AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #1 Skrevet 14. mai 2022 Hvor ofte er dere sosiale med venninner. Jeg flyttet til en ny by for noen år siden og savner en venninnegjeng her. Har en og annen venninne her, som jeg treffer av og til. Nå som barna er blitt større kjennes det litt ensomt ut. Dere som er i slutten av 30-årene med barn. Hvordan er deres sosiale liv? Anonymkode: 27d59...08b
Tough cookie Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 Jeg tolket overskriften som om barna er i 30 årene 39 5
Mumia Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor ofte er dere sosiale med venninner. Jeg flyttet til en ny by for noen år siden og savner en venninnegjeng her. Har en og annen venninne her, som jeg treffer av og til. Nå som barna er blitt større kjennes det litt ensomt ut. Dere som er i slutten av 30-årene med barn. Hvordan er deres sosiale liv? Anonymkode: 27d59...08b Jeg tror ikke man er så sosiale her i Norge dessverre.... 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Tough cookie skrev (2 timer siden): Jeg tolket overskriften som om barna er i 30 årene Samme her!😂 Anonymkode: 7f5c4...658 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 Møter venninner 4-6 ganger i året kanskje. Mangler tid og/eller energi. Anonymkode: 84dc3...f65
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 Håper barna er flyttet ut til de er i 30 årene 😆😅 Jeg er 36, barna er 15 og 12, jeg har en veninne jeg trener og går mye tur med, ellers sporadisk ute på noe gøy (ikke superofte akkurat 😅) Anonymkode: e8e61...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 Har ikke så mange å treffe jeg heller lenger, etter at både jeg selv har flyttet litt fram og tilbake i voksen alder og det samme gjelder de jeg anser som venner. Har ei jeg treffer av og til for treningstur, ellers er det mest bekjentskaper. Treffer vel venner mellom 6-10 ganger i året. Anonymkode: 5997f...4e0
tussi84 Skrevet 14. mai 2022 #8 Skrevet 14. mai 2022 jeg er 38. Har et barn på 1,5 år. Er ikke så ofte sosial. Kanskje et par ganger i mnd. På hverdagene orker jeg stort sett ikke. I Helgene prioriterer jeg i alle fall en av dagene med familien, og den andre med venner om jeg orker.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #9 Skrevet 14. mai 2022 Et par ganger i måneden. Er skilt fra pappaen så har litt barnefri hvor jeg kan finne på ting. Anonymkode: 24841...e10
Gjest tullerikke Skrevet 14. mai 2022 #10 Skrevet 14. mai 2022 Veldig sjelden. Har lite energi til å finne på noe når unga er i seng. Dusjer og legger meg ikke så lenge etter de.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 Jeg er 30, barnet er 7. Veldig sjeldent sosial, er ikke fra her jeg bor, så lite venner dessverre 😞 Anonymkode: d13fa...ebc
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #12 Skrevet 15. mai 2022 Ca 5 gonger i året. Anonymkode: 055d6...fab
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #13 Skrevet 15. mai 2022 Jeg er i 40-årene med små barn. Jeg savner det å ha tid og energi til å gå ut med venner. De nærmeste vennene mine treffer jeg noen ganger i året. Men jeg er blitt kjent med flere av de andre foreldrene her jeg bor og treffer dem ofte sammen med barna. Vi går på tur, snakker sammen på lekeplassen, inviterer på besøk etc. Noen av vennskapene holder på å bygge seg opp, men de er ikke nære nok til at jeg kan kalle dem gode venner. Barna er fortsatt alibiet for å treffes. Anonymkode: 76132...6cf
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #14 Skrevet 15. mai 2022 Har selv små barn, og er sosiale med foreldrene til barnas venner, når de leker sammen 🙈 Nå som de begynner å bli såpass store at de kan leke uten at mor eller far er med så blir det nok litt verre, men da gjelder det ho å være proaktiv og be mødrene over på et glass eller litt snacks mens barna leker. Anonymkode: c370e...33d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #15 Skrevet 15. mai 2022 Er 40 år, med småbarn. Sjelden sosial, men det er fordi jeg er innflytter til en liten kommune. Folk har stort sett nok med seg og sine. Nå tar jobb, unger og familien opp mye tid og energi, så det er ikke et stort savn (enda). Anonymkode: 118e8...42f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #16 Skrevet 15. mai 2022 37. Treffer venninner(de samme hver gang)ca en kveld i uka. Fest/vinkveld kanskje et par ganger i halvåret. Savner flere venner, føler jeg har mye ledig tid til det, selv med full jobb og to barn på 8 og 10. Takknemmelig for de venninnene jeg har selvsagt… Hvor bor du, ts? Anonymkode: 31b48...53f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #17 Skrevet 15. mai 2022 Hei! Jeg er innflytter og har ikke fått noen venner her jeg bor. Når ungene var mindre, så hadde jeg lite overskudd. Kjenner på det nå som de er blitt større, at jeg gjerne skulle hatt noen å være med her. Treffer venner som bor andre steder, men det blir en stund mellom hver gang. Anonymkode: c577b...35a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #18 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): 37. Treffer venninner(de samme hver gang)ca en kveld i uka. Fest/vinkveld kanskje et par ganger i halvåret. Savner flere venner, føler jeg har mye ledig tid til det, selv med full jobb og to barn på 8 og 10. Takknemmelig for de venninnene jeg har selvsagt… Hvor bor du, ts? Anonymkode: 31b48...53f Trondheim? Du? Anonymkode: 27d59...08b
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #19 Skrevet 15. mai 2022 Er 40 og har barn på skole og i bhg. Jeg er ikke mye sosial med venner. Jeg har en liten venninnegjeng som jeg treffer ca fem ganger i året, vi bor et lite stykke fra hverandre. Ellers et par andre venninner som jeg treffer en sjelden gang, det kan gå månedsvis mellom hvert treff. Vi og bor litt fra hverandre i avstand. Jeg har en kollega jeg går på tur med i blant, eller kollegatreff. Er og student så har vært endel sosial med medstudenter i år. Ellers er det familien og øvrig familie jeg bruker tiden sammen med. Har blitt litt kjent med mødrene til noen av vennene til barna, men ikke vennskap. Det er pga barna. Jeg føler og at de aller fleste har nok med seg selv, og har en stor krets fra før. Vi har endel familie og venner i utlandet som vi og bruker mye tid med når vi besøker dem. Jeg hadde før mange venninner, mange å være med hele tiden. Men jeg opplevde mye drama med dem i voksen alder, utrolig nok. I tenårene og første del av 20-årene var alt lekende lett. Så jeg har tatt avstand fra en del, dessverre. Det var vært en trist og vanskelig prosess. Men jeg har det mye bedre med meg selv mentalt nå, føler meg sterkere og er mer glad i meg selv. Så jeg vil heller ha færre venninner, og flere bekjente, enn mange jeg ikke kan stole på og som får meg til å føle meg dårlig. Anonymkode: a312d...b61 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #20 Skrevet 16. mai 2022 Alt fra hver uke til noen ganger pr måned. Har mye kontakt via messenger med venninner også. Har 2 barn, en ungdom og en på 2 år. Anonymkode: b8abc...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå