AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Forelsket meg i 2016 i en. La oss kalle han «S». Var forelsket i han i nesten 5 år! Grunnen til at det ikke ble oss er irrelevant her. Men det var ikke fordi han var opptatt/ ikke interessert. Jeg har nå kjæreste som jeg falt for i fjor. S har også fått seg dame siden i fjor. I natt drømte jeg at jeg var tilbake i hans by (der jeg traff han). Jeg hadde den vanen at jeg gikk ut alene sendt på kveldene, også der. Dette var ikke i Norge. Han kjeftet på meg for det (i drømmen) og sa jeg skulle slutte. Jeg husker jeg fortsatte å gå ut, og han måtte ut og hente meg. Så prøver jeg å holde han å hånden, men han er bare hard mot meg. Jeg innser at jeg er forelsket i han igjen, og håper han er det samme. Han sier at jeg ikke skal gjøre mer ut av meg. Så gjør jeg det likevel, men denne gangen er en edderkopp årsaken til bråket. Jeg går en omvei i håp om å få et glimt av han, siden vi på en måte befinner oss i samme bygg. Men så kommer jeg meg ikke ut en gang eller et rom, fordi edderkoppen er i veien. Så hyler jeg og lager bråk. Så må han komme og ta den, og jeg håper jeg får en sjanse med han nå. Men han er like sur. Jeg blir lei meg og bare plutselig er jeg tilbake i hjembyen og savner han. Jeg er også sammen med min kjæreste her, men jeg har mister følelsene for han fordi jeg fikk tilbake for han forrige. Jeg håper igjen evig at han vil få tilbake følelsene for meg. Han låste opp igjen kontoen sin så jeg kunne kontakte han husker jeg. Og det ga meg håp. Så våknet jeg og brukte lang tid på å våkne. Jeg gikk rundt litt halvzombie i dag og følte en følelse. Kjentes ut som en følelse var inni meg men jeg klarte ikke finne hva. Så kom jeg på at jeg hadde gjenopplevd forelskelsen. Syntes bare denne var litt fascinerende. Men jeg ble ærlig litt redd for at jeg skal få tilbake følelsene for han. Dette forteller jo bare hvor psykotiske vi er når vi er forelsket. En person som ikke betyr noe for deg, betyr plutselig så mye og omvendt. Anonymkode: b2052...7a5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Sleng deg i nærmeste vegg, da. Anonymkode: 1bc08...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå