AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Drakk i går og det ble et par glass for mye. Har egentlig ikke vært så dårlig i dag, overraskende bra faktisk, men for ca 1 time siden så har jeg begynt å skjelve helt sinnsykt mye. Er vanskelig å skrive denne teksten til og med. Hakker nesten tenner også. Er det et symptom på å være dehydrert? Pleier jo ikke bli skjelven når jeg er fyllesyk… pleier være hodepine og kvalm, men det har jeg ikke hatt i dag. Burde jeg være bekymra? Anonymkode: 378fd...842
myMa Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Kanskje du har feber (av helt uavhengige grunner). Det går en del virus nå og om du drakk i går så var du sikkert også tett på folk.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drakk i går og det ble et par glass for mye. Har egentlig ikke vært så dårlig i dag, overraskende bra faktisk, men for ca 1 time siden så har jeg begynt å skjelve helt sinnsykt mye. Er vanskelig å skrive denne teksten til og med. Hakker nesten tenner også. Er det et symptom på å være dehydrert? Pleier jo ikke bli skjelven når jeg er fyllesyk… pleier være hodepine og kvalm, men det har jeg ikke hatt i dag. Burde jeg være bekymra? Anonymkode: 378fd...842 Er du kald da? Kanskje du har feber.  Har aldri hørt om skjelving som et symptom på det, men hvis du ikke har fått i deg så mye vann, så ville jeg ha prøvd å drikke mer vann for og se om det hjelper på formen. Anonymkode: 64f3f...36a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 myMa skrev (7 minutter siden): Kanskje du har feber (av helt uavhengige grunner). Det går en del virus nå og om du drakk i går så var du sikkert også tett på folk.  AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Feber? Anonymkode: e92b4...bae  AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du kald da? Kanskje du har feber.  Har aldri hørt om skjelving som et symptom på det, men hvis du ikke har fått i deg så mye vann, så ville jeg ha prøvd å drikke mer vann for og se om det hjelper på formen. Anonymkode: 64f3f...36a Ja, feber kan det jo faktisk være! Var ganske mange ute i Oslo i går, og jeg var også på dansegulvet 🙈 Jeg får føle litt på kroppen ila morgendagen Skal prøve drikke mer 😊 ts Anonymkode: 378fd...842 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du kald da? Kanskje du har feber.  Har aldri hørt om skjelving som et symptom på det, men hvis du ikke har fått i deg så mye vann, så ville jeg ha prøvd å drikke mer vann for og se om det hjelper på formen. Anonymkode: 64f3f...36a Jeg har faktisk vært veldig varm i dag, men vært litt frossen de siste timene 🤔 og skjelvingen har jo vært den siste timene. Men jeg er ikke så kald at jeg skjelver av det 😅 Men ja, jeg tror kanskje det kan være feber ts Anonymkode: 378fd...842
Miss91 Skrevet 14. mai 2022 #8 Skrevet 14. mai 2022 Slapp av, fylleskjelvinger etter et par glass for mye er da ikke uvanlig 😅
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #9 Skrevet 14. mai 2022 Miss91 skrev (21 minutter siden): Slapp av, fylleskjelvinger etter et par glass for mye er da ikke uvanlig 😅 Okei, godt å høre 😅 ts Anonymkode: 378fd...842
Entern Skrevet 14. mai 2022 #10 Skrevet 14. mai 2022 Har ofte føltes litt som influensa dagen derpå, tror ikke det er uvanlig 😀 Var også ute i går, heldigvis hverken skjelvinger eller kvalme i dag 😀
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #11 Skrevet 14. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Har ofte føltes litt som influensa dagen derpå, tror ikke det er uvanlig 😀 Var også ute i går, heldigvis hverken skjelvinger eller kvalme i dag 😀 Misunner deg! 😅 Håper det blir borte til i morgen 🙈 ts Anonymkode: 378fd...842 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #12 Skrevet 15. mai 2022 Det kalles fylleangst Anonymkode: c223f...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå