AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Var det vondt? Hvor lenge var det vondt? Måtte du være sykemeldt lenge? Anonymkode: 9e098...e85
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Var det vondt? Hvor lenge var det vondt? Måtte du være sykemeldt lenge? Anonymkode: 9e098...e85 Ubehagelig i starten. Nå er det gått et år og kan kjenner ubehag av og til. Men ingenting som påvirker livet eller sex livet. Glad jeg ikke fikk noen komplikasjoner for det var først i ettertid at jeg leste om alt som kunne gått galt. Men for å være ærlig, om jeg måtte gjore det igjen, ville jeg ikke gjort det pga det er så stor sjanse for at noe kan gå galt der. Og det er et sted du ikke vil det skal gå galt. Søk opp på folk som har faktisk fått komplikasjoner og det burde være en vekker. Anonymkode: f9462...eba 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 For meg var det dritvondt de første dagene og det var bare så vidt jeg greide å sitte. Men jeg hadde nok uflaks, for jeg fikk en indre blødning som gjorde at pungen så ut som en svart tennisball i flere uker. Den kjentes ut som en tennisball også... Om det er blødningen som har bidratt vet jeg ikke, men for meg ble sexen dårligere etterpå. Jeg ville definitivt ikke ha gjort det igjen. Heller barnebidrag. Anonymkode: d444f...0c2
Paw Patrol Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Kjente lite under operasjonen, litt øm dagen derpå. Ellers den beste dagen i mitt liv og den beste avgjørelsen jeg noensinne har tatt. Burde muligens gjort det tidligere!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg var det dritvondt de første dagene og det var bare så vidt jeg greide å sitte. Men jeg hadde nok uflaks, for jeg fikk en indre blødning som gjorde at pungen så ut som en svart tennisball i flere uker. Den kjentes ut som en tennisball også... Om det er blødningen som har bidratt vet jeg ikke, men for meg ble sexen dårligere etterpå. Jeg ville definitivt ikke ha gjort det igjen. Heller barnebidrag. Anonymkode: d444f...0c2 Au, høres grusomt ut. Anonymkode: 9e098...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå