Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år, gift i 7, 3 barn fra 4 år og oppover. 

Jeg vil ut, ganske sikker på at han vil og. Jeg veit bare ikke hvordan jeg sjekk starte samtalen, når tar man den liksom. Kan dere dele erfaringer? 

Anonymkode: 41ec8...8ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørre han hvordan han opplever forholdet deres for tiden?

Anonymkode: 7d6f7...f04

AnonymBruker
Skrevet

Så leit å bryte opp familen når barna er så små....trist med alle disse familene som ikke klarer å holde sammen. Er det en del tidens tegn med normoppløsningen og splittede familer ?

Anonymkode: f69d0...e43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så leit å bryte opp familen når barna er så små....trist med alle disse familene som ikke klarer å holde sammen. Er det en del tidens tegn med normoppløsningen og splittede familer ?

Så trist med foreldre som ikke evner å gå ut av et dårlig forhold, men lar ungene vokse opp i konflikter, krangling og isende stillhet.

Anonymkode: 0d18a...0f0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er i akuratt samme situasjon som deg, bortsett fra at det kun er jeg som vil ut. Jeg har kvidd meg lenge, men en dag bare poppet det ut av meg. 

Bare en uke siden, så det er tøft. 

Lykke til. 

Anonymkode: ba427...e75

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kjenner jo ikke bakgrunnen her, så det er totalt irrelevant hvor trist du synes det er. 

Anonymkode: 41ec8...8ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Bedre tidlig enn sent. Barn mellom 7 og 14 år er de som får mest psykiske problemer rundt skilsmisse. 

Anonymkode: f6e82...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...