Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde stort ønske om barn, det ble to streker på testen nå for en time siden. Barnefaren vet ingenting enda! Er på nattevakt. Får ikke sett han før imorgen uansett. Hvordan skal jeg gi den gode nyheten til han? Er blitt så stresset plutselig.. hjernen stoppet å funke, går rundt som mongo 🙈😂 blir mitt første nå. Lyst å grine skikkelig men hoppe og danse samtidig 💁🏻💁🏻🥳🥳 nå trenger masse tips for hva skal jeg gjøre videre??? Livets vendepunkt 😄😱

Anonymkode: eb5d6...6cb

• Liker 1
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det første du skal gjøre er å ta et skjermbilde over det du har skrevet nå. Det kan bli et hyggelig minne å se tilbake på.

Pust og kos deg med tanken på hemmeligheten bare du (og vi) vet om!

Anonymkode: 57f7f...66f

• Liker 9
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det første du skal gjøre er å ta et skjermbilde over det du har skrevet nå. Det kan bli et hyggelig minne å se tilbake på.

Pust og kos deg med tanken på hemmeligheten bare du (og vi) vet om!

Anonymkode: 57f7f...66f

Bilde er tatt✌️☀️☀️ Klarer bare ikke slappe av 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Hurra hurra hurra!! Gratulerer! 😄❤️ Det første du skal gjøre er å puste ut og glede deg over den lille hemmeligheten din… deretter kan du jo bruke nattevakten på å finne en hyggelig måte å bringe nyheten for han som skal bli pappa? Selv fikk jeg positiv test et par dager før julaften, så pakket inn en digital test og ga han en liten førjulsgave - veldig hyggelig å se ansiktet hans lyse opp 🥰

Videre kan du kikke litt på div apper, lese deg opp på hva som skjer i kroppen og vurdere når du vil bestille time hos lege/jordmor for første svangerskapskontroll 😄

Anonymkode: 1eda7...b09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hurra hurra hurra!! Gratulerer! 😄❤️ Det første du skal gjøre er å puste ut og glede deg over den lille hemmeligheten din… deretter kan du jo bruke nattevakten på å finne en hyggelig måte å bringe nyheten for han som skal bli pappa? Selv fikk jeg positiv test et par dager før julaften, så pakket inn en digital test og ga han en liten førjulsgave - veldig hyggelig å se ansiktet hans lyse opp 🥰

Videre kan du kikke litt på div apper, lese deg opp på hva som skjer i kroppen og vurdere når du vil bestille time hos lege/jordmor for første svangerskapskontroll 😄

Takk takk 🥰  jeg gleder meg så mye at det kan ikke beskrives 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer 😍

Jeg kjøpte en pen gaveeske og la graviditetstesten oppi og gav til mannen, det ble slik jeg fortalte det 😂

Anonymkode: d8c3d...d9c

AnonymBruker
Skrevet

Her ventet jeg må å si det til jeg hadde fått svar på nipt testen, inkludert kjønn på barnet. Jeg fortalte det til mannen da jeg var 11+5. Da sa jeg at jeg hadde kjøpt en kjole.. Åh, sa han… Og frem kom det en bitteliten søt rosa kjole. 

Han har sagt i ettertid at det var en fantastisk måte å vite det på. Graviditeten ble ikke så lang. Han slapp å bekymre seg for svaret på nipt- testen og fikk vite kjønnet med en gang. ❤️

Anonymkode: dbc11...b51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her ventet jeg må å si det til jeg hadde fått svar på nipt testen, inkludert kjønn på barnet. Jeg fortalte det til mannen da jeg var 11+5. Da sa jeg at jeg hadde kjøpt en kjole.. Åh, sa han… Og frem kom det en bitteliten søt rosa kjole. 

Han har sagt i ettertid at det var en fantastisk måte å vite det på. Graviditeten ble ikke så lang. Han slapp å bekymre seg for svaret på nipt- testen og fikk vite kjønnet med en gang. ❤️

I alle dager

Anonymkode: f1e37...9c2

• Liker 27
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Neiii.. så søt ❤️ Jeg tror ikke jeg klarer å vente så lenge… tenkte jeg kunne lage noe godt og legge testen i en ny iPhone eske for eksempel så han kan tro jeg har kjøpt ny mobil til han.. og overraske han slik :))) gleder meg å se reaksjonen hans 😂🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Neiii.. så søt ❤️ Jeg tror ikke jeg klarer å vente så lenge… tenkte jeg kunne lage noe godt og legge testen i en ny iPhone eske for eksempel så han kan tro jeg har kjøpt ny mobil til han.. og overraske han slik :))) gleder meg å se reaksjonen hans 😂🥰

Bare han ikke blir skuffet over at han ikke fikk ny mobil, hahahah

Jeg ville ventet til 17. mai og sagt det da. Liker å holde det litt hemmelig ser jeg 🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg ville ventet til 17. mai og sagt det da. Liker å holde det litt hemmelig ser jeg 🙈

Det spørs litt på hva ts og hennes kjære pleier å gjøre på 17. mai. Dersom de pleier å dra på champagne frokost og ta seg noen enheter i løpet av dagen, kan det være fint for henne å ha en «alliert» på hvorfor hun ikke drikker 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det spørs litt på hva ts og hennes kjære pleier å gjøre på 17. mai. Dersom de pleier å dra på champagne frokost og ta seg noen enheter i løpet av dagen, kan det være fint for henne å ha en «alliert» på hvorfor hun ikke drikker 😊

Jeg ville sagt det før champagnen var i glasset mitt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde stort ønske om barn, det ble to streker på testen nå for en time siden. Barnefaren vet ingenting enda! Er på nattevakt. Får ikke sett han før imorgen uansett. Hvordan skal jeg gi den gode nyheten til han? Er blitt så stresset plutselig.. hjernen stoppet å funke, går rundt som mongo 🙈😂 blir mitt første nå. Lyst å grine skikkelig men hoppe og danse samtidig 💁🏻💁🏻🥳🥳 nå trenger masse tips for hva skal jeg gjøre videre??? Livets vendepunkt 😄😱

Åh, denne tråden var utrolig koselig å lese!!☺️🥰🥺

Gratulerer, ts!😍❤️

Anonymkode: c02e8...1ea

AnonymBruker
Skrevet

Liker overraskelser jeg ja 🙈 men akkurat denne gangen tror ikke jeg klarer å holde kjeften min 😂 det blir nok tidlig 17. mai feiring med melk istedet 😂😂🥳 tenker jeg 🥰 

AnonymBruker
Skrevet

Åh, denne tråden var utrolig koselig å lese!!☺️🥰🥺

Gratulerer, ts!😍❤️

Anonymkode: c02e8...1ea

🥰🥰🥰 holder på å grine enda jeg  håper ikke det skal vare hele 9 mnd 😂😂😂 tusen takk skal du ha ❤️ skjelver i henda når jeg skriver. Må være helt ærlig. Jeg er ikke så brukelig på jobb inatt 😂

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er hvilke app’er er nyttig å bruke ? Hva skal jeg si // spørre til legen ? Hva er viktig å få med ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Joda, søtt å plutselig komme med en baby kjole. Men å vente såååå lenge??? Kunne Aldri falt meg inn, tror heller ikke mannen ville blitt så glad om jeg har vist det så lenge uten å sagt noe

Anonymkode: d2288...174

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Joda, søtt å plutselig komme med en baby kjole. Men å vente såååå lenge??? Kunne Aldri falt meg inn, tror heller ikke mannen ville blitt så glad om jeg har vist det så lenge uten å sagt noe

Anonymkode: d2288...174

Her har magefølelsen din rett, tror de aller fleste menn hadde følt seg sveket om dette ble holdt hemmelig for dem i mange, mange uker. De er like mye forelder som mor og fortjener å høre det så fort som mulig 😊 Kos dere med graviditet! Jeg fikk selv positiv test i midten av april, skal til legen første gang på onsdag, NIPT/TUL på torsdag. 

Anonymkode: 6c04f...c58

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Her har magefølelsen din rett, tror de aller fleste menn hadde følt seg sveket om dette ble holdt hemmelig for dem i mange, mange uker. De er like mye forelder som mor og fortjener å høre det så fort som mulig 😊 Kos dere med graviditet! Jeg fikk selv positiv test i midten av april, skal til legen første gang på onsdag, NIPT/TUL på torsdag. 

Anonymkode: 6c04f...c58

Gratulerer så mye til deg å… 🥰🥰🥰 for min del ble det tidlig bursdagsgave det her 🥰 jeg gleder meg utrolig masse 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spørsmålet er hvilke app’er er nyttig å bruke ? Hva skal jeg si // spørre til legen ? Hva er viktig å få med ? 

Gratulerer så mye😃😃 Helseoversikt er den appen jordmoren min anbefalte meg å bruke. Det er egentlig ikke så mye å si til legen. Her ønsket de ikke kontroll før uke 12.

Husk folat daglig😃 Hvis du kjøper nycoplus multivitamin får du nesten alt du trenger, inkludert den anbefalte dagsdosen med folat. 

Anonymkode: d291e...006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...