Gå til innhold

Russ som vil feste natt til 17 mai, er jo ganske vanlig,men han er også pappa, så jeg synes han bør være våken for sønnen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg helt på jordet her? jeg har passet sønnen hans mye nå i russetiden,men akkurat på 17 mai, har jeg nok med mine som går i 1, 4 og 7 klasse, elsker barnebarnet mitt på som snart er 3 år,men synes ikke pappan bør drikke akkurat til 17 mai.

Han skal jo gå i tog selv den dagen + i russetog, så skal han være med oss og barnet sitt på aktiviter på skolen til brødrene/onkelene så ønsker at han ikke så ha for lite søvn og ikke være i form den dagen.

Krever jeg for mye av han her?

Anonymkode: a8022...0df

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

og være i form den dagen så klart :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er sønnen din? Er han alene om omsorgen?

Anonymkode: c0071...039

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du krever absolutt ikke mye!

En far stiller opp for barnet sitt og gir barnet en flott 17.mai

Anonymkode: fe271...599

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er sønnen din? Er han alene om omsorgen?

Anonymkode: c0071...039

han er 19 og han har han alene ja

AnonymBruker
Skrevet

Det er en del av det å være moden nok til å være forelder, man må ofre mange av sine egne ting og prioritere barna. Bare det at han i det hele tatt er russ sier jo hvor ung han er, og samtidig er man bare russ én gang i livet.

Men han burde droppe det for ungen sin skyld.

Anonymkode: 03c7c...1ae

• Liker 20
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, du krever absolutt ikke mye!

En far stiller opp for barnet sitt og gir barnet en flott 17.mai

Anonymkode: fe271...599

Godt flere er enig med meg. Føler meg jo litt slem ,men samtidlig så er han pappa,så kan ikke glemme sønnen sin heller

Det er en del av det å være moden nok til å være forelder, man må ofre mange av sine egne ting og prioritere barna. Bare det at han i det hele tatt er russ sier jo hvor ung han er, og samtidig er man bare russ én gang i livet.

Men han burde droppe det for ungen sin skyld.

Anonymkode: 03c7c...1ae

Han har aboslutt ikke blitt med hele tiden,men har vert mye nå i mai

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er jeg helt på jordet her? jeg har passet sønnen hans mye nå i russetiden,men akkurat på 17 mai, har jeg nok med mine som går i 1, 4 og 7 klasse, elsker barnebarnet mitt på som snart er 3 år,men synes ikke pappan bør drikke akkurat til 17 mai.

Han skal jo gå i tog selv den dagen + i russetog, så skal han være med oss og barnet sitt på aktiviter på skolen til brødrene/onkelene så ønsker at han ikke så ha for lite søvn og ikke være i form den dagen.

Krever jeg for mye av han her?

nei. Er han far så kan ikke han forvente å ha lik ungdomstid som de andre. Da må han bremse ned russetiden og fokusere på barnet i all hovedsak. Trist når så unge får barn men de må bare ta inn over seg livets realiteter.

Endret av Maleficenta
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ja akkurat 17 mai er han faktisk først og fremst pappa 

Anonymkode: feb5e...afa

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (Akkurat nå):

nei. Er han far så kan ikke han forvente å ha lik ungdonstid som de andre da må han bremse ned russetiden og fokusere på barnet i all hovedsak. Trist når så unge får barn men de må bare ta inn over seg livets realiteter.

Tusen takk. Ja han ble far for tidlig,men stort sett takler han det veldig godt

AnonymBruker
Skrevet

Du er slett ikke slem. Tvert imot har du strukket deg langt for ham. På tide at han oppfører seg som en far.

Anonymkode: bc440...4e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja akkurat 17 mai er han faktisk først og fremst pappa 

Anonymkode: feb5e...afa

helt enig i den. Han må gjerne dra ut litt,men helst ikke drikke seg full og helst være hjemme til 12 slik han får nok søvn

Så han ble far som 16 åring stakars....

Jeg hadde passet ungen, og latt han være russ. 

Anonymkode: 01374...a39

det gjorde han.

Jeg har 3 til jeg også må få hit og dit 17 mai, så er ikke så lett med en på snart 3 da

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så han ble far som 16 åring stakars....

Jeg hadde passet ungen, og latt han være russ. 

Anonymkode: 01374...a39

Helt enig!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er slett ikke slem. Tvert imot har du strukket deg langt for ham. På tide at han oppfører seg som en far.

Anonymkode: bc440...4e5

takk. Ja har hjulpet han så godt jeg kan. Han er en veldig god far,men synes det er trist og gå glipp av mye,men samtidlig har han valgt dette selv

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt todelt. Jeg ville nok tatt ungen på kvelden/natten så han fikk være sosial, men han trenger faktisk ikke drikke. Fullt mulig å være ædru og  tilstede dagen etter. Ja han er far, men han er bare russ én gang. Er han veldig uansvarlig til vanlig stiller det seg dog annerledes. 

Anonymkode: 8cabc...320

• Liker 18
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt todelt. Jeg ville nok tatt ungen på kvelden/natten så han fikk være sosial, men han trenger faktisk ikke drikke. Fullt mulig å være ædru og  tilstede dagen etter. Ja han er far, men han er bare russ én gang. Er han veldig uansvarlig til vanlig stiller det seg dog annerledes. 

Anonymkode: 8cabc...320

Takk for et fint svar. Nei han er ikke uansvarlig ellers ,er en veldig god far som stiller opp for sønnen

• Liker 1
Skrevet

takk. Ja har hjulpet han så godt jeg kan. Han er en veldig god far,men synes det er trist og gå glipp av mye,men samtidlig har han valgt dette selv

Men har han valgt det helt selv da? Han stod ikke i posisjon til å velge abort eller ikke abort akkurat.. Men av nysgjerrighet. Hvor ble det av moren til barnet?

• Liker 23
Skrevet

Hmm vanskelig å komme med et tydelig svar her. Han er jo bare russ en gang. Kanskje dere kan møtes på halvveien? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

La han gjøre litt av begge deler ja. Unge folk klarer sånt bedre enn vi som er litt eldre. Russetiden er bare èn gang i livet også. 

Anonymkode: f2c13...8d7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...