AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #41 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 14.5.2022 den 20.04): Som mann i 30-årene som sjelden drikker alkohol føler jeg meg merkbart ruset av 2 glass vin, men ikke helt tulling. 3 glass vin og jeg må gi meg. Anonymkode: eaef8...608 Mann på 45, drikker også sjeldent alkohol. To glass vin er vanligvis grensen for meg også. Da kjenner jeg godt at jeg er påvirket, og vet at om jeg drikker mer kan jeg bli mer pratsom enn ønskelig og måtte konsentrere meg mer om koordinasjonen. Når jeg drikker går det oftest i vodka og brus, eller eplecider. Der er grensen også rundt to sterke drinker eller to bokser. Så har det jo selvsagt noe å si hvor raskt jeg drikker. Har aldri hatt sansen for å være veldig beruset, så jeg stopper der. Anonymkode: e44c6...616
Gjest Sirisiri10 Skrevet 17. mai 2022 #42 Skrevet 17. mai 2022 Samme her. Men går over fort. Drikker et glass eller to noen ganger i året.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #43 Skrevet 17. mai 2022 Før i tiden når jeg drakk hver helg kunne jeg lett drikke en flaske vin uten å kjenne noe særlig. Pleide å drikke en flaske vin og noen drinker eller cider før vi dro ut på byen. Drikker jeg to glass vin nå så blir jeg full. Anonymkode: 37d2e...a2b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #44 Skrevet 17. mai 2022 Ingen normale menn kjenner noe av 2 glass vin. Med mindre du er 60kg. Anonymkode: 41505...99a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #46 Skrevet 17. mai 2022 Kommer vel an på hvor fort man drikker?? Også kommer det an på hvor lenge det er siden sist, hvor mye jeg har spist, osv. Jeg bruker ofte lang tid på glass 1-2, og setter så opp tempo for påfølgende glass. Pleier ikke bli nevneverdig beruset av to glass, men begynner jeg på glass nr 3 blir det gjerne en del flere glass også. Anonymkode: 27d32...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå