Gå til innhold

Hvordan velge boligalarm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere, vi har nettopp kjøpt oss en enebolig og har lyst på en eller annen form for bolig alarm. Vi er helt grønne på dette her. Huset har hele 4 innganger og kjenner det er litt stressende å bare ha eldgamle låser på alle som sjekkes hver kveld.

Er det slik at man betaler abonnement for det? Finnes det forskjellige «pakker»? Har sett at det er mange som selger men har ikke lyst til å bli overbevist av en veldig dyr selger om det finnes billigere og bedre muligheter.
Har dere noe å anbefale? :) 

Anonymkode: 37289...f70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei dere, vi har nettopp kjøpt oss en enebolig og har lyst på en eller annen form for bolig alarm. Vi er helt grønne på dette her. Huset har hele 4 innganger og kjenner det er litt stressende å bare ha eldgamle låser på alle som sjekkes hver kveld.

Er det slik at man betaler abonnement for det? Finnes det forskjellige «pakker»? Har sett at det er mange som selger men har ikke lyst til å bli overbevist av en veldig dyr selger om det finnes billigere og bedre muligheter.
Har dere noe å anbefale? :) 

Rettelse, 5 innganger.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sector alarm, og inkludert i månedsabonnementet der er alarm ved to innganger, to kamera, tre røykvarslere og yale doorman. Betaler rundt 550 i måneden, så super billig er ikke dette abonnementet synes jeg. Men samtidig er det greit å betale for (opplevd) trygghet.

utstyret var innstallert da jeg flyttet hit, så valgte ikke innhold i pakken selv (men jeg kunne naturligvis endret hvis jeg ville), eneste er at jeg har lagt til en røykvarsler da det kun var i to av tre etasjer. 

Anonymkode: d2d89...06b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...