Gå til innhold

Jeg ble ghostet i 1 måned, og nå mener han jeg var utro mens han ghostet meg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt et slags forhold til en fyr i 3 år. Det har vært helt jævlig og jeg sliter sånn med å komme meg videre. Han fikk i januar diagnosene narsissistisk personlighetsforstyrrelse og borderline personlighetsforstyrrelse..

Han har ghostet meg mange ganger, alt fra 3 uker til 2 måneder. I fjor før jul ghostet han meg plutselig igjen 2 uker før jul. Jeg prøver jo å komme meg videre fra dette hele tiden. Lot en eks sove en natt hos meg av praktiske årsaker i forbindelse med en feiring, det skjedde ikke noen ting og det var flere som sov her den natten. Han som ghostet meg kom tilbake i januar og er så sorry. Jeg blir svak og håper at det kanskje blir bedre, kanskje han blir som den personen jeg forelsket meg i igjen. (Vet jeg kommer til å få dritt her, men les deg opp på traumebånd før du kaster deg over tastaturet). Vi begynner å møtes igjen og han får høre at eksen min sov her og anklager meg for å ha vært utro.

Nå har vi hatt kontakt igjen noen dager og fortsatt mener han at jeg gjorde noe feil når eksen sov her. At det er ikke slutt fordi noen ghoster. Vi hadde ikke avsluttet.. Han sier jeg er egoistisk og trangsynt som ikke forstår at for HAN var det ikke avsluttet fordinhan ghostet ikke meg for å slå opp. Han trengte bare litt space. I en måned midt i jula....

Ghostingen han driver med er for å straffe meg når jeg ikke lar meg manipulere. Feks så ønsker han alltid å være et offer eller prøver å manipulere alt til at jeg er slem, hensynsløs, egoistisk ect. Hvis jeg ikke anerkjenner hans narsissistiske følelser så straffer han meg med å ghoste meg.

Jeg har lest masse om traumebånd og det å klare å gå fra en narsissist, men det er så vanskelig. Jeg har absolutt ingen selvtillit igjen. Han har systematisk tråkket meg ned til ingenting.

Jeg trenger bare å lufte tanker og følelser litt. Hjelp meg!

Anonymkode: 80220...77e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg!! Hele fyren er ett gedigent rødt flagg. Avslutt og aldri se deg tilbake.

Anonymkode: 54241...63a

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

🚩🚩🚩🚩

HOLD DEG LANGT BORTE FRA HAN. 
Blokker han overalt, ikke tillat deg selv å opprette kontakt med han igjen. Du finner veldig mange tråder her inne lik problemstilling som dette, og eneste alternativet er å ikke respondere til disse menneskene, kom deg bort. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg i behandling. Du trenger hjelp til å ta bedre valg for deg selv 

Anonymkode: de316...d56

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe annet å gjøre enn å forlate og stoppe kontakt. Har også vært der du er. Tenkte det måtte finnes andre måter å løse problemene på ennå avslutte og kutte kontakt. Men nei, det finnes ikke. Du må prøve å vende deg til tanken om at du skal ha han ut av ditt liv. 
PS: NPF er ikke en diagnose

Anonymkode: c6b09...19f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hatt et traumebånd og et usunt forhold med en mann, så jeg vet hvordan det føles. Og jeg vil fortelle deg at du kommer til å føle deg så mye bedre og mange kilo lettere, etter du har kuttet kontakten. Du må akseptere at han ikke er den du vil at han skal være. «Aksept» er blitt et veldig nyttig verktøy for meg, for å takle situasjoner og følelser jeg ikke liker. Det høres litt fjåsete ut. Men si høyt setninger som «Jeg aksepterer…», Eks, «Jeg aksepterer at det er slutt», «Jeg aksepterer at det aldri kan bli oss». Gråt masse! Gråt ut alle de vonde følelsene, slå i madrassen for å få ut sinne, skriv ned alle de vonde tankene og brenn opp arket (på en trygg måte). Du har reflektert over dette, du vet at du ikke bør være i forholdet, så ikke tillat deg selv å være et offer lengre. Kutt kontakten, og du kommer snart til å kjenne på en frihet og lykke du ikke husker fantes. Jeg heier! ❤️

Anonymkode: 8f1e3...650

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Tenk deg at en god venn av deg fortalte deg den samme historien du skrev her.. hadde du tenkt at hun ikke har nok selvrespekt og at hun fortjener bedre? Kanskje blitt litt sint på han for å være så selvsentrert? Jeg forstår at det er vanskelig, men her tror jeg det beste er å gjøre det slutt. Vær din egen bestevenn.. 

Selvom det er fryktelig vanskelig.. han behandler deg veldig dårlig og det virker ikke som om han bryr seg ordentlig. Du forstår selv at det er et traumebånd, det er vanskelig og ikke minst virkelig, men det beste er å avbryte. Og ja, det vil bli tøft, men du kan klare det!

Endret av Lilylune
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kvinnfolk er så dumme, fy faen :laugh:

Anonymkode: dd9be...97a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

..og menn en noen rævhull

Anonymkode: c6b09...19f

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):..

Han har ghostet meg mange ganger, alt fra 3 uker til 2 måneder. I fjor før jul ghostet han meg plutselig igjen 2 uker før jul. Jeg prøver jo å komme meg videre fra dette hele tiden. Lot en eks sove en natt hos meg av praktiske årsaker i forbindelse med en feiring, det skjedde ikke noen ting og det var flere som sov her den natten. Han som ghostet meg kom tilbake i januar og er så sorry. Jeg blir svak og håper at det kanskje blir bedre, kanskje han blir som den personen jeg forelsket meg i igjen. (Vet jeg kommer til å få dritt her, men les deg opp på traumebånd før du kaster deg over tastaturet). Vi begynner å møtes igjen og han får høre at eksen min sov her og anklager meg for å ha vært utro.

Nå har vi hatt kontakt igjen noen dager og fortsatt mener han at jeg gjorde noe feil når eksen sov her. At det er ikke slutt fordi noen ghoster. Vi hadde ikke avsluttet.. Han sier jeg er egoistisk og trangsynt som ikke forstår at for HAN var det ikke avsluttet fordinhan ghostet ikke meg for å slå opp. Han trengte bare litt space. I en måned midt i jula....

Ghostingen han driver med er for å straffe meg når jeg ikke lar meg manipulere. Feks så ønsker han alltid å være et offer eller prøver å manipulere alt til at jeg er slem, hensynsløs, egoistisk ect. Hvis jeg ikke anerkjenner hans narsissistiske følelser så straffer han meg med å ghoste meg.

Jeg har lest masse om traumebånd og det å klare å gå fra en narsissist, men det er så vanskelig. Jeg har absolutt ingen selvtillit igjen. Han har systematisk tråkket meg ned til ingenting.

Det han gjør er å få fokus bort fra at han har gjort noe galt ( gohste deg) ved å skylde på at du har gjort noe galt… veldig enkel men effektiv manipulasjonsteknikk.

Endret av FruR
  • Nyttig 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Han kommer aldri til å bli den mannen du trodde han var for det har han aldri vært. Du fortjener bedre. Vær god mot deg selv og kutt han ut av livet ditt. 

Skrevet

Løp og se deg aldri tilbake når han manipulerer deg og er diagnostisert med narsissistisk personlighetsforstyrrelse.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke annet enn at det er en fin anledning til å bli kvitt ham. Om han føler du var utro er dere vel ferdige da. 

Anonymkode: 59dc7...acb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg bort om du har livet kjært. Sjekk ut clusterbmilkshake på YouTube og tiktok, det hjalp meg. Det der kalles gaslighting og er mishandling. Les de andre trådene om narsissister her inne. Hvor gammel er han? 

Anonymkode: e2948...568

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du lest om narsissistisk personlighetsforstyrrelse?

Anonymkode: 6d73d...b49

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er du broren til han i tråden? 

Anonymkode: 5b9de...de6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt et slags forhold til en fyr i 3 år. Det har vært helt jævlig og jeg sliter sånn med å komme meg videre. Han fikk i januar diagnosene narsissistisk personlighetsforstyrrelse og borderline personlighetsforstyrrelse..

Hvorfor har du kontakt med denne fyren i utgangspunktet? Du vet jo at dette er en alvorlig diagnose og etter alt han har gjort mot deg så velger du å stå på gress i håp?

Hva er det for tull?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså, nå har ikke jeg noen erfaring med traumebånd, så da er det sikkert lett for deg å avfeie min mening. Men hjernen din må jo vite at denne mannen kommer til å ødelegge deg? Han er ikke bare en klassisk drittsekk, men diagnostisert med flere personlighetsforstyrrelser. Skal du overleve dette med helsa i behold må du gå, det finnes ingen andre alternativer. 

Anonymkode: 918d8...277

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger hjelp for traumebåndet ditt. Denne mannen var aldri den du trodde han var. 

Anonymkode: 5b9de...de6

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er det med alle kvinnene her som godtar å bli behandlet som dritt? 

Jeg skjønner at det er kjipt ts, men bare prøv å glem han. 🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...