AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Har pratet med denne fyren i snart en uke etter at vi traff hverandre tilfeldig en kveld ute på byen. Det var i farta, og vi rakk ikke å snakke så mye, men jeg ga han min snap (ville ikke gi nummeret mitt) og det var det hele! Har nå snappet frem og tilbake siden, og min oppfatning er at han virker interessert i å møtes igjen. Han mente han kunne plukke meg opp fra den byen jeg bor i (som er et stykke utenfor den byen vi møttes i og der hvor han bor samt studerer). Han er smart, har fine øyne og er veldig høy, noe som kun er pluss i boka da høye menn er min svakhet. Vil ikke si at han er den kjekkeste i verden, men jeg synes hvert fall at han ser bra ut! Eneste problemet mitt her er vel at han ikke har komplimentert meg. Ikke en eneste gange selv da han «sjekket» meg opp. Jeg vet dette kommer til å høres veldig merkelig ut for mange, men jeg kan vel ikke være den eneste som stusser litt på gutter/menn som holder tilbake på komplimenter. Jeg synes jeg er pen, og oppegående, men det er greit å høre det fra noen du ser potensialet i også. Akkurat nå så føler jeg meg ikke så trygg på hva han tenker om meg. Er det bare et spill? Hvordan klarer folk å holde på/tekste individer som ikke gir dem den verbale bekreftelsen? Anonymkode: 38a0e...e3d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Klart det. Menn er ikke så interessert i komplimenter, det er en kvinnegreie. Menn gir komplimenter fordi de vet at kvinner ønsker, forventer og forlanger slikt, ikke fordi de har noe særlig behov for det selv. Anonymkode: 41db6...3d3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Jeg synes faktisk det er positivt at en mann ikke gir meg komplimenter i starten, og heller konsentrerer seg om å bli kjent. Anonymkode: 0f6db...ced 5
PITTY Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg synes faktisk det er positivt at en mann ikke gir meg komplimenter i starten, og heller konsentrerer seg om å bli kjent. Anonymkode: 0f6db...ced Bra innstilling synes jeg. På grensen til å digge deg for denne... 😇🥶
anonymbruker2312 Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 Det er faktisk et bra tegn at mannen ikke gir deg så mye komplimenter i starten. Hvis en mann gir deg for mye komplimenter, er dette som regel et dårlig tegn. Sett deg selv i situasjonen: du møter en mann du ser potensialet i, og kan se deg en fremtid med. Du tar han svært seriøst. Ville du ha bombadert han med komplimenter i starten? Eller ville du ha holdt det litt tilbake og blitt bedre kjent med han først? Jeg har vært på flere dater hvor jeg får slengt på meg mange komplimenter fra gutten på første date. "Du er drit fin" "du har bra kropp" "jeg tenkte wow med en gang jeg så deg!". Og alle disse har hatt én ting til felles: de ville bare ha sex 😉 Ikke tenk på det, og heller se på hvordan han er som person. Jeg tror nok du (forhåpentligvis) har funnet en god mann. 1
pocahontas88 Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 Veldig rart. Klart menn gir kompliment om de er interessert. Snakker ikke om avhandlinger, men små kommentarer som viser interesse er helt normalt. Snakker da om høflige og fine gentleman ord- om man kan si det sånn. Hva er det med dere og hvilke løgner forteller man seg selv om man kjøper « det er et bra tegn om en mann ikke gir komplimenter»? Selvfølgelig gir en mann komplimenter til en kvinne han liker. 7 hours ago, anonymbruker2312 said: Jeg har vært på flere dater hvor jeg får slengt på meg mange komplimenter fra gutten på første date. "Du er drit fin" "du har bra kropp" "jeg tenkte wow med en gang jeg så deg!". Og alle disse har hatt én ting til felles: de ville bare ha sex 😉. Det er da virkelig en million andre ting menn kan si til en dame for å gi et kompliment. Det du beskriver over her er ikke akkurat noe jeg hadde tatt som et kompliment første gang jeg treffer noen. Og en mann som er interessert i mer enn sex begynner ikke å kommentere hvor bra kropp du har på første date. Har folk mistet det helt? En person som er interessert gir kompliment, sender meldinger, tar initiativ, planlegger dates, prioriterer tid med deg. Dette er jo «the bare minimum»..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 Tror ikke jeg har fått ett kompliment av han jeg har møtt 7 ganger nå. Jo, "så deilig du er" under sex, men det gjelder ikke 😄 Jeg har kanskje ikke gitt så mange heller da, så vi er like dårlige begge to 🙈 Anonymkode: 90ddb...5e0
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Klart det. Menn er ikke så interessert i komplimenter, det er en kvinnegreie. Menn gir komplimenter fordi de vet at kvinner ønsker, forventer og forlanger slikt, ikke fordi de har noe særlig behov for det selv. Anonymkode: 41db6...3d3 For noe tull. Noen er slik, andre er ikke slik. For noen er det ikke naturlig å gi så mye komplimenter. For andre er det nesten umulig å la være å gi komplimenter. Tilsvarende med å få komplimenter, så har noen stort ønske og behov for dette, mens andre har mindre behov. Selv liker jeg både å gi og få komplimenter, og jeg er ikke noe unntak. Slutt med idiotisk kjønnsbasert overgeneralisering. Anonymkode: 85b2c...a3b 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: For noe tull. Noen er slik, andre er ikke slik. For noen er det ikke naturlig å gi så mye komplimenter. For andre er det nesten umulig å la være å gi komplimenter. Tilsvarende med å få komplimenter, så har noen stort ønske og behov for dette, mens andre har mindre behov. Selv liker jeg både å gi og få komplimenter, og jeg er ikke noe unntak. Slutt med idiotisk kjønnsbasert overgeneralisering. Anonymkode: 85b2c...a3b De fleste er slik. Hører stadig kvinner klage over at de ikke får komplimenter, men har ennå tilgode å høre en kamerat klage over det, for ikke å snakke om å lage forumtråder om det. Tilsvaret ditt er litt som "menn er ikke høyere enn kvinner, jeg er mann og vet om kvinner som er høyere enn meg!" Selvsagt finnes det unntak, men faktum er at kvinner er veldig mye mer opptatt av verbal bekreftelse enn det menn er. Anonymkode: 41db6...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå