AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Jeg satte inn hormonspiral for 3 år siden. Er usikker på hvilken, men mener på det var en av de som varer i 5 år (kyleena, tror jeg). Etter at jeg satt den inn forsvant mensen helt. For ett halvt års tid siden begynte jeg få blødninger igjen. Bare litt, så ikke ordentlig mensen og det holder med truseinnlegg. Men jeg synes fortsatt det er ganske plagsomt og hadde helst ønsket å slippe blødningene helt. Er det mulig? Mener på jeg leste en gang at man kan ta p-piller i tillegg for en periode så blødningene kunne stoppe? Noen som vet? Anonymkode: 5a00d...771
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Blør du daglig? Ta en tur til gynekolog og få sjekket hva som er grunnen. Jeg har kyleena og mistet mensen 6 mnd etter oppsett, men fikk den igjen 11 mnd senere, men tror det var koronavaksinen sin skyld. Blødde hele tiden i én måned og så stoppet det. Det var også en blanding av spotting og småblødninger. Var til gynekolog og sjekket og han fant ikke noen grunn til at jeg skulle begynne å blø igjen, så det var nok vaksinen. Jeg ble knusktørr etter oppsett av Kyleena og det er plagsomt når jeg skal ha sex. Tidligere brukte jeg Mirena som har mer hormoner i seg, men den ble jeg ikke tørr av. Har du blitt tørr? Anonymkode: 2e2c8...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå