Gå til innhold

Onani er kjempeviktig, en egen greie. Om du ikke gjør det....kom igjen :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Startet ikke å onanere selv før jeg var ca 25, nå er jeg 30år. Onani er noe annet enn sex, liker jo sex. Men å gi meg orgasmer selv på egenhånd er jo helt sinnsykt deilig :)  Man vet hvordan det skal gjøres.

Utrolig mange jenter onanerer ikke, eller innrømmer det.

Anonymkode: 0c21d...0a0

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Startet ikke å onanere selv før jeg var ca 25, nå er jeg 30år. Onani er noe annet enn sex, liker jo sex. Men å gi meg orgasmer selv på egenhånd er jo helt sinnsykt deilig :)  Man vet hvordan det skal gjøres.

Prøver du å si at det først i en alder av 30 har gått opp for deg at onanering er sunt på 100 måter?

Hva forteller det deg(og oss) at det tok deg drøye 15 år å innse dette? 

Anonymkode: e6645...76d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har onanert en del. Men det er viktig for helsa og få ereksjon. om det er å knuller eller onanere er ikke viktig.

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Enig i at det er både sunt og viktig :) men sex er helt klart enda bedre synes jeg. Onanere sammen med noen og hverandre er også bedre. Men ja dagen blir ikke den samme uten selvkos, sammen med noen eller sex. Begge deler er sunt.

Endret av Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøver du å si at det først i en alder av 30 har gått opp for deg at onanering er sunt på 100 måter?

Hva forteller det deg(og oss) at det tok deg drøye 15 år å innse dette? 

Anonymkode: e6645...76d

Er det 15 år mellom 25 og 30? 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk ikke så glad i det.. føler meg så ekkel etterpå og sliter generelt med å være «tent» når jeg er på egenhånd. Sex er hundre ganger bedre! Og heldigvis har jeg kjæreste, så det er sjeldent jeg gidder onanere nå. 

Anonymkode: ccf26...4f5

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (6 minutter siden):

Er det 15 år mellom 25 og 30? 🤔

Mellom når man vanligvis oppdager sin egen seksualitet, og 30.

Anonymkode: 4c5ea...fe4

AnonymBruker
Skrevet

Startet da jeg var 13, fin måte å bli kjent med seg selv på (er kvinne)😃 Var ikke klar før jeg var 18 for å ha sex, men tror at det at jeg hadde fingret gjorde meg tryggere. 

Anonymkode: 6834b...860

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...