Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne dama har type og jeg har dame selv. Og dette vet hun!. Jeg har prata med henne før, og vi har hatt en flørtende tone mellom oss tidligere, men det ble på en måte aldri noe av da. Forleden var jeg på univeristet og leste til eksamen, og hun skulle fylle på vann i flaska si, og da så hun meg, og kom bort. Vi prata overfladisk om eksamen, og på slutten av samtalen sa hun «du ser jævlig bra ut *blunk*» også gikk hun?? Skjønte ikke heeelt hvor hun ville med det, fordi hun har jo en kjæreste, og hun vet at jeg har kjæreste? Det er litt vanskelig å forstå seg på henne når vi tidligere har hatt en tone mellom oss

Anonymkode: 9cb93...9e2

Videoannonse
Annonse
Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet

Hun eier ikke så mye skam hun der, og virker som en liten flørt der fra hennes side☺️

Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet

Hva svarte du tilbake ? 

AnonymBruker
Skrevet
Cecilie Sadberg skrev (Akkurat nå):

Hva svarte du tilbake ? 

Jeg rakk ikke å svare. Hun var kjapp med å gå, men gir henne alltid et smil når jeg ser henne😁

AnonymBruker
Skrevet

Må du ta det så forbanna seriøst da? Det betyr ikke nødvendigvis at hun vil være utro.. 

Anonymkode: 2c2f7...c80

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er vel ei drittkjerring som ikke bryr seg om verken sitt eget eller andres forhold da.

Anonymkode: 4b1dc...96b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun er vel ei drittkjerring som ikke bryr seg om verken sitt eget eller andres forhold da.

Anonymkode: 4b1dc...96b

Kan hende det var intensjonen, men jeg tenkte litt på det nå egt, og hun er en person som er veeeldig utadvendt og får tilsynelatende mye opperksomhet av gutter, så tror ikke akkurat hun hadde en intensjon der og da. Men jeg er også usikker fordi jeg hadde en greie med henne før

Skrevet

Hvis du fortsetter å smile til henne så kommer hun til å fortsette å flørte med deg.. helt til dere møtes på fest en dag og gjør noe dumt og ødelegger forholdene deres.. 

Drit i den dama der hvis du er glad i kjæresten din..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mamasitas skrev (Akkurat nå):

Hvis du fortsetter å smile til henne så kommer hun til å fortsette å flørte med deg.. helt til dere møtes på fest en dag og gjør noe dumt og ødelegger forholdene deres.. 

Drit i den dama der hvis du er glad i kjæresten din..

Ja, er enig. Men det var kind of jeg som mulig startet det med å smile såpass mye til henne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, er enig. Men det var kind of jeg som mulig startet det med å smile såpass mye til henne. 

Det går bra, det er bare å slutte med det. Se en annen vei. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva intensjonen hennes er burde være uinteressant for deg når du har dame. Du burde også tenkt over om du hadde likt at dama di hadde flørtet med andre, og kommentert hvor bra de så ut. Det er ikke noe kvalitetsstempel å gå bak ryggen til kjæresten og oppmuntre andre.

Anonymkode: cd0e4...f35

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva intensjonen hennes er burde være uinteressant for deg når du har dame. Du burde også tenkt over om du hadde likt at dama di hadde flørtet med andre, og kommentert hvor bra de så ut. Det er ikke noe kvalitetsstempel å gå bak ryggen til kjæresten og oppmuntre andre.

Jeg har egentlig vært like snill mot henne som jeg er med andre, og synes det er kjipt at jeg blir stempla når jeg ikke gjorde noe galt her. Det var HUN som prata, blunka og ga meg kompliment. Ikke jeg som ga henne 

AnonymBruker
Skrevet

Har det noe å si hva intensjonen hennes er, da?

Vi kvinner får komplimenter for utseendet hele tiden, og blir flørtet med og lagt an på over en lav sko enten vi er single eller i forhold, det er da ikke noe å stresse sånn over. Du må ikke ligge med alle som kan finne på å være interessert i deg, du vet det?

Bare stopp henne om hun går over en grense, ikke dyrk flørten og gjør det til noe større, egentlig bare ikke gjør noe kjæresten din ikke hadde likt, og ellers bare tar du det som et kompliment.

Anonymkode: 0f0b2...139

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har egentlig vært like snill mot henne som jeg er med andre, og synes det er kjipt at jeg blir stempla når jeg ikke gjorde noe galt her. Det var HUN som prata, blunka og ga meg kompliment. Ikke jeg som ga henne 

Du skrev jo at det muligens var du som startet det hele, og at dere har flørtet tidligere.

Jeg mener det bør være uinteressant for deg hva intensjonen hennes er når du er i forhold med en annen dame. Hvis du er glad i hun du er sammen med, gir du vel beng i hva andre damer legger opp til. Bare å være passe avvisende, og gjerne snakke om hun du er sammen med til henne. Sånt blir borte når du ikke gir respons.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men likevel er du usikker på hva hun mente, i mine øyne vitner det om en intetesse, hvis ikke hadde du klart å gitt henne et svar for å vise at du er uinteressert. Du må ta et valg, du får ikke i pose og sekk. Du har dame og det trenger ikke å være grønnere på den andre siden.

Anonymkode: b648e...5e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Men likevel er du usikker på hva hun mente, i mine øyne vitner det om en intetesse, hvis ikke hadde du klart å gitt henne et svar for å vise at du er uinteressert. Du må ta et valg, du får ikke i pose og sekk. Du har dame og det trenger ikke å være grønnere på den andre siden.

Anonymkode: b648e...5e5

Hvem har sagt at jeg ville ha henne?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hun syntes vel at du så bra ut da? Ikke sikkert det ligger noen intensjon bak .

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (1 minutt siden):

Hun syntes vel at du så bra ut da? Ikke sikkert det ligger noen intensjon bak .

Jeg synes det er merkelig at menn ikke tar hintet. 

Men her har personen vært treg og ikke gjort noe med det forut. Nå blir det en saga i Kvinneguiden. 

Anonymkode: 2e527...41f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...