AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Har du en favoritt? Har prøvd litt, men følte meg inn så fornøyd, så jeg ønsker tips til hvor jeg kan kjøpe gode shapewear. Anonymkode: 0c54c...78a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Jeg er glad i klassikeren Spanx! Jeg bruker ikke enormt mye shapewear, men jeg har den som jeg ser heter Higher Power og bruker den litt under tighe kjoler på vinteren. Synes den klemmer litt på ribbeina, men den strømlinjeformer kroppen. Og om du vil ha et lite løft på rumpa, så synes jeg Trinny&Susannah sin shaping tight er helt sykt bra, jeg får sprettrumpe i den. Jeg er normalvektig, og ute etter å strømlinjeforme hoftene litt, det er der det fettet jeg har legger seg. Anonymkode: 43150...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #5 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 7.33): Jeg er glad i klassikeren Spanx! Jeg bruker ikke enormt mye shapewear, men jeg har den som jeg ser heter Higher Power og bruker den litt under tighe kjoler på vinteren. Synes den klemmer litt på ribbeina, men den strømlinjeformer kroppen. Og om du vil ha et lite løft på rumpa, så synes jeg Trinny&Susannah sin shaping tight er helt sykt bra, jeg får sprettrumpe i den. Jeg er normalvektig, og ute etter å strømlinjeforme hoftene litt, det er der det fettet jeg har legger seg. Anonymkode: 43150...ee8 Hvor kjøper du spanx? Anonymkode: f50e2...c7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå