode: 74047...ead De vil forhåpentligvis få masse støtte fra andre land. Jeg tviler dessverre på at det går eller at krigen tar slutt med det første, men det er lov å håpe. Og det bør heller ikke være noen selvfølge at arrangementet må være større og dyrere for hvert år. Heller en nedskalert finale i et fritt Ukraina neste år, enn en diger produksjon i Spania eller Storbritannia. Anonymkode: 2cffd...adc 1
TacoTore Skrevet 15. mai 2022 #13 Skrevet 15. mai 2022 Hvorfor har du lyst til å dra dit for å se på et politisk rigget spill?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #14 Skrevet 15. mai 2022 9 minutter siden, TacoTore said: Hvorfor har du lyst til å dra dit for å se på et politisk rigget spill? Det er vel gjerne ikke det man har lyst til, men å besøke et fritt Ukraina. Anonymkode: 2cffd...adc
TacoTore Skrevet 15. mai 2022 #15 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vel gjerne ikke det man har lyst til, men å besøke et fritt Ukraina. Anonymkode: 2cffd...adc TS sier at de vil oppleve det live en gang, altså ikke spesifikt i Ukraina. Dette er jo ikke det første året hvor Eurovision har vært en veldig politisk event. 1
Rosagodis Skrevet 15. mai 2022 Forfatter #16 Skrevet 15. mai 2022 TacoTore skrev (7 timer siden): TS sier at de vil oppleve det live en gang, altså ikke spesifikt i Ukraina. Dette er jo ikke det første året hvor Eurovision har vært en veldig politisk event. Helt riktig.. Spørsmålet mitt var hvor nye ca det koster for en bilett.... For det hadde hvert morro en gang i livet og hvert der og opplevd det. Og nei jeg vil selfølgelig ikke til et land med krig i... 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #17 Skrevet 2. juni 2022 Syns de fortjente å vinne, men at det ikke fantes politisk er bullshit. Uansett syns jeg riktig sang ( av de som var i topp..) vant. Tviler på de kan holde det selv neste år dessverre, men har vel vært prat på at det er et par land som har sagt seg villig til ha det for dem. Bra de vant, men litt trist - tenk på alle flotte bygg osv de kunne ha fått vist frem , men som nå er ødelagt.. Russerne ( de som styrer!) skulle fått betalt alt for å få bygd opp igjen- av egen lomme!!! Håper på fred! Anonymkode: 3e52e...84b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå