AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Alle sier det skal bli bedre... Jeg kjenner et enormt savn til mitt tidligere familie liv. Han har nå funnet ny, mest sannsynlig skjedde dette bak min rygg før det ble slutt. Han ville ikke mer..... Prøver å komme meg videre men alt minner meg om han. Ogsåfårjeg igjen kontakt med han nå som denne nye flammen er her.. Vi var sammen i 10år, nesten. Andre som kjenner seg igjen? Vil deg plutselig bøi bedre? Anonymkode: f7f3a...706 9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 En dag så våkner du, og du innser at han ikke er det første du tenkte på, og at du ikke husker sist du faktisk tenkte på ham. Jeg lover ❤ Anonymkode: 9abba...c74 6 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Så vondt dette høres ut❤️💔Det er jo en livskrise å miste partneren sin og bryte opp familien sin. Jeg tenker at du må tillate deg å sørge. Gråt de tårene som er nødvendig. Man må gjennom de vonde følelsene for å komme seg videre, ikke undertrykke de - da blir de liggende under og ulme og gjøre vondt i lang, lang tid. Har du vurdert terapi? Jeg tror at siden mange opplever samlivsbrudd undervurderer en ofte hvor vanskelig det er å stå oppe i det. Anonymkode: 87ade...3da 3 2 3
McMary Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Det blir ikke plutselig bedre hvis du ikke går inn for det. Om du hver dag sitter og mimrer og drømmer, kommer du ikke ut av det sporet. Tanker skaper følelser, så du opprettholder følelsene. Tenk seriøst gjennom hva du vil med livet ditt, hva slags hobbyer, venner, utdanning, reiser og jobb vil du ha? Sett deg mål og bruk tankevirksomheten på å nå disse. Lag lister og heng de opp, eller enda bedre: lag et vison board hvor du altså visualiserer ditt drømmeliv med bilder på en plakat du henger opp. Fyll dagene med ting du liker å gjøre. Ring en venninne eller familiemedlem når du savner som verst, og prat om noe annet. Mediter eller gjør en aktivitet som krever så mye at det er meditasjon. På den måten vil det til slutt gå over. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så vondt dette høres ut❤️💔Det er jo en livskrise å miste partneren sin og bryte opp familien sin. Jeg tenker at du må tillate deg å sørge. Gråt de tårene som er nødvendig. Man må gjennom de vonde følelsene for å komme seg videre, ikke undertrykke de - da blir de liggende under og ulme og gjøre vondt i lang, lang tid. Har du vurdert terapi? Jeg tror at siden mange opplever samlivsbrudd undervurderer en ofte hvor vanskelig det er å stå oppe i det. Anonymkode: 87ade...3da Ja det er vondt nå spesielt når han har funnet kjærligheten på ny. Virker som alt er glemt for han, ikke vil han ha barnet vårt mer enn minimalt. Han er vel så forelsket... Stikker litt at jeg ikke har fått ut frustrasjonen mot at de ble sammen. Jeg vet jo de holdt på før det ble slutt... Det er nesten det verste... Takk for omtanke❤ Anonymkode: f7f3a...706 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 Har tenkt terapi, men føler det nesten har blitt for sent? Ta det via fastlegen? Anonymkode: f7f3a...706
NiceOrNothing Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja det er vondt nå spesielt når han har funnet kjærligheten på ny. Virker som alt er glemt for han, ikke vil han ha barnet vårt mer enn minimalt. Han er vel så forelsket... Stikker litt at jeg ikke har fått ut frustrasjonen mot at de ble sammen. Jeg vet jo de holdt på før det ble slutt... Det er nesten det verste... Takk for omtanke❤ Anonymkode: f7f3a...706 Sender deg varme tanker og en klem . Hopp fem år frem i tid , tankemessig , å se for deg at han svikter henne evnt felles barn på samme vis . Det at han prioriterer en ny flamme foran samvær med eget barn , forteller meg at han er en egoist . Som du frem i tid , vil være glad over å være kvitt . 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 NiceOrNothing skrev (23 timer siden): Sender deg varme tanker og en klem . Hopp fem år frem i tid , tankemessig , å se for deg at han svikter henne evnt felles barn på samme vis . Det at han prioriterer en ny flamme foran samvær med eget barn , forteller meg at han er en egoist . Som du frem i tid , vil være glad over å være kvitt . Takk ❤❤ Anonymkode: f7f3a...706
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #9 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 0.16): Ja det er vondt nå spesielt når han har funnet kjærligheten på ny. Virker som alt er glemt for han, ikke vil han ha barnet vårt mer enn minimalt. Han er vel så forelsket... Stikker litt at jeg ikke har fått ut frustrasjonen mot at de ble sammen. Jeg vet jo de holdt på før det ble slutt... Det er nesten det verste... Takk for omtanke❤ Anonymkode: f7f3a...706 Det er ikke rart du sliter med dette, jeg vil tro dette river i mammahjertet i tillegg til at du føler deg utrolig avvist, sviktet og lurt. Igjen, dette er ikke småtteri, så ta følelsene dine og deg selv på alvor. Det er lurt å få litt hjelp utenfra❤️ Anonymkode: 87ade...3da 2 4
Tvist Skrevet 17. mai 2022 #10 Skrevet 17. mai 2022 Hvor lenge er det siden bruddet? Sorgen kommer i bølger. Jeg kunne tenke at nå er alt greit, jeg har kommet over det, for så å hulkgråte hysterisk en halvtime senere. Det tar tid, men det går over. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #11 Skrevet 17. mai 2022 Man må nok aktivt jobbe for det. Brukte en del energi på å innse/akseptere at det ikke kan endres. Når det var på plass «dette kan jeg ikke gjøre noe med, derfor må jeg bare gjøre det beste ut av det», kunne jeg fokusere på ting som er positive for MEG (uten å sette barnet vårt i noen som helst negativ situasjon). Ellers så hjalp det å tenke på at han hadde handlet på en så dårlig måte at han ikke fortjente meg, samt at jeg kunne gå med hodet hevet uten at han kunne det. Men fremdeles, 6 år senere, kan det stikke i meg. Det er ikke lengsel etter tap av kjærlighet som gjør vondt, men sviket, løgnene og traumene han kunne påføre de to viktigste i hans liv. Jeg ønsker deg all lykke til❤️ Anonymkode: 1e777...cba 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #12 Skrevet 17. mai 2022 Min nåværende kjæreste holdt på med meg bak ryggen til exdamen, men jeg trodde det var slutt mellom de. Vi hadde ikke sex men mye flørting og sms. Noen dager før vi ble kjærester og hadde hatt sex, fortalte han at det ikke var skikkelig slutt med exdamen. Da hun fikk vite at han hadde fått seg ny kjæreste (jeg) fikk han et helvete med exdamen, og hun stakk kjepper hjulene mtp samvær med deres felles barn. Vi har nå vært sammen i 10 år, og har nettopp oppdaget at han har bedratt meg på samme måte som han bedro sin ex med meg. Mye flørting på some og nylig fant jeg kondomer i lommen hans😦 En kvinne sa til meg en gang, at hvis en mann forlater en sin kvinne for å være med deg så vil han forlate deg på samme måte, og det stemte😐 Anonymkode: a707b...4bd 1
NiceOrNothing Skrevet 17. mai 2022 #13 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min nåværende kjæreste holdt på med meg bak ryggen til exdamen, men jeg trodde det var slutt mellom de. Vi hadde ikke sex men mye flørting og sms. Noen dager før vi ble kjærester og hadde hatt sex, fortalte han at det ikke var skikkelig slutt med exdamen. Da hun fikk vite at han hadde fått seg ny kjæreste (jeg) fikk han et helvete med exdamen, og hun stakk kjepper hjulene mtp samvær med deres felles barn. Vi har nå vært sammen i 10 år, og har nettopp oppdaget at han har bedratt meg på samme måte som han bedro sin ex med meg. Mye flørting på some og nylig fant jeg kondomer i lommen hans😦 En kvinne sa til meg en gang, at hvis en mann forlater en sin kvinne for å være med deg så vil han forlate deg på samme måte, og det stemte😐 Anonymkode: a707b...4bd Sånne historier har jeg hørt flere av. Det er vanskelig å bygge lykke på andres ulykke . Å sånne menn evnt kvinner gjentar gjerne «suksessen « gang etter gang . Får heller være glad man slipper å kaste bort hele livet med dem . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå