AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Jeg kjenner at jeg har har nådd et punkt som ikke er ok. Litt bakgrunn. Jeg har tidligere vært på AAP over flere år pga en kronisk sykdom. Denne gir meg mindre energi og stort behov for søvn . Kjempet meg tilbake til jobb og har nå jobbet i over 10 år. Jobber i en krevende jobb med hyppige tidsfrister. Dette er min utdannelse og bakgrunn Er også i en alder hvor ny jobb ikke er lett å få ny jobb. Hverdagene består i jobb, synke ned i sofaen og stress for jeg bør sove før kl. 221. Lager knapt middag, men prøver å få i meg litt mat. Ikke alltid det skjer. Lørdager fungerer jeg ikke . Hele kropp og meg er utmattet. Bedre på søndager. Alt sosialt i hverdagen utgår. Om jeg er sosial på en lørdag så vet jeg at da må søndagen brukes til hvile. Familie og barnebarn ser jeg knapt. Vil ingenting i helger annet enn å hente meg inn til jobb på mandag. Om jeg har ferie må jeg alltid legge inn en ekstra dag etter at jeg kommer hjem. Trenger den for å hvile. Jeg synes jeg betaler en høy pris for å stå I jobb. Det er egentlig det livet dreier seg om. Noen innspill? Anonymkode: 7cc72...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå