Gå til innhold

Til du som var utro og gikk rett over til den nye personen, gikk det brs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: b7f11...db8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bra*

Anonymkode: b7f11...db8

Skrevet (endret)

Jeg kan svare på vegne av min far 🤣: ditcha det livet han hadde for å satse på flørten. Etter 18 år så skal de gifte seg nå. Så sånn sett bra... 

Men valget hans gjorde at han mistet helt kontakten med to av tre sønner. I dag har han totalt seks barnebarn og har kun sporadisk  kontakt to-tre ganger i året med to av dem. To av barnebarna på ca ti år har han aldri sett eller hilst på. 

Så bra? På ingen måte... 

Endret av dyptvann
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg innså at det jeg trengte og burde var å være alene og ikke gå fra partnere til partner. 

Anonymkode: 0bd72...309

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gikk på en måte rett over men hadde i hodet mitt vært ferdig med forholdet i flere år.

Er 11 år siden nå å er fortsatt sammen med "den nye".

Anonymkode: 95dad...462

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk ikke bra for eksen min i alle fall. Han flyttet rett inn til henne. Etter et år kom han og tryglet meg om å få komme hjem.

Jeg sa nei. De var sammen noen mnd til og så hadde han funnet enda en ny og fortsatte runddansen. 

Nå er han vel på 6 dama etter meg ( 6 år siden det ble slutt) og han prøver seg fortsatt på meg med jevne mellomrom.

Anonymkode: 0a09e...f98

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det gikk ikke bra for eksen min i alle fall. Han flyttet rett inn til henne. Etter et år kom han og tryglet meg om å få komme hjem.

Jeg sa nei. De var sammen noen mnd til og så hadde han funnet enda en ny og fortsatte runddansen. 

Nå er han vel på 6 dama etter meg ( 6 år siden det ble slutt) og han prøver seg fortsatt på meg med jevne mellomrom.

🤣🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nok mentalt og følelsesmessig ferdig  i et år eller to før jeg var utro. Gikk rett inn i forhold med henne, som jeg da (og nå) syns var helt fantastisk, det var ikke bare begjær men også en dose følelser. Men det er rart, når man er utro, kan man liksom ikke nyte det fullt og helt, det legges en demper på alt. Når jeg gikk fra kona og til hun jeg er med nå, ble alt enda mye bedre :) 

Anonymkode: 13107...92b

AnonymBruker
Skrevet

Her går det bra. Gift og vært sammen i 8 år nå.

Anonymkode: ca179...f34

AnonymBruker
Skrevet

Min nåværende kjæreste var vel egentlig utro mentalt/følelsesmessig med meg før han hadde gjort det slutt og flytta ut fra sin daværende samboer.

Det hadde vært mye styr med de og han bodde på gjesterommet.

Han og jeg har vært sammen i 12,5 år nå snart.

Anonymkode: 8fda1...37c

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk veldig bra. Jeg var enormt ulykkelig i mitt forrige forhold. Da jeg møtte min nåværende mann så var det som en lysbryter slo seg på og plutselig så jeg hvor vondt jeg hadde hatt det og hvor godt og enkelt livet med han nye føltes.

Jeg angret veldig på at jeg ikke gjorde det slutt med min eks før dette skjedde da. En dyp moralsk brist for meg. 

Det hadde nok ikke gått bra om jeg hadde hatt barn. 

Anonymkode: 67246...1a5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gikk veldig bra. Jeg var enormt ulykkelig i mitt forrige forhold. Da jeg møtte min nåværende mann så var det som en lysbryter slo seg på og plutselig så jeg hvor vondt jeg hadde hatt det og hvor godt og enkelt livet med han nye føltes.

Jeg angret veldig på at jeg ikke gjorde det slutt med min eks før dette skjedde da. En dyp moralsk brist for meg. 

Det hadde nok ikke gått bra om jeg hadde hatt barn. 

Anonymkode: 67246...1a5

Samme føler jeg også… har dessverre barn involvert så det gjør det verre. Ser endelig møkka jeg står oppi hver dag, og det gjør det enda tyngre å stå i det nå hver eneste bidige dag med tanke på at jeg vet at jeg kan ha det så mye bedre utenfor forholdet 😢

Anonymkode: 8bd6f...e26

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner kun til forhold som ikke har fungert. Alle har gått tilbake til kona etter ganske kort tid.

Har selv en eks som etter det ble slutt flyttet sammen med ei, det varte noen måneder før han begynte å mase på meg. Han gikk fra henne, men jeg tar ham ikke tilbake. Vil ikke ha folk i livet mitt som jeg ikke kan stole på.

Anonymkode: c9aab...fef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke helt innenfor det du er ute etter, men utro var jo jeg, så jeg svarer... Var utro med min kone rett etter at vi fikk tvillinger. Vi var 26, og jeg hadde sex med en kvinne som var 22. Det var rett og slett en måte å "avreagere" på. Jeg elsket ikke kvinnen jeg var utro med, men søkte tilflukt i nærhet, og bort fra det ukjente, som rollen som familiefar representerte.  Selv om jeg var "forberedt", taklet jeg ikke den brå overgangen. Det gikk bra i den forstand at vi fortsatt er sammen den dag i dag, 10 år senere. men jeg orket ikke å leve med det å vite noe hun ikke visste, så jeg fortalte det. Det ble en helvetes oppvask kan du si,

Anonymkode: 182f3...536

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Står han i et forhold med dem alle på facebook og? Sier bare hvilke damer det er som finner slike felles menn...

Kjenner en. 2 damer i året og alle står på facebook. Ikke sletter han de heller. Altså hvis nydamen scroller nedover facebooken hans så kommer hele merittlisten hans på damer opp. Og han eeelsker de alle. Hva er det med slike folk?? Og damen godtar det. 

Anonymkode: 249f1...254

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Står han i et forhold med dem alle på facebook og? Sier bare hvilke damer det er som finner slike felles menn...

Kjenner en. 2 damer i året og alle står på facebook. Ikke sletter han de heller. Altså hvis nydamen scroller nedover facebooken hans så kommer hele merittlisten hans på damer opp. Og han eeelsker de alle. Hva er det med slike folk?? Og damen godtar det. 

Anonymkode: 249f1...254

Ja han gjør stort sett det 😅 hittil har det vært litt enkle damer han har fått seg. Mye drama og styr. Han sier hele tiden at han angrer og at vi passet så mye bedre sammen og at det var så lite drama med meg.

Men det var jo fordi jeg godtok alt fot mye dritt, svelge kameler og prøvde å dempe kranglene han startet om alt og ingenting!

Jeg var veldig ung da vi ble sammen og takker gud for at han var utro så jeg kom meg ut av forholdet! Vi har barn sammen så det satt langt inne for meg å bryte opp familien. Men da han var utro ble det umulig å skulle fortsette et forhold med han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vært det selv, men kjenner to som har startet forhold på den måten. 

Den ene var en mann som fant seg en mye yngre dame, mens han fremdeles var gift og hadde 3 barn. Det gikk bra en stund, frem til den nye ønsket barn. Da kranglet de en stund om dette, før han ga seg, og de fikk ett barn. Etter barn kom, gikk det bare nedover med forholdet deres, og det var over innen ett års tid. 

Det andre forholdet var det dama som var utro, og gikk inn i forhold med mannen hun var utro med. De er fremdeles ett par over 15 år etter.

Så det kan jo gå bra. Det avhenger vel litt om man går inn i et forhold med noen lunde samme ønsker for fremtiden, samt at den ene ikke er notorisk utro. For da vil han/hun sannsynligvis være utro igjen. Men «en gang utro, alltid utro», stemmer ikke. 

Anonymkode: df2fe...abb

Gjest kruspersilletaco
Skrevet

De jeg vet om har det gått fint, men flere grunner til det:

- ikke barn

- holdt forholdet hemmelig i starten

- ung alder

- den som ble forlatt gikk fort videre

AnonymBruker
Skrevet

Ja!det gikk bra. Kjent hverandre i over 20 år og flørtet noen år i ungdomstiden. Vært sammen i 5 år nå😊

Anonymkode: f4668...3ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du er sterk, og tror nok du har et bedre liv og psyke enn din eks. :) 

Anonymkode: b4b33...ded

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...