AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Var med en fyr for noen uker siden. Vi endte opp med å ha sex og han sa "jeg har barbert meg for første gang", han var helt glatt nedentil. Jeg leser i en annen tråd at dersom en mann har barbert seg i forkant av en date, så håper han på sex...? hva er greia med det...? Anonymkode: 719e1...d9b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var med en fyr for noen uker siden. Vi endte opp med å ha sex og han sa "jeg har barbert meg for første gang", han var helt glatt nedentil. Jeg leser i en annen tråd at dersom en mann har barbert seg i forkant av en date, så håper han på sex...? hva er greia med det...? Anonymkode: 719e1...d9b Å my gosh Anonymkode: c4d44...548 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 Er det samme for damer. Folk barberer seg i tilfelle det blir sex. Eller for å føle seg vel Anonymkode: c5741...413 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 han var nok bare ute etter sex, ville droppet han! 🤮 Anonymkode: e3d30...56a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 Tenk å håpe på sex etter en date...For en fyr. Jeg er sjokkert og full av vantro. Anonymkode: 56b89...519 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 Er det så innmari snodig da? Ingen liker vel å møte en hel urskog der nede og en barberer seg for å føle seg vel. Mer spesielt at han sa det dog men hey det ble jo sex på han. Anonymkode: 747ea...8c1 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 Er det et problem om han håpte på sex? Anonymkode: 78362...705 4 2
Hr. Aktiv Skrevet 14. mai 2022 #8 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Var med en fyr for noen uker siden. Vi endte opp med å ha sex og han sa "jeg har barbert meg for første gang", han var helt glatt nedentil. Jeg leser i en annen tråd at dersom en mann har barbert seg i forkant av en date, så håper han på sex...? hva er greia med det...? Anonymkode: 719e1...d9b Jeg barberer hver dag og gjør det for min del. Dere damer pynter dere også. Ser egentlig ikke problemet. 3 1
Gjest Keikolina Skrevet 14. mai 2022 #9 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Var med en fyr for noen uker siden. Vi endte opp med å ha sex og han sa "jeg har barbert meg for første gang", han var helt glatt nedentil. Jeg leser i en annen tråd at dersom en mann har barbert seg i forkant av en date, så håper han på sex...? hva er greia med det...? Anonymkode: 719e1...d9b Håper du også var berbert ellers ble han nok skuffa
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #10 Skrevet 14. mai 2022 jeg synes hår er fint, jeg- forbinder hår der nede med sex- ikke akkurat urskog, men.... Anonymkode: abaee...dc6 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #11 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tenk å håpe på sex etter en date...For en fyr. Jeg er sjokkert og full av vantro. Anonymkode: 56b89...519 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det et problem om han håpte på sex? Anonymkode: 78362...705 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Jeg barberer hver dag og gjør det for min del. Dere damer pynter dere også. Ser egentlig ikke problemet. Glemte en vesentlig ting i HI, beklager så mye: Ja, han er gift. Og aldri barbert seg i forholdet deres. Men nå, før han skulle møte meg, barberte han seg for første gang. Rart? Og vil ikke hun reagere på det, mon tro? uansett, jeg vet jeg er sleezy og at det er galt det jeg har gjort, men det er ikke hva dette innlegget handler om. Anonymkode: 719e1...d9b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #12 Skrevet 14. mai 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: jeg synes hår er fint, jeg- forbinder hår der nede med sex- ikke akkurat urskog, men.... Anonymkode: abaee...dc6 Er ikke det som er tema, hvorvidt det er fin eller ikke… Anonymkode: c5741...413
Hr. Aktiv Skrevet 14. mai 2022 #13 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Glemte en vesentlig ting i HI, beklager så mye: Ja, han er gift. Og aldri barbert seg i forholdet deres. Men nå, før han skulle møte meg, barberte han seg for første gang. Rart? Og vil ikke hun reagere på det, mon tro? uansett, jeg vet jeg er sleezy og at det er galt det jeg har gjort, men det er ikke hva dette innlegget handler om. Anonymkode: 719e1...d9b Kona var sikkert skikkelig trist slik at det ikke var noe stas å fikse seg da?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #14 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er det samme for damer. Folk barberer seg i tilfelle det blir sex. Eller for å føle seg vel Anonymkode: c5741...413 Nei, de barberer seg vel utelukkende kun for potensiell sex. Kjenner ikke en eneste som glattbarberte seg kun for sitt eget velvære helt alene uten at der er en potensiell (sex)partner inni bildet. Anonymkode: 9c213...6c2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #15 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Glemte en vesentlig ting i HI, beklager så mye: Ja, han er gift. Og aldri barbert seg i forholdet deres. Men nå, før han skulle møte meg, barberte han seg for første gang. Rart? Enten er dette innlegget trolling eller så er du en smule…enkel🙂 Hvorfor bryr du deg om hva denne typen tenker og gjør i det hele tatt? Han er jo tydeligvis ikke sannferdig en plass. Og selvfølgelig har han ikke glattbarbert seg for første gang. Men han har nok fått det for seg at det har imponert alle hans ONS. Anonymkode: 9c213...6c2 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #16 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, de barberer seg vel utelukkende kun for potensiell sex. Kjenner ikke en eneste som glattbarberte seg kun for sitt eget velvære helt alene uten at der er en potensiell (sex)partner inni bildet. Anonymkode: 9c213...6c2 Selvsagt gjør (noen) damer det kun for sitt eget ve og vel uten at det er noe som helst sex eller partnere inni bildet. Anonymkode: 747ea...8c1 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #17 Skrevet 14. mai 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, de barberer seg vel utelukkende kun for potensiell sex. Kjenner ikke en eneste som glattbarberte seg kun for sitt eget velvære helt alene uten at der er en potensiell (sex)partner inni bildet. Anonymkode: 9c213...6c2 Jeg kjenner flere av dem. Også de som tar på seg lekkert undertøy, selv om de ikke skal vise det på date. Men de gjør det for å føle seg vel Anonymkode: c5741...413 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #18 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner flere av dem. Også de som tar på seg lekkert undertøy, selv om de ikke skal vise det på date. Men de gjør det for å føle seg vel Anonymkode: c5741...413 Selv ser jeg virkelig ikke poenget😅 og har problemer med å tro det er særlig vanlig, men klart jeg har ikke forutsetninger for å kunne påstå at det aldri forekommer hos andre kvinner. Når jeg skal være alene (leeenge), så setter barberhøvelen på hylla og lar huden få fred fra raking en stund. I tillegg foretrekker jeg å gå helt uten undertøy🥰 Anonymkode: 9c213...6c2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #19 Skrevet 14. mai 2022 Vel, dere hadde jo sex, så det er vel ikke så rart at han trodde det kunne bli det - han fikk jo rett. Vi damer raker jo gjerne leggene m.m. før vi skal på en hot date også, det er jo helt vanlig. Ikke så glupt å gjøre det om han aldri har gjort det før i hele sitt liv, og nettopp har startet en karriere som utro. Den karrieren blir like kort som ballehåret hans om ingen av dere bruker hodet. Anonymkode: 9f091...336 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #20 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selv ser jeg virkelig ikke poenget😅 og har problemer med å tro det er særlig vanlig, men klart jeg har ikke forutsetninger for å kunne påstå at det aldri forekommer hos andre kvinner. Når jeg skal være alene (leeenge), så setter barberhøvelen på hylla og lar huden få fred fra raking en stund. I tillegg foretrekker jeg å gå helt uten undertøy🥰 Anonymkode: 9c213...6c2 Tja, jeg er også kvinne og barberer meg både under armer og underliv uavhengig av om noen skal se meg eller ei. På samme måte som jeg innimellom tar fotbad eller tar en hårkur for velvære og å føle meg mer velstelt-for meg selv. Hva andre kvinner gjør og ikke gjør med sitt kroppshår har jeg ikke så veldig behov for å proklamere men vil tro det er langt flere enn meg som uavhengig av at noen skal se de gjør ting med sin egen kropp av velvære og velbehag. Anonymkode: feb6c...c31 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå