AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Mistenker fuckboy, hvordan ville dere vurdert det dersom en mann på 42 sier at han aldri har hatt dame? Rødt flagg? Anonymkode: bbaa3...279
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Jeg har en bekjent som er 44 år. Veldig vakker og godt betalt jobb. Han har også en stor vennegjeng. Aldri hatt dame. Jeg opplever at ingen er god nok for han og han er litt mannsjåvenistisk. Han kunne sikkert hatt 1000 damer hvis han ville. Anonymkode: ef527...f0f
Anonymburker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Mistenker fuckboy, hvordan ville dere vurdert det dersom en mann på 42 sier at han aldri har hatt dame? Rødt flagg? Anonymkode: bbaa3...279 Hvis han er stygg er det sikkert sant, hvis han er kjekk bruker han det som sjekketriks.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Er han veldig sjenert? Anonymkode: 71ae5...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er han veldig sjenert? Anonymkode: 71ae5...7c0 Nei. Litt yrkesskadet og kald. Anonymkode: bbaa3...279
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 Kjenner en håndfull menn i 40-årene som aldri har hatt dame, men de er ikke akkurat fuckboys for å si det sånn. De er enten veldig lite kjekke, eller har aspergers/autisme. En er blind. Anonymkode: 378dc...dc9 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 Det finnes så mange grunner til at noen ikke har forhold bak seg. Det er ikke nødt til å være noe feil med han for det. Anonymkode: de16e...0ab 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #8 Skrevet 14. mai 2022 har møtt en på 43 som aldri har hatt dame. Har funnet ut at han er autist for han har så mange nykker. Han snakker bare om rutiner. Han kan ikke sove borte fordi han er helt avhengig av senga si eks..... i tillegg går han bare etter super modeller... Anonymkode: a856f...f36
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #9 Skrevet 14. mai 2022 Mistenker en som er ganske sær, uansett om han er pen eller ikke. Det er ganske uvanlig at en i den alderen aldri har hatt dame. Det kan også være på grunn av diagnoser som nevnt over, eventuelt at man har så høye forventninger og krav at ingen er bra nok (noe som også er sært). Anonymkode: f4296...49e 1 1
Kvalitet Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har en bekjent som er 44 år. Veldig vakker og godt betalt jobb. Han har også en stor vennegjeng. Aldri hatt dame. Jeg opplever at ingen er god nok for han og han er litt mannsjåvenistisk. Han kunne sikkert hatt 1000 damer hvis han ville. Anonymkode: ef527...f0f Ville tenkt muligheten for et kompleks (liten tiss- ja dessverre noen menn lar dette overskygge) eller skjult homofil. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har en bekjent som er 44 år. Veldig vakker og godt betalt jobb. Han har også en stor vennegjeng. Aldri hatt dame. Jeg opplever at ingen er god nok for han og han er litt mannsjåvenistisk. Han kunne sikkert hatt 1000 damer hvis han ville. Anonymkode: ef527...f0f Høres ut som min bror! Har fått høre hele livet av venninner at han er så kjekk. Han er i mine øyne en normalt pen mann. Han har masse venner, men damer er aldri bra nok for han. Endten er de ikke pene nok eller så har de for lite intelligens i følge han. Alenemødre feks er uaktuelt! Og hvis de ikke har høyere utdanning er de uaktuelle. I tillegg må de se ut som supermodeller. Og når han da i tillegg er sær og arrogant så er det sjeldent at de supermodellene med doktorgrad velger han. Trodde lenge han var homo, men nå tror jeg han innerst inne er så usikker på seg selv og har så dårlig selvtillit at han føler han må ha en perfekt dame for å føle seg bedre med seg selv. Anonymkode: 45b6d...96f 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #12 Skrevet 15. mai 2022 Jeg dater en nå på 47 som aldri har hatt dame lenger enn noen måneder. Jeg skjønner i hvert fall ikke hva som er galt med ham 😄 Jeg er mamma til en på tre, har mammakropp og alt, så han holder seg i hvert fall ikke til supermodeller. Han er oppegående, kjekk og tjener godt. Har også en kollega på samme alder i samme situasjon. Han er veldig introvert, følsom og redd for å bli såret, så han har bare unngått forhold på grunn av det. Er ikke noe galt med ham heller. Har og en onkel som alltid har vært singel, og han er kjemperar. Men han tror jeg har blitt rar av å være alene hele livet 😄 Anonymkode: ebe4a...7dd 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #13 Skrevet 15. mai 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Mistenker fuckboy, hvordan ville dere vurdert det dersom en mann på 42 sier at han aldri har hatt dame? Rødt flagg? Anonymkode: bbaa3...279 LOL. Er vel neppe en fuckboy om han er stygg. Med mindre han tenner på stygge damer og player dere over en lav sko. Om han ikke er stygg er det antageligvis noe sært med han. Eventuelt han bare gidder ikke være sammen med noen for livet som singel er bedre. Jeg betviler at dette er en kjekkas siden det er noen fra KG som skriver om han. Anonymkode: 5cbfa...c57
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #14 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): LOL. Er vel neppe en fuckboy om han er stygg. Med mindre han tenner på stygge damer og player dere over en lav sko. Om han ikke er stygg er det antageligvis noe sært med han. Eventuelt han bare gidder ikke være sammen med noen for livet som singel er bedre. Jeg betviler at dette er en kjekkas siden det er noen fra KG som skriver om han. Anonymkode: 5cbfa...c57 På seg selv kjenner man andre? Anonymkode: de16e...0ab
-Missi- Skrevet 15. mai 2022 #15 Skrevet 15. mai 2022 Jeg ville nok vært skeptisk. Jeg datet nylig en fyr på 33. Sånn medium utseende, vi hadde god kommunikasjon og ting gikk bra. Så fortalte han at han var jomfru. Jeg tenkte o.k veldig rart men jeg gir det litt tid. Så visste det seg at han ikke engang hadde kysset noen før! Til mer kjent vi ble til rarere ble han sosialt. Jeg begynte å forstå at han manglet ikke bare normal erfaring med kvinner fysisk men også det å kommunisere med en kvinne. Long story short jeg kysset han til slutt mest for å være snill kanskje og for å se om det var noe der. Men det var det ikke fra min side. Avsluttet på en høflig og fin måte men da ble han helt gal. Skikkelig stalker vibes og endte opp med å måtte blokkere han overalt! Sykt creepy! Skal seriøst aldri date en mannlig jomfru igjen ble helt sykt rart og jeg tenker seriøst at han må feile noe mer. Så mye han ikke forsto rundt kommunikasjon osv også virket desverre mindre intelligent. Om det er sånn vet jeg ikke men jeg fikk veldig følelsen av at det var noe mer galt med han. Fikk helt angst av fyren! Nei jeg tror det er viktig at man er noenlunde likt på erfaring fra forhold og dating. Blir et veldig rart utgangspunkt. Følte jeg datet et barn/tenåring etc i kroppen til en på 33..!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #16 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har en bekjent som er 44 år. Veldig vakker og godt betalt jobb. Han har også en stor vennegjeng. Aldri hatt dame. Jeg opplever at ingen er god nok for han og han er litt mannsjåvenistisk. Han kunne sikkert hatt 1000 damer hvis han ville. Anonymkode: ef527...f0f Aldri hatt dame som i: jomfru, eller at han aldri har vært i et forhold? Anonymkode: 96c88...31a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #17 Skrevet 15. mai 2022 Jeg datet en i midten av 30-årene som aldri hadde vært i forhold. Kjente han i mange år før det, snill og god, avsoluttt ingen fuckboy. Fantastisk fyr, jeg falt pladask, og han også virket det som. Etterhvert kom det frem at han hadde gått på medisiner mot angst de siste ti årene. Så ghostet han meg rett etter da jeg begynte å snakke om forhold. Tror angsten var problemet, iallfall eneste forklaringen jeg kan forstå. Var fullstendig knust. Anonymkode: 32e78...a5f
Gjest Adobyen Skrevet 15. mai 2022 #18 Skrevet 15. mai 2022 Kan han være skaphomse som ikke våger seg ut?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #19 Skrevet 15. mai 2022 Spørs jo helt hvordan resten av fyren er. Som andre sier så er de eneste jeg kjenner i den kategorien enten veldig uheldige med utseendet, veldig dårlig selvtillit eller autisme-tendenser. Alle disse grunnene er fair, tenker jeg. Og om man jobber med det kan man få en fin kjæreste ut av forholdet. Selv de som ikke har "funnet den rette" har som regel hatt et par useriøse forhold i 20-årene bare for å prøve det ut. Dette krever selvsagt at de er litt populære og faktisk har blitt oppsøkt av kvinner. Anonymkode: 386a4...80d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #20 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): hvordan ville dere vurdert det dersom en mann på 42 sier at han aldri har hatt dame? Rødt flagg? Anonymkode: bbaa3...279 Kommer helt an på hva storyen hans er. Er ikke nødvendigvis bra å ha erfaring med masse brutte forhold heller. Anonymkode: 96c89...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå