Gå til innhold

Rart å ha sex med ny mann etter langvarig forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mye kan sies om den gamle relasjonen, men bra sex har vi alltid hatt. Han kjenner meg ut og inn. Er rett og slett livredd for å ha sex med en ny mann. Tenk om sexen ikke er like bra? Uff, kjenner bare det er nedtur å skulle utforske dette med en ny, men det går seg vel til. 

Anonymkode: 4a1b9...d68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må bare hoppe i det. Folk er forskjellige, seksuell kjemi varierer. Kanskje blir det dårligere med han nye men alt annet blir bedre? Eller kanskje det blir enda bedre sex. Når du har opplevd god sex så vet du kanskje mer om hva du ønsker og kan lettere ta det opp med neste partner. 

Hvor viktig er sex for deg da? Er det verdt litt dårligere sex for et bedre forhold totalt sett?

Anonymkode: 6773f...621

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Mye kan sies om den gamle relasjonen, men bra sex har vi alltid hatt. Han kjenner meg ut og inn. Er rett og slett livredd for å ha sex med en ny mann. Tenk om sexen ikke er like bra? Uff, kjenner bare det er nedtur å skulle utforske dette med en ny, men det går seg vel til. 

Dette er dametanker. Tenk om sexen er mye bedre? Jo det høres mye bedre ut. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvis sexen ikke er bra kan man hoppe videre til neste date. Jeg har levd så lenge med elendig sex, at jeg har ikke en dag å tape❤️

Anonymkode: 186ae...ead

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sånn har jeg tenkt etter mine langvarige forhold også.

Enten så har første gangen med en ny mann vært fyllesex/one night stand, eller så har jeg ikke hatt sex med noen før den neste kjæresten igjen, og da har jeg vært så forelsket og kåt at det har føltes fantastisk.

Endret av Tough cookie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...