Gå til innhold

Tips til shapewear

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du en favoritt? Har prøvd litt, men følte meg inn så fornøyd, så jeg ønsker tips til hvor jeg kan kjøpe gode shapewear.

Anonymkode: 0c54c...78a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 😅

Anonymkode: 0c54c...78a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i klassikeren Spanx! Jeg bruker ikke enormt mye shapewear, men jeg har den som jeg ser heter Higher Power og bruker den litt under tighe kjoler på vinteren. Synes den klemmer litt på ribbeina, men den strømlinjeformer kroppen.

Og om du vil ha et lite løft på rumpa, så synes jeg Trinny&Susannah sin shaping tight er helt sykt bra, jeg får sprettrumpe i den.

Jeg er normalvektig, og ute etter å strømlinjeforme hoftene litt, det er der det fettet jeg har legger seg. 

Anonymkode: 43150...ee8

• Hjerte 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

.

Anonymkode: f1de6...b1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 7.33):

Jeg er glad i klassikeren Spanx! Jeg bruker ikke enormt mye shapewear, men jeg har den som jeg ser heter Higher Power og bruker den litt under tighe kjoler på vinteren. Synes den klemmer litt på ribbeina, men den strømlinjeformer kroppen.

Og om du vil ha et lite løft på rumpa, så synes jeg Trinny&Susannah sin shaping tight er helt sykt bra, jeg får sprettrumpe i den.

Jeg er normalvektig, og ute etter å strømlinjeforme hoftene litt, det er der det fettet jeg har legger seg. 

Anonymkode: 43150...ee8

Hvor kjøper du spanx? 

Anonymkode: f50e2...c7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...