Gå til innhold

Er så redd for å date igjen… trenger et spark bak!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner så veldig å være i et forhold… det å ha en annen voksen helt nær, en å kunne dele alt med. Og jeg savner sex så mye at jeg holder på å bli gal 😂

Men jeg tør ikke begynne å date igjen. Jeg har blitt så såret før.

Vil ikke utbrodere så mye, men jeg er nå alene med to barn. Føler dette «trekker ned» mye. Min yngste er 2 år og kroppen min har forfalt en del, selv med trening så blir den nok aldri veldig fin igjen. Jeg er slank (165 og veier 58 kg) men selvtilliten er ikke på topp akkurat 😣 

Jeg har så lyst til å treffe noen, men selvtilliten er alt for lav… kunne trengt litt oppmuntring eller et spark bak 😉 Jeg er i 30-årene, og har ellers et godt liv med god økonomi, gode venner og en herlig familie, men kjenner likevel at noe mangler 🤔

Anonymkode: aac9e...3da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi alle har blitt såret en eller annen gang, og slik er livet. Det beste man kan gjøre er å alltid lære av slike situasjoner. 

Jeg har alltid ment at folk som har såret oss før ikke bør bli en stopper for oss for å gå videre, og fortsette å utforske. Hvorfor skal vedkommende som såret oss få den makten med å la oss begrense oss selv? 

Vi kan ikke noe for for hva vi har opplevd i fortiden, men det vi alltid kan gjøre er å gå videre og ta det som en lærdom. Jeg er 26 år, har kun hatt en kjæreste, holdt på med mange forskjellige - og alle disse har såret meg på en eller annen måte. Det er absolutt ingen jeg har fått noe god kjemi med, ingen som har elsket meg for den jeg er. Men jeg går videre uansett, og lar ikke disse folka bestemme om jeg skal utforske videre eller ikke. Men jeg har lært mye, veldig mye! Og den dag i dag vet jeg hva jeg vil ha og ikke, og hva jeg kommer til å akseptere og ikke. 

Jeg synes du absolutt bør oppleve livet - gå litt ut, skaff deg tinder eller noe lignende, dra på kafeer og ta initiativet til de som interesserer deg. Lev litt, og la fortiden være fortiden ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg savner så veldig å være i et forhold… det å ha en annen voksen helt nær, en å kunne dele alt med. Og jeg savner sex så mye at jeg holder på å bli gal 😂

Vil ikke utbrodere så mye, men jeg er nå alene med to barn. Føler dette «trekker ned» mye. Min yngste er 2 år og kroppen min har forfalt en del, selv med trening så blir den nok aldri veldig fin igjen. Jeg er slank (165 og veier 58 kg) men selvtilliten er ikke på topp akkurat 😣 

Jeg har så lyst til å treffe noen, men selvtilliten er alt for lav… kunne trengt litt oppmuntring eller et spark bak 😉 Jeg er i 30-årene, og har ellers et godt liv med god økonomi, gode venner og en herlig familie, men kjenner likevel at noe mangler 🤔

Du er jo et catch kjære deg. :) Hva slags liv ønsker du deg da? og har du tid til å bruke mye tid på en annen person?

• Liker 1
Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

*sparker deg i ræva* Sånn! :) 

Men altså, jeg tror du burde senke skuldrene dine litt. Både til omgivelsene og ikke minst deg selv. Du har et altfor seriøst syn på dating. Kanskje fordi du ikke føler du har helt kontroll over situasjonen, føler du må prestere og at dating er forpliktende? Vet ikke. Men dating er faktisk ingenting av dette. Du har kontroll, du gjør som du vil, du kan fremstå som du vil, du kan trekke deg når du vil, du kan si hva du vil, du kan eksperimentere, teste og "leke" så mye du vil... Dating har ingen regler og er ikke et giftemål. Søk etter dating med følelsen at du har ingenting å tape og ønsker egentlig bare å teste deg selv litt. For å si det på en annen måte: Gi faen! Tøff deg opp og ta kontroll over dine egne følelser om det! 

Så handler det om å komme ut av komfortsonen med å prøve. Se på datene som prøveprosjekt og testkaniner for deg. Overvåk deg selv underveis, les situasjonene og ta lærdom. En dårlig date er ikke mislykket og flaut, det er innsikt på boks! Ta det med deg til nestemann. Og kooos deg mens du dater/tester. Dating skal egentlig være kos. Vær laidback, pust, og la DEM jobbe litt for DEG. For slik du presenterer deg så er du et kupp! 

Så. Hva venter du på? Smekk opp Tindern og kom deg ut. Drømmemannen banker aldri uoppfordret på døren din! :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du høres jo ut som drømmedama for mange, du har alt på stell jo!

At du har barn trekker bare ned for de som ikke er riktige for deg. Noen vil sikkert tenke at det er godt at du er ferdig med barn slik at de slipper å ha det styret med nyfødt etc. Mange du kommer til å treffe har barn fra før selv. 🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...