AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Som mann har jeg lyst til å vente lenger. Vil jeg skuffe damene? Må jeg forklare hvorfor? Anonymkode: 644d6...f09 2
Sphere Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Det er jo bare å si at du ønsker å bli bedre kjent først. De fleste vil nok synes det er positivt, mens andre vil nok begynne å lure på hvorfor. Du MÅ selvsagt ikke forklare hvorfor, men hun setter nok pris på det. For min del har dette med sex alltid skjedd veldig naturlig. Hun gir meg signaler om at hun vil, jeg gir signaler om at jeg vil, og så er vi i gang. Får jeg ikke de signalene skjer det ikke. Stort sett skjer det fra første til tredje date. Men er du ikke klar, er du ikke klar, og det må hun respektere. 1
-Missi- Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som mann har jeg lyst til å vente lenger. Vil jeg skuffe damene? Må jeg forklare hvorfor? Anonymkode: 644d6...f09 Hurra for deg👏👏som kvinne synes jeg det er veldig bra at sånne som deg finnes. Du gjorde faktisk kvelden min et hakk bedre nå! Jeg tenker du kan fortelle hvorfor om du selv ønsker det. For meg hadde det vært et pluss men hadde nok ønsket mer nærhet i noen grad som feks vært litt ekstra ivrig på klemmefronten, litt små kjærtegn og nærhet og kyssing. Hadde jeg møtt en mann som sa han ville vente med sex for å bli skikkelig kjent først med hvem jeg var som person feks hadde jeg tatt det som en god ting og tenkt at han var ganske voksen, reflektert og ærlig. Nå vet jeg ikke hva grunnen din er da men stemmer for å si det😊 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Det er vel som med oss damer som vil vente. Den rette personen, løper ikke avsted om hun må vente til date 11 før dere har sex. Anonymkode: e7cb4...579 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 Sex etter bare 3-4 dater er altfor tidlig for meg. Jeg trenger å føle meg helt trygg først. Med mannen min ventet jeg til 9 date. Han sov hos meg to ganger først tilogmed. Anonymkode: 4549d...854 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Som mann har jeg lyst til å vente lenger. Vil jeg skuffe damene? Må jeg forklare hvorfor? Anonymkode: 644d6...f09 Det er bare å sørge for og ikke ha dater med overnatting og hjemmedater i starten. Forventer heller ikke sex tidlig, og du trenger ikke forklare deg. Men hvis det hadde vært date med overnatting, så hadde jeg begynt å lure hvis mannen ikke ønsket sex. Anonymkode: 88388...d51 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er bare å sørge for og ikke ha dater med overnatting og hjemmedater i starten. Forventer heller ikke sex tidlig, og du trenger ikke forklare deg. Men hvis det hadde vært date med overnatting, så hadde jeg begynt å lure hvis mannen ikke ønsket sex. Anonymkode: 88388...d51 Men gjelder det hvis man blir spurt om å bli med hjem etter middag også? Anonymkode: 644d6...f09 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 Hadde ikke likt å ventet lenger enn date 3 nei, hvis jeg liker han ligger jeg gjerne med en gang. Men hadde jeg vært forelsket hadde jeg ventet lenge. Og selv som ikke forelsket hadde jeg ikke lagd noe nummer ut av det og selvsagt respektert det for det skal gå begge veier med begge kjønn, selv om det hadde vært litt turn off Anonymkode: 5eb70...71d
Silva Pluvialis Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 (endret) Nei. Overhodet ikke Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 Jeg er laget sånn at jeg begynner å lure på om det er noe galt om mannen ikke vil ha sex etter 3-4 dater. Da setter jeg i hvert fall pris på at det blir kommunisert hvorfor. Anonymkode: b7f8a...fb3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå