AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Heisann, håper noen kan hjelpe. Jeg er gravid i uke 16, og sliter med en del angst rundt akkurat det. Leser mye om alt som kan gå galt, etc (ja, vet det er dumt...) er veldig redd for svak livmorhals, så har tenkt å ta en privat sjekk for å måle livmorhalsen. Men jeg klarer ikke velge mellom Volvat og Oslo City Legesenter. Er det noe spesiell forskjell mellom de to, eller kan man stole på at man får god behandling uansett? Legene blir da enten Aage Huseby eller Thomas Fredrik Thaulow. Takk for svar ♥ Anonymkode: 0b5fa...e49
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 Veldig fornøyd med Aage på Oslo City, i hvert fall! Var innom han i begge mine svangerskap. Anonymkode: e7b86...600
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig fornøyd med Aage på Oslo City, i hvert fall! Var innom han i begge mine svangerskap. Anonymkode: e7b86...600 Tusen takk for svar Kan jeg spørre om du syns han var hyggelig og oppdatert? Har litt gynekologfrykt... Anonymkode: 0b5fa...e49
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 Jeg har vært på Oslo City legesenter og hadde en helt ok opplevelse. En venninne av meg tipset meg derimot om Spesialistsenteret for kvinner i Jessheim hvor Dr. Martin Lundring holder til. Har aldri møtt en bedre lege og jeg var nervøs som deg. Han er ekstremt faglig dyktig, svært forståelsesfull, morsom og informativ. Jeg har gått til han i alle mine svangerskap. Er absolutt verdt togreisen på 35 min. Klinikken ligger rett ved togstasjonen i Jessheim. Anonymkode: aae80...512
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #6 Skrevet 15. mai 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk for svar Kan jeg spørre om du syns han var hyggelig og oppdatert? Har litt gynekologfrykt... Anonymkode: 0b5fa...e49 Ja, han har veldig nylig pensjonert seg som overlege fra Ahus. Så jeg var ikke bekymret for fagkunnskapen! Men jeg tror det er mange hyggelige gynekologer i Oslo, altså. Lundring som noen nevner over her blir ofte nevnt på forumet, og alltid positivt, så han er sikkert også veldig ålreit Anonymkode: e7b86...600
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #7 Skrevet 15. mai 2022 Har vært hos Aage Sending som jeg fikk anbefalt av tannlegen min. Han var super. Anonymkode: f2f83...7d7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 Linda Johansen på Oslo city legesenter var jeg masse hos i begge mine graviditeter. Hun er «liketil» og veldig grei. Får ikke noen «ovenfra og ned - følelse» hos henne. Så kan anbefale henne Anonymkode: 6ba02...b4c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 Jeg anbefaler hverken oslo city eller volvat. Føler det bare er pasientmaskiner når jeg var der og jeg har vært på mange private klinikker siden jeg har opplevd mange MA/SA. Martin Sørensen på Femini på Lillestrøm synes jeg har vært fantastisk. Han tar seg utrolig god tid, er nøye og beroligende. Veldig kunnskapsrik også. Anonymkode: 65e66...31d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg anbefaler hverken oslo city eller volvat. Føler det bare er pasientmaskiner når jeg var der og jeg har vært på mange private klinikker siden jeg har opplevd mange MA/SA. Martin Sørensen på Femini på Lillestrøm synes jeg har vært fantastisk. Han tar seg utrolig god tid, er nøye og beroligende. Veldig kunnskapsrik også. Anonymkode: 65e66...31d Jessheim! Skjønner ikke hvorfor jeg skrev Lillestrøm 😅 Anonymkode: 65e66...31d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 Kjempe fornøyd med Oslo city. Anonymkode: 93c7f...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå