AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Vi har vært sammen i 10 år, gift i 7, 3 barn fra 4 år og oppover. Jeg vil ut, ganske sikker på at han vil og. Jeg veit bare ikke hvordan jeg sjekk starte samtalen, når tar man den liksom. Kan dere dele erfaringer? Anonymkode: 41ec8...8ce
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Spørre han hvordan han opplever forholdet deres for tiden? Anonymkode: 7d6f7...f04
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Så leit å bryte opp familen når barna er så små....trist med alle disse familene som ikke klarer å holde sammen. Er det en del tidens tegn med normoppløsningen og splittede familer ? Anonymkode: f69d0...e43
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så leit å bryte opp familen når barna er så små....trist med alle disse familene som ikke klarer å holde sammen. Er det en del tidens tegn med normoppløsningen og splittede familer ? Anonymkode: f69d0...e43 Så trist med foreldre som ikke evner å gå ut av et dårlig forhold, men lar ungene vokse opp i konflikter, krangling og isende stillhet. Anonymkode: 0d18a...0f0 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #5 Skrevet 15. mai 2022 Hei. Jeg er i akuratt samme situasjon som deg, bortsett fra at det kun er jeg som vil ut. Jeg har kvidd meg lenge, men en dag bare poppet det ut av meg. Bare en uke siden, så det er tøft. Lykke til. Anonymkode: ba427...e75
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så leit å bryte opp familen når barna er så små....trist med alle disse familene som ikke klarer å holde sammen. Er det en del tidens tegn med normoppløsningen og splittede familer ? Anonymkode: f69d0...e43 Du kjenner jo ikke bakgrunnen her, så det er totalt irrelevant hvor trist du synes det er. Anonymkode: 41ec8...8ce 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Så leit å bryte opp familen når barna er så små....trist med alle disse familene som ikke klarer å holde sammen. Er det en del tidens tegn med normoppløsningen og splittede familer ? Anonymkode: f69d0...e43 Bedre tidlig enn sent. Barn mellom 7 og 14 år er de som får mest psykiske problemer rundt skilsmisse. Anonymkode: f6e82...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå